Besvart Treg(e) servere

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva skjer med at serveren(e) er trege så ofte? Syns dette skjer utrolig ofte nå? Hva er grunnen?? for mange verdener kanskje?
 

orcofpain

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trege servere?? ser ganske "nede" ut spør du meg. 1 1/2 time uten mulighet til å logge inn..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
syns det skjer SYKT ofte nå ja... men de skal vel ratt åpne en 10-12 verdener til før de innser at serveren ikke tåler flere verdener
 

DeletedUser

Guest
vist jeg hadde fått 10Preminum for hver gang serverne var nede.. så ville jeg vært rik :D
 

DeletedUser

Guest
Syns det på sin rettmessige plass jeg at det blir kommentarer av slikt jeg.... (nå nærmer det seg vel 2 timer siden mld fra CM kom).

Dels fordi det viser at det faktisk eksisterer aktive spillere som faktisk bryr seg, og om det har vært et tiltagende problem så må det kanskje mange stemmer til for at det skal bli bedre - uavhengig av hva feilårsaken er....
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Har samme problemet på .se forøvrig. Kun .net som ser ut til å ikke ha dette problemet?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Starter å bli mektig lei av dette Innogames tullet med serverne, greit nok at det kan være en naturlig feil, men når serverne er nede gang på gang så bør det kanskje ta hintet å oppgradere de eller kjøre backup på en eller annen måte? Fair enough, tribalwars.no.com er kanskje et av de minste samfunnene Tribalwars har, men når de ikke klarer å oppfylle kravene vi stille de ved kjøp av premium kan de like godt dra for godt fra domenet. Det er ikke lenge siden V8 og V7 hadde samme problemet en stund.

Forventer at Innogames tar til vettet og finner en løsning på disse server problemene i nær fremtid, samtidig som de gir oss tilbake litt valuta i premium.
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer egentlig med angrep og byggninger osv... som paalodin sa?

Jeg har et angrep som lander snart (skulle ha gjort det), blir det utsatt på grunn av disse problemene? Jeg vil ikke at de skal lande mens det er natt bonus.

Men jeg tenker også på folk som kanskje skulle snipe et/flere tog eller dodge. Hva skjer med dem?
 

DeletedUser

Guest
IKKE JEG !.....


Sat å pwna i speed !.... så sjeer dette ?

i tilleg savner allrede lappa92 kontoen min <3

Hehehe, ser den. Men for oss som egentlig burde jobbe med særemne i stedet for å spille passer dette perfekt :D
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehehe, ser den. Men for oss som egentlig burde jobbe med særemne i stedet for å spille passer dette perfekt :D

ehm skole ha lest på teroi jeg , men får ikke tid :) Pga bunpris koser seg så syykt mye : )

Men litt morro å sjå på når nuke etter nuke blir tatt ut :)

Tw foran teroi prøven :cool:
 
Topp