Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Godt å se at jeg ikke er med i dine betraktninger da, siden jeg ikke kom før like før nyttårsfreden ^^

Vel.....
Første linja om at accen var før din inntreden :LOL:
Den andre er jo deg,jo (whew)

For visst ikke,ville du kjørt hardt ut mot meg (love)
 

DeletedUser

Guest
slapp av, den stats'n blir sletta så snart du blir borte, det er kun de gjenværende som får sine stats registrert ^^

Ehh,det tar jo ei stund,og jeg blir ikke borte på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge enda (giggle)

Hva får en som er forum-mod til å fremstå som en hater mot enkeltspillere på .no ?
Skam deg !!!!!!!!!!!!!!!!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Ehh,det tar jo ei stund,og jeg blir ikke borte på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge enda (giggle)

Hva får en som er forum-mod til å fremstå som en hater mot enkeltspillere på .no ?
Skam deg !!!!!!!!!!!!!!!!

hvor i alle dager tar du det i fra? fordi jeg gir svar på enkelte spilleres utsagn her på DENNE delen av forumet? fordi om det står mod i signaturen min, må du en gang forstå at det ikke gjelder på v18. i motsetning til deg, så klarer jeg å skille hvor jeg jobber, og hvor jeg ikke gjør det. du burde tenke litt over den der, kanskje.
og hva jeg svarer, har ingenting med hat å gjøre. jeg hater ingen, absolutt ingen. at jeg ikke er særlig fornøyd med enkelte spillere og deres spillestil, kan nok ikke karakteriseres som hat. men uriktige poster og løgner tar jeg til motmæle for.om du ikke trives med det, så burde du heller kanskje moderere dine egne poster, om du synes at jeg er for hard mot deg. om det er andre spillere du synes jeg er for hard mot, så kanskje du ikke kjenner hele historien bak det? og da er det bedre at du gir meg tilbakemelding på pm, i stedet for å smøre ut på forum, sånn at vi slipper den dobbeltmoralen din. for ja, det er hva jeg kaller det. du klager over all den dritten som skrives på forumet, men har du tenkt over det faktum at du står for ganske mye av det selv?
når man legger ut provosernede poster, MÅ man regne med at noen svarer. så før du legger ut fler klager, les gjennom v18, se hvor mye du selv er skyld i, så kan du sende meg en pm og fortelle meg hva du fant.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kven trenge TV ein laurdagskveld når ein har forum på TW (party)

Trekke meg stille og rolig tilbake igjen. Tar å finne fram strikkepinnane igjen heller.
 

DeletedUser

Guest
hvor i alle dager tar du det i fra? fordi jeg gir svar på enkelte spilleres utsagn her på DENNE delen av forumet? fordi om det står mod i signaturen min, må du en gang forstå at det ikke gjelder på v18. i motsetning til deg, så klarer jeg å skille hvor jeg jobber, og hvor jeg ikke gjør det. du burde tenke litt over den der, kanskje.
og hva jeg svarer, har ingenting med hat å gjøre. jeg hater ingen, absolutt ingen. at jeg ikke er særlig fornøyd med enkelte spillere og deres spillestil, kan nok ikke karakteriseres som hat. men uriktige poster og løgner tar jeg til motmæle for.om du ikke trives med det, så burde du heller kanskje moderere dine egne poster, om du synes at jeg er for hard mot deg. om det er andre spillere du synes jeg er for hard mot, så kanskje du ikke kjenner hele historien bak det? og da er det bedre at du gir meg tilbakemelding på pm, i stedet for å smøre ut på forum, sånn at vi slipper den dobbeltmoralen din. for ja, det er hva jeg kaller det. du klager over all den dritten som skrives på forumet, men har du tenkt over det faktum at du står for ganske mye av det selv?
når man legger ut provosernede poster, MÅ man regne med at noen svarer. så før du legger ut fler klager, les gjennom v18, se hvor mye du selv er skyld i, så kan du sende meg en pm og fortelle meg hva du fant.


Vel,du har da fått dine svar under veis,samt at diverse ticketer har blitt sendt,emn pga inhabilitet skjer det aldri noe :eek:
 

DeletedUser

Guest
hvor i alle dager tar du det i fra? fordi jeg gir svar på enkelte spilleres utsagn her på DENNE delen av forumet? fordi om det står mod i signaturen min, må du en gang forstå at det ikke gjelder på v18. i motsetning til deg, så klarer jeg å skille hvor jeg jobber, og hvor jeg ikke gjør det. du burde tenke litt over den der, kanskje.
og hva jeg svarer, har ingenting med hat å gjøre. jeg hater ingen, absolutt ingen. at jeg ikke er særlig fornøyd med enkelte spillere og deres spillestil, kan nok ikke karakteriseres som hat. men uriktige poster og løgner tar jeg til motmæle for.om du ikke trives med det, så burde du heller kanskje moderere dine egne poster, om du synes at jeg er for hard mot deg. om det er andre spillere du synes jeg er for hard mot, så kanskje du ikke kjenner hele historien bak det? og da er det bedre at du gir meg tilbakemelding på pm, i stedet for å smøre ut på forum, sånn at vi slipper den dobbeltmoralen din. for ja, det er hva jeg kaller det. du klager over all den dritten som skrives på forumet, men har du tenkt over det faktum at du står for ganske mye av det selv?
når man legger ut provosernede poster, MÅ man regne med at noen svarer. så før du legger ut fler klager, les gjennom v18, se hvor mye du selv er skyld i, så kan du sende meg en pm og fortelle meg hva du fant.

Alltid lurt på hvordan du skiller spillestilen til folk jeg.
Er det sånn 18,5 - 18, 5- og 19 i unnarennet. Eller er det over hoppkanten?
Er det snipinga, eller stackinga du er misfornøyd med. Er det nukene, som for øvrig ikke skiller seg så voldsomt fra den ene eller den andre.
Eller er det at noen faktisk er mer taktisk anlagt enn deg, som gjør at du misliker stilen.
Mulig det er 70 talls snipper på sverdmenna du ikke liker, eller at øksmenna løper rundt i grønne tights og gjør dem litt femi.
Aner ikke jeg altså, hva du sikter til med stil og ikke stil.
Taktikk handler ikke om stilkarrakterer. Det handler om taktikk. Og missliker du det, så har din motstander oppnådd akkurat det han vil. Og det er å vekke dine mørkeste tanker om dem. Og da gjør du feil.

Eller skal vi si det som det er: Du er personlig imot at noen er uenig med deg.
 
Sist redigert av en moderator:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det handler om taktikk ja, må si at din taktikk suger overalt hvor du er. Så du skal kanskje ikke prate så mye om det ^^
 

DeletedUser

Guest
Det handler om taktikk ja, må si at din taktikk suger overalt hvor du er. Så du skal kanskje ikke prate så mye om det ^^

Vet du ODD!

Taktikken hvis den SUGER, så har jeg banka deg en plass. Ser jo det nå, husker det jo også. Så jeg skjønner jo hvorfor du er så personlig.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
I stedet for å klage å hakke på de som prøver å lage en liste, kan dere kanskje lage en selv? :) H8ers gonna h8.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Vel,du har da fått dine svar under veis,samt at diverse ticketer har blitt sendt,emn pga inhabilitet skjer det aldri noe :eek:

de svarene på mine poster har aldri vært noe annet enn svada og tåkeprat, bortforklaringer som ikke en gang har et faktisk svar.
og å si at teamet ville dømt meg mildere enn noen andre, er feil. heller motsatt. du skjønner, jeg vet godt hvor grensene går. dermed bryter jeg heller ingen regler. i grenseland kanskje, men aldri over.
 

DeletedUser

Guest
AH, er det slik? Han har ikke vært på siden han forlot? Ikke rart alt går igjennom når han er offline 24/7.

Forresten gøy å se at har gangsyn som en nyfødt kattunge :)

HAHA, jaja, det er jo gøy når en klovn skriver på forum da :)

Og joda, jeg skal fortsette å tygge hvalbiff jeg :) Tygg på den du ^^





Jeg valgte å spise hval før jeg sku gyve løs på et nytt kvinnfolk ;)

Dårlig unnskyldning for og ha mista draget Odd?

LOL
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
de svarene på mine poster har aldri vært noe annet enn svada og tåkeprat, bortforklaringer som ikke en gang har et faktisk svar.
og å si at teamet ville dømt meg mildere enn noen andre, er feil. heller motsatt. du skjønner, jeg vet godt hvor grensene går. dermed bryter jeg heller ingen regler. i grenseland kanskje, men aldri over.

Bedriver ikke slik tåkeprat,er vel en av de få som ikke gjør det. Og det vet du så inderlig godt (love)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Alltid lurt på hvordan du skiller spillestilen til folk jeg.
Er det sånn 18,5 - 18, 5- og 19 i unnarennet. Eller er det over hoppkanten?
Er det snipinga, eller stackinga du er misfornøyd med. Er det nukene, som for øvrig ikke skiller seg så voldsomt fra den ene eller den andre.
Eller er det at noen faktisk er mer taktisk anlagt enn deg, som gjør at du misliker stilen.
Mulig det er 70 talls snipper på sverdmenna du ikke liker, eller at øksmenna løper rundt i grønne tights og gjør dem litt femi.
Aner ikke jeg altså, hva du sikter til med stil og ikke stil.
Taktikk handler ikke om stilkarrakterer. Det handler om taktikk. Og missliker du det, så har din motstander oppnådd akkurat det han vil. Og det er å vekke dine mørkeste tanker om dem. Og da gjør du feil.

Eller skal vi si det som det er: Du er personlig imot at noen er uenig med deg.

det er din spillestil UTENOM krigsspillet jeg ikke liker. din "diplomati" ingame, oppsøking av spillere utenfor tw. og at du aldri klarer å svare på tiltale, men alltid vrir deg unna. du har ikke èn gang forsøkt å forsvare deg og forklare deg på noen av de utsagn som jeg har kommet med. jeg vet selvsagt grunnen til det, men at du unnviker det hele tiden, og prøver å legge skylden på andre, eller vri det over at andre gjør feil, styrker jo bare mine utsagn om at du må være .no's feigeste spiller :p

igjen er du på villspor. at noen er uenig med meg, anser jeg som bra. for, i motsetning til deg, så kan jeg høre på hva andre har å si, ta ting til etterretning, og, faktisk, endre mening. og dermed komme frem til løsninger som passer bedre for alle. når jeg spiller, så tenker jeg på stammens beste, ikke hva som er best for meg. tribalwars, oversatt stammekriger. det handler om stamme, samhold og samarbeid. ikke enkeltspillere.
 
Topp