Tribal wars - "Real life" variant

Status
Stengt for ytterligere svar.

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg støtter forslaget, veldig bra forslag, gjør at fler kan spille!

Hvorfor er noen imot dette? Dere trenger jo ikke spille på en slik verden.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
støttes vis de andre serverne blir normale.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag håller knappt med på någon av punkterna förutom "a)"
För vi som krigar aktivt och lever på att farma så funkar detta inte i praktiken, och till exempel det där med att man bara får attackera 18-22 gör ju att man kan vara online och deffa hela tiden, vilket gör det ruskigt svårt att adla nån by, och hur gör man om man har en attack som tar längre än 4a timmar? får man bara attackera på helgerna då? fruktansvärt tråkigt :S

angående "k)" så kan man använda script till det.

Det här kommer helt enkelt bli en mesig värld där det knappt blir något krig, kanske något som ni norskar gillar men vi svenskar vill ha krig :)

google transalator(norska):

Jeg er enig med knapt noen av punktene i tillegg til "a)"
For vi som aktivt føre krig, og lever på plyndring fungerer slik at dette ikke i praksis, og for eksempel forestillingen om at du bare får 18-22 angrep betyr selvfølgelig betyr at du kan være online og deff hele tiden, noe som gjør det fryktelig vanskelig å foredle av noen, og hvordan gjør du hvis du har et angrep som tar lenger tid enn 4 timer? kan bare angripe i helgen da? fryktelig kjedelig: S

på 'k) "så kan du bruke skriptet til det.

Dette vil bare være en fitte verden hvor det finnes knapt noen kriger, kanskje noe du liker nordmenn, men vi svensker ønsker krig:)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
angående "k)" så kan man använda script till det. <-- antar du mener "preg gullmynter"? Script som ikke er listet her, er ikke lovlige på vår server ;)
 

DeletedUser

Guest
angående "k)" så kan man använda script till det. <-- antar du mener "preg gullmynter"? Script som ikke er listet her, er ikke lovlige på vår server ;)

Jag ber om ursäkt, i sverige så får man använda mycket mer script och tänkte inte på att det inte är så i norge.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Script som ligger på den listen, er lovlige, ja.

Jeg sier bare at dere må være obs på hvilke script dere bruker :)
 

DeletedUser

Guest
Støtter

Støtter dette fult ut. Selv går jeg i 9. klasse og skal snart begynne i 10. Da har jeg ikke tid til å være på før klokka seks, og dette vil da hindre at folk angriper meg mens jeg fordyper meg i leksene ;) Barbarby adling mener jeg kan skje døgnet rundt, og spesielt i helgene, hvor jeg som våkner tidlig opp kan sette meg foran skjermen å være gråbyhore ;)

Liker godt forslaget ditt, men i såfall burde det ikke finnes Premium eller at alle hadde PK. Men dette ville jo tatt livsgrunnlaget til InnoGames... Det er jo juks vis noen har PK og andre, som ikke vil betale for dette, ikke får det.

Doktoren...
 

DeletedUser

Guest
Støtter forslaget. Ser ut som det er flere som støtter dette forslaget, så noen mulighet for å iverksette dette?
 

DeletedUser

Guest
er vel noe som heter "klassisk runder" som er runder med 3-4x i hastighet og varer i 3 månender. på de litt store serverne
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp