Tredjeplassen

Reaksjonspoeng
1
Dette er definitift feil info.....av han som har lagt det ut

Nei det er det ikke. Den posten har jeg personlig lest. [AS] (husker ikke spiller) sa at NoVi ikke kom til å holde lenge og inviterte derfor mottakeren til [AS], dette gjaldt ikke bare mottaker, men "hele clanen din" (eksakte ord)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hørte det, ho har også søkt seg inn hos dere så støtte får ho ikke. Ho klarte og skaffe en iap med Yamato i et par timer..

Den iap'en levde ikke et per timer en gang. Fjernet den så fort jeg logget meg på. Halve kartet var plutselig lilla og det vil vi ikke ha noe av:mad:
 
Reaksjonspoeng
1
"...for det andre er vi alltids i søken etter forsterkninger så det er bare å ta kontakt med Solstråle eller Solmåne

dette gjelder da hele klanen og ikke bare deg

mvh LoBoo på vegne av [AS]"

Javelja?
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
AS

LoBoo på 03.01. kl 22:49
først tenkte jeg å spørre om dere er i full opprivning i sømmene da dere faller drastisk på rankingen eller om dette bare er utkastning av død vekt?

for det andre er vi alltids i søken etter forsterkninger så det er bare å ta kontakt med [player]Solstråle[/player] eller [player]Solmåne[/player]

dette gjelder da hele klanen og ikke bare deg

mvh LoBoo på vegne av [AS]

Fardin på 04.01. kl 00:44
Vi er ikke interisert i og joine stammen deres!
Hva sier du til det?:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Føler dere har falt godt vekk ifra temaet dere var så flnke til å holde dere til ;) Ikke fall for langt vekk nå da..
 
Reaksjonspoeng
1
Føler dere har falt godt vekk ifra temaet dere var så flnke til å holde dere til ;) Ikke fall for langt vekk nå da..

Du ga meg *beep* meg en spaminfraction for noe som ikke var spam.

Vi diskuterer tredjeplassen, ingen har falt unna i det hele tatt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
[AS], som med en gang de blir bevist feil rømmer forumet.

Det har vel egentlig ikke noe med å rømme forumet, men heller at man ikke bruker forumet noe særlig i utgangspunktet. Dette fordi vi ikke har noe særlig interesse av å være her inne og spamme.

Når det gjelder denne såkalte mergingen er det tydeligvis noe som har eksistert, men som tydeligvis må ha vært veldig vagt siden nesten ingen i ledergruppa har visst om det. Men nok om det, vi må bare innrømme at det har eksistert. Det skjedde intet og ingen skade skjedd

Takk for meg

Spiralis
 

slowjoe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"...for det andre er vi alltids i søken etter forsterkninger så det er bare å ta kontakt med Solstråle eller Solmåne

dette gjelder da hele klanen og ikke bare deg

mvh LoBoo på vegne av [AS]"

Javelja?

Beklager at jeg ikke bruker dette forume men det ser ut som jeg må det.
posten der husker jeg tror jeg,det er et tilbud om å at han kan søke som medlem til stammen og at vis det er andre som vil så kan de også søke.
Solmåne og Solstråle var de to som sto får rekruteringe og skule ha alle søknader til stammen og det er ikke samme som merg. skule gjerne ha gitt deg det samme tilbude men da vil enkelte tro vi er ute etter å merge med dere å.
 
Topp