Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Advarsel,Ikke lystig lesning for de "selvgode" på V18 !!!!
Denne lista baserer seg på mine opplevelser/erfaringer som motstander siden slutten av aug 2015

Bryr meg egentlig ikke så mye om dette, men ville bare legge inn en liten merknad.

Greit nok at du baserer dette på din erfaring fra aug 2015, men den perioden har vært vår mest innaktive i historien. Vi har vunnet for lenge siden. Det var bare dere som var hårsåre for en beslutning ledelsen tok. Så det har gjort at de fleste har havnet på latsiden. Jeg hadde som mål å ikke angripe dere engang da jeg fortsatt så på dere som en del av stammen.

Så jeg mener at denne lista er totalt meningsløs og misvisende. Du har vært med i stammen lenge og sett hva vi er gode for, så det er på grensen til respektløst å skyte ned så mange pga de ikke har kriget mot deg.

Men det får være din sak. Vi vet hva vi har gjort og jeg håper ingen tar seg for nær av dette. Helt greit å si sin mening, men dette blir bare for dumt.

Skulle jeg laget samme lista om dere hadde dere begge vært "noobs" siden jeg ikke har kriget mot dere. Totalt unyttig info. Og da utelater jeg over et år med samarbeid og kommunikasjon. Samt jeg har sett hva dere har gjort over tid.
 

DeletedUser

Guest
Bryr meg egentlig ikke så mye om dette, men ville bare legge inn en liten merknad.

Greit nok at du baserer dette på din erfaring fra aug 2015, men den perioden har vært vår mest innaktive i historien. Vi har vunnet for lenge siden. Det var bare dere som var hårsåre for en beslutning ledelsen tok. Så det har gjort at de fleste har havnet på latsiden. Jeg hadde som mål å ikke angripe dere engang da jeg fortsatt så på dere som en del av stammen.

Så jeg mener at denne lista er totalt meningsløs og misvisende. Du har vært med i stammen lenge og sett hva vi er gode for, så det er på grensen til respektløst å skyte ned så mange pga de ikke har kriget mot deg.

Men det får være din sak. Vi vet hva vi har gjort og jeg håper ingen tar seg for nær av dette. Helt greit å si sin mening, men dette blir bare for dumt.

Skulle jeg laget samme lista om dere hadde dere begge vært "noobs" siden jeg ikke har kriget mot dere. Totalt unyttig info. Og da utelater jeg over et år med samarbeid og kommunikasjon. Samt jeg har sett hva dere har gjort over tid.

Velle,,,, M-Dude,jeg husker deg så altfor godt fra endgame på V2,og du fortsetter ikke overbevisende her ,nei.


Og når jeg nå tenker på all pepperen jeg fikk desember 2014,for at jeg ville jobbe opp mot 13rev,knuse og adle denne,for du og dine i "ledelsen" i ODA,alle disse som er så ekstremt megafrekke på forumet her,ville ha mine tropper 400 timer vekk,da jeg var klar til å adle vekk 13rev i mitt område,fikk meg til å miste gutsen som spiller i ODA.



Og når jeg nå ser ,opplever,tagger og møter dere i ODA som fiende,så ser jeg jo at dere er en megagjeng med megafeiginger som tidligere og nå,velger fortsatt minste motstandsvei......... Fydda...


Jeg lærte i min tid av BGM,OliCo,fhv GJ og til slutt AriCa at samhold,samarbeid gav den styrke en stamme trengte for å vinne,og det klarte vi på V2...

V18 m/ODA er bare så heftif patetisk,som det bare kan gå an.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
samhold og samarbeid ja.. og du sier jo selv her at du ikke ville være med på samarbeid, fordi det betød å sende dine tropper så langt vekk. sier jo det meste.
 

DeletedUser

Guest
samhold og samarbeid ja.. og du sier jo selv her at du ikke ville være med på samarbeid, fordi det betød å sende dine tropper så langt vekk. sier jo det meste.

kAN DU,SOM IKKE ER v18-SPILLER kutte ut å kverulere??????????

Hvorfor skulle jeg sende vekk tropper (off/def) 400 timer for å behage disse feige spillerne MD og resten av "ledelsen" var,og fortsatt er...når mine naboer trengte både stack og nukeshjelp???????????????
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tja, jeg var heller ikke helt enig at jeg skulle sende vekk mine nukes på v1, den var langt større enn v18, tok meg 3 uker en vei for å nuke xandor, jeg hadde bedre ting jeg kunne gjort, men ledelsen ville det, så da ble det sånn. samhold og samarbeid.

jaha ja.. og likevel er jeg bedre enn deg til å spille tw, så hva er du da, white-shadow? og hvis jeg er så forferdelig som moderator, hvorfor klager ingen der jeg faktisk modererer? her er jeg ikke moderator, men bruker.
og igjen viser du at du har liten oversikt. knust? hadde mye trøbbel de første dagene jeg kom inn på kontoen, siden skandyzz hadde herjet godt med kata i fronten, tok litt tid å få oversikt over hvor tropper var, men jeg vil nå ikke kalle det knust. alt skandyzz klarte å ta, ble tatt tilbake med renter.
skitten? hva mener du? forklar det litt bedre for meg, er du snill..
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
siden skandyzz hadde herjet godt med kata i fronten, tok litt tid å få oversikt over hvor tropper var, men jeg vil nå ikke kalle det knust. alt skandyzz klarte å ta, ble tatt tilbake med renter.

Med renter ? Antar det skjedde etter når jeg slutta ? (giggle)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
selvsagt. var litt mer trøbbel når du satt der og styrte. døgnet har bare så mange timer, og jeg trengte å sove noen av de :p
 

DeletedUser

Guest
tja, jeg var heller ikke helt enig at jeg skulle sende vekk mine nukes på v1, den var langt større enn v18, tok meg 3 uker en vei for å nuke xandor, jeg hadde bedre ting jeg kunne gjort, men ledelsen ville det, så da ble det sånn. samhold og samarbeid.

jaha ja.. og likevel er jeg bedre enn deg til å spille tw, så hva er du da, white-shadow? og hvis jeg er så forferdelig som moderator, hvorfor klager ingen der jeg faktisk modererer? her er jeg ikke moderator, men bruker.
og igjen viser du at du har liten oversikt. knust? hadde mye trøbbel de første dagene jeg kom inn på kontoen, siden skandyzz hadde herjet godt med kata i fronten, tok litt tid å få oversikt over hvor tropper var, men jeg vil nå ikke kalle det knust. alt skandyzz klarte å ta, ble tatt tilbake med renter.
skitten? hva mener du? forklar det litt bedre for meg, er du snill..


Kutt ut ditt snakk om dine såkalte meritter på andre verdner,trekk deg kjapt vekk fra V18-forumet også og frasi deg din forumsmod-rolle som du definitivt ikke mestrer
 

DeletedUser

Guest
Han har FULL rett til å skrive her ettersom han spilte på WSS.

Selv om han ikke spilte her så har han full rett.
Skal vi gå ut å si folk ikke har rett til å skrive på et vis forum kan jo White pelle seg vekk.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå synes jeg det tar helt av her, med sjikane av moderator!
Makan til ordbruk! Synes det er to andre, som heller burde fjernes fra dette forumet istedet for Starboy. Han har like stor rett til å være her som dere, om ikke mer!
 

DeletedUser

Guest
Hehe morten, jeg er da i ODA har ikke forlatt stammen jeg:) men blir ikke lenge til:D
 

DeletedUser

Guest
Pffs, skal si deg om det blir 1v1 skal jeg gruse til deg til 100000
 
Topp