Besvart Treg(e) servere

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi har ikke fått noe mer informasjon enn hva vi har gitt ut. Serverproblemene i går er ukjente for meg
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vi har ikke fått noe mer informasjon enn hva vi har gitt ut. Serverproblemene i går er ukjente for meg


Jeg har opplevd tregheter i lang tid og gjør det fortsatt, snakker med andre som har samme problemene. Sende inn tickett kjelper jo ikke har jeg erfart.
 

DeletedUser

Guest
som jeg sa er dette mest pga treghet oss hosten, har dere skjekket hastigheta på hosen dere?
jeg vet av egne erfaringer at det ofte er hosten som er for treg, hvet dere kjører dette på egne maskinger(lett og finne ut)
jeg har sett instillingene(php.php) oss dere, og det står at det er egen host...
men PABben er det noen i norge eller noen i tyskland som kjører serveren?
 

DeletedUser

Guest
som jeg sa er dette mest pga treghet oss hosten, har dere skjekket hastigheta på hosen dere?
jeg vet av egne erfaringer at det ofte er hosten som er for treg, hvet dere kjører dette på egne maskinger(lett og finne ut)
jeg har sett instillingene(php.php) oss dere, og det står at det er egen host...
men PABben er det noen i norge eller noen i tyskland som kjører serveren?

Vil påpeke at Norge, Sverige og Danmark deler en server. Serveren står med andre ord i Tyskland ;)
 

DeletedUser

Guest
Vil påpeke at Norge, Sverige og Danmark deler en server. Serveren står med andre ord i Tyskland ;)

det var det jeg kjønte:p dere må få de til og skafffe seg raskere nett, eller greie og få serveren flyttet til norge. blir serveren flyttet til Norge vil dere få mye raskere med norske maskiner. det er et enkelt problem og løse.
jeg har bare et lite spørsmål som jeg trur ingen av dere vet, hvor rask internett har de der serveren kjøres? har ikke funnet det:(
jeg lurer bare litt, siden jeg ikke har lyst for og betale eget domen:p vil helst vite det....

Btw. jeg hvet ikke om jeg skal søke som mod:p blir 16 på mandag....
 
Topp