Trangt om plassen

DeletedUser

Guest
Nå begynner det å bli tett med byer. Øynene må være åpne for å unngå adelskræsj. Fremtiden har en del sorte hull for mange...

Dette kan bli spennende, følg med folkens;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøver å lage en debatt og få opp folks interesse. Noe i veien med det?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Problemet i k55 er at så mange adler barbarbyer, så sånn det serut nå er det vel bare plass til en stamme der snart;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jo bra det Zanmato, men er jo nesten bare 3-4 stammer som er inne her tror jeg. Virker som det er 10 personer fra 3-4 stammer mente jeg:)
 

DeletedUser

Guest
nå er det snart ingen av de som er i K55 unntatt Yamato som kommer til å krige seg til byer.
ingen kommer til å angripe dem med mindre Elite eller en annen stor stamme bestemmer seg for det...
da tar vi noen byer fra dere også:)
 

DeletedUser

Guest
Hater gråbyhorer, så eg gjer mitt for å bli kvitt dei :D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tja om man er så redd for sine usletropper, så er jo gråbyer tingen. Fint å få en by med skjulestedet ferdig utbygget:D
 

DeletedUser

Guest
1 bonusby, 1 gråby i starten og 1 gråby ved å reise langt er det eneste av det gråe jeg har rørt:p

Synes det er greit å ta en gråby hvis man skal prøve å etablere seg i et helt nytt område og har en reisevei på ca 40 timer med adelsmann. Blir bare tull å prøve seg på en rød by da, det gir jo motstanderen nok av tid til å forbrede seg på ;)
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
alle oppeående stammer har forbud om å adle grå vil jeg tro:)

ikke ninjaz da, tror de kjører BARE grå. Trenger poeng vet du:)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de har funnet en måte å få poeng til å drepe:rolleyes:
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
da er det ikke gøy lenger. Vil jo vare overlegne. Ny måte å vinne TW på:
- Adle gråbyer
- Merge med andre stammer, få masse poeng. Drite i lokalisering, lojalitet, sjekke for spioner (haha, dær har de gått på en smell^^) og lignendes.
- La hver øksemann leve som en konge i sitt eget palass i hver landsby

Skal vi andre bare gi opp da? :D(A)
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser du sprer usannheter om Ninjaz her også.

Kan melde om at Ninjaz har forbud mot barbarlandsbyer.
Vi kan tillate enkelte bonuslandsbyer, hvis lokaliseringen tilsier dette.

Tror madskllz skulle slutte å bry seg om Ninjaz, og heller fokusere på din egen stamme.
 
Topp