Trangt om plassen

DeletedUser

Guest
Kanskje de har funnet en måte å få poeng til å drepe:rolleyes:

Poeng dreper. Hvis jeg har 100k poeng og du har 30k poeng, så vil jeg vinne uansett. [Dersom jeg ikke er en idiot eller at du er en Elite spiller :p]
 

DeletedUser

Guest
Tja...jeg har sånn cirka 50% på gnomer med sånn cirka 4k, så moral plager meg ikke så veldig :=)
 
Reaksjonspoeng
3
Poeng dreper. Hvis jeg har 100k poeng og du har 30k poeng, så vil jeg vinne uansett. [Dersom jeg ikke er en idiot eller at du er en Elite spiller :p]

Hvis du har ca 500 spydmenn og 100k poeng, så vinner den som har 30k hvis han har tropper da selfølgelig:) Uten tropper så dreper du bare fakes:D
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har ca 500 spydmenn og 100k poeng, så vinner den som har 30k hvis han har tropper da selfølgelig:) Uten tropper så dreper du bare fakes:D

Da kan du lese den delen om meg som en komplett idiot... ;=)
Og faktisk vil jeg anta at jeg med 100k ville kunne bygge nukes og defansive tropper langt raskere enn en 30k spiller ville kunne adle meg.
 

DeletedUser

Guest
Da kan du lese den delen om meg som en komplett idiot... ;=)
Og faktisk vil jeg anta at jeg med 100k ville kunne bygge nukes og defansive tropper langt raskere enn en 30k spiller ville kunne adle meg.

Alle ganske vettuge spillere med 100K poeng gjør det fortere enn en med 30 K poeng, men avhenger av hvor gode spillerene er da:)
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg hadde jo tatt hovedbyen til denne spilleren, og mens jeg var i gang, så tenkte jeg at jeg kunne ta de to andre også, men der var det tropper igjen ja. Ikke det at han hadde veldig mye tropper, men han hadde litt, og det er mer enn jeg har angrepstropper:D
Men jeg lover at jeg holder på å adle en by utenfor kontinentet nå. Jeg kan ikke love å ikke ta noenbyer fra dere, før dere gjør det samme:D
 

DeletedUser

Guest
ser du sprer usannheter om Ninjaz her også.

Kan melde om at Ninjaz har forbud mot barbarlandsbyer.
Vi kan tillate enkelte bonuslandsbyer, hvis lokaliseringen tilsier dette.

Tror madskllz skulle slutte å bry seg om Ninjaz, og heller fokusere på din egen stamme.

han lyger søren meg ikke.
TWstats
syns det her er dårlig av deg å si sånn. i så fall så har dere veldig mange unntak eller så gjelder egentlig ikke reglene deres.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde jo tatt hovedbyen til denne spilleren, og mens jeg var i gang, så tenkte jeg at jeg kunne ta de to andre også, men der var det tropper igjen ja. Ikke det at han hadde veldig mye tropper, men han hadde litt, og det er mer enn jeg har angrepstropper:D
Men jeg lover at jeg holder på å adle en by utenfor kontinentet nå. Jeg kan ikke love å ikke ta noenbyer fra dere, før dere gjør det samme:D

De byene du har nå befinner seg i feil kontinent min venn:p
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
aldri en regel uten unntak ;O
tror dessuten at de fleste stammer har sine svin på skogen her når det gjelder b-landsbyer. Som sagt, de fleste bonuslandsbyer får våre medlemmer ta. ellers så tillater vi også at medlemmer kan ta div bonuslandsbyer for å bosette seg mer strategisk til, f.eks komme nærmere stammen, eller fienden, for å ha et bedre utgangspunkt for angrep.
 

DeletedUser

Guest
aldri en regel uten unntak ;O
tror dessuten at de fleste stammer har sine svin på skogen her når det gjelder b-landsbyer. Som sagt, de fleste bonuslandsbyer får våre medlemmer ta. ellers så tillater vi også at medlemmer kan ta div bonuslandsbyer for å bosette seg mer strategisk til, f.eks komme nærmere stammen, eller fienden, for å ha et bedre utgangspunkt for angrep.

Samme unntaket som vi har.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Snakke litt med folk rundt. Og det er kaotiske tider for de fleste. Kan ikke en eller annen stamme bare begynne å ta b-byer sånn at vi kan adle dem tilbake igjen?^^
 
Topp