Tribal wars - "Real life" variant

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
18-23 var litt vel drøyt. Jeg ville sagt 15-24. LITT aktivitet må jo kreves, selv om det skal være mindre enn vanligvis. Det med internettforbindelsen var bare tull da, hva hvis noen andre som spiller tw er på besøk hos noen? Blir de tatt for multi selv om de ikke har hatt noen innvirkning på hverandre og ligger 5 kontinenter unna?

Jepp,eg og ein venn spiller ofte sammen, vi sniker oss inn på skolen og...der er det mangen andre som spiller og det blir over samme nettet...
 

DeletedUser

Guest
Enig i at noe bør gjøres for å få ned tidsrammen en verden varer. V1 har nå snart vært 1 år, og jeg ser ikke noen umiddelbar ende på denne enda.

Å ha en spill runde som varer i 2-3 årer helt håpløst.

----------------------

Hadde jeg fått betalt alle timene jeg hadde sittet på tw hadde jeg vært rik :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Enig i at noe bør gjøres for å få ned tidsrammen en verden varer. V1 har nå snart vært 1 år, og jeg ser ikke noen umiddelbar ende på denne enda.

Å ha en spill runde som varer i 2-3 årer helt håpløst.

----------------------

Hadde jeg fått betalt alle timene jeg hadde sittet på tw hadde jeg vært rik :D

Den har vart over 1år mister ;)

Og ja, det tok vel 3-4 år før den første tw verdenen ble ferdig.
 

DeletedUser

Guest
Synes dette er en veldig bra idé. Liker tw veldig godt, men jeg greier ikke å kombinere det med studier og jobb. Kunne godt tenkt meg til å begynne å spille igjen dersom det var mulig å gjøre det mer på "hobbybasis", og bare pusle med spillet et par timer om dagen, uten at det må gå utover studier, sosialt liv og nattesøvn.
 
Reaksjonspoeng
3
Støttes 100%

Siden dette blir en verden ved siden av de andre verdener kan det ikke være en ulempe for spillerne som allerede spiller og noen av oss vil få et liv igjen!
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er for. Man kan kanskje kalle det noe annet en noe så kjedelig som Verden 4 OSV.

Ikke speed heller...
 

DeletedUser

Guest
Er enig med at TW tar mye tid noen ganger :rolleyes:

Pluss at en fyr på tolv år, som meg, kan ikke være våken til klokken halv fem:mad:

iallefall ikke hver natt.... :D
 

DeletedUser

Guest
ER ganse enig i at dette hadde vært et greit konsept.

Får min del ville ikke de tidsbegrensningene som er satt opp fungere.

15 - 22 = den mest hektsike tiden på døgnet;):D

Kunne kankje gått med en to økts dag f.eks, så kan en begynne 06 el 07 og stenge kl 10, får så ha ha en ny økt fra 17 - 24.

Det ville åpnet verdnen får mange flere spillere.
De som har litt mer sosialt en data, skole og jobb. Vet at kveldene fort blir opptatte.:rolleyes:

Er og i mot det at det ikke skal gå ann å dele internettforbindelse. Det må gå an at to familiemedlemmer eller folk som deler bolig kan spille samme spill.

Eller så er det helt konge med at en faktisk har en tidsfrist å gå ut etter helt konge:D

Fante
 

DeletedUser

Guest
Eg har veldig stor sans for dette forslaget. Er uenig i ein del av innstillingane, men idéen om å ha ein server som er tilpassa det virkelige liv likar eg. TW krev utruleg mykje tid, og jobb/skule, familie og fritid kan i verste fall bli ofra for å få gjort det som må gjerast i spelet.

Dette er kanskje den nye generasjonens speleavhengighet :eek:

Som det står i fyrste innlegg (og er presisert av fleire), det bør ikkje påvirke eksisterande serverar, men komme som ein ekstra server med alternative innstillingar.

Støttar forslaget :)

LN
 

DeletedUser

Guest
Gammel post, men synes det var et godt forslag :)

Noen som vet hvordan denne ble tatt imot på det internasjonale forumet (om det ble lagt ut der)? :)
 

DeletedUser

Guest
Enig i at det var et bra forslag. Skjønner ikke hvorfor mange er så negative til det, man velger jo selv om man vil spille på en sånn verden ...
 

DeletedUser

Guest
Støttes!
Skal ikke se bort ifra at noen gamle, kjente profiler returnere til TW hvis vi får en slik verden.
 

DeletedUser

Guest
Største problemet her er at folk spelar på forskjellige tider, så det vil vere veldig vanskelig å finne tider som passar alle. Eg er feks mykje meir aktiv på dagtid enn eg er på kveldstid. Andre igjen er sikkert mest aktive seint på kvelden/natta.
Og som grim seier så er det umulig å få til store ops på så få timar. Da må det vere minst speed 10 eller noko.
Om det skulle vore slik at det ein kun skulle spele mellom da og da. Hadde det ikkje vore betre om serveren stod stille i mellomtida? Kunne logge inn og henge på forum, men ingen bygging eller ressursar. Og ikkje minst kan ein sende angrep over lengre avstandar (feks om eit angrep brukar 18 timar og er sendt kl 18, så vil det lande kl 20, 4 dagar seinare) Om ein kan samle ressursar og bygge troppar i 24/7, men berre angripe 4 timar i døgnet så blir det eit heilt anna spel...

Er absolutt einig i tidsbegrensing. Ville i tillegg sett at vi hadde låste stammar (etter 3 mnd eller noko slikt), så vi slapp at nokon merga seg til tops rett før tida gjekk ut ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp