Tribalwars eliminering!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 7
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........18
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6


It is what it is.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 8
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........17
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

+1 Melis for dette er bra som glasur
-1 Villarreal tror ikke du er god på kake
 

DeletedUser

Guest
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 7
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........18
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6


It definatly is what it is.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 6
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........19
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

-1 melis fordi det ikke er melis..
+1 villa fordi han er kul
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 7
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........18
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6
 

DeletedUser

Guest
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 6
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........19
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

-1 melis fordi det ikke er melis..
+1 villa fordi han er kul
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 5
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........20
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

-1 melis fordi det ikke er melis..
+1 villa fordi han er kul
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 6
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........19
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

+ melis
- villa
 

DeletedUser

Guest
Synes det er unødvendig av deg tvutt å ødelegge denne flotte konkuransen/tråden som kenn93x lagde. selv om du taper trenger du ikke ødelegge med spam. Okei? :) Det samme gjelder også deg torquemada
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 5
Melisandre...... 5
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........20
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

-1 melis fordi det ikke er melis..
+1 villa fordi han er kul
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 6
Melisandre...... 4
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........20
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

- Melisandre.
+ Aightm8. Bra spiller, MyTh (vi er tydeligvis om å gjøre å få ut herfra (wasntme) )
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 6
Melisandre...... 5
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........19
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6

1+ til Melisandre
1- til villa mener blir for teit og booste noen opp i en så liten fille konkuranse
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Synes det er unødvendig av deg tvutt å ødelegge denne flotte konkuransen/tråden som kenn93x lagde. selv om du taper trenger du ikke ødelegge med spam. Okei? :) Det samme gjelder også deg torquemada

well, Tom og Robert klarer vel ikke å forholde seg til reglene o_O da burde de vel heller ikke fått lovt til å delta etter min mening ;) men hey, når han som lager tråden er i Baron så kan du ikke forvente stort annet :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ezio-auditore.. 6
aightm8......... 6
Melisandre...... 7
Mr and Mrs Smith 6
Tarahumaraen.. 9
Bohic............. 8
FylleSamen..... 9
Lemmy.....6
Villarreal..........17
White Death.... 11
Happy-Hippo.... 8
SambaUlf......... 6


-1 Lemmy. Vedkommende har ikke imponert meg på noe som helst vis med adlingene sine. Vel fortjent minus, forhåpentligvis blir han banka ut av .no snart også, da han møter den kraftige realitet at gråbyadling ikke vinner kriger.

+1 Villarreal. Stop the hating?:( Har nå fjernet 3 poeng fra Villa, og gitt 3 poeng til Melis, som tilsvarer natteraidet. Det er ganske tydelig at selv folk godt opp i årene har vansker med å lese hva reglene er, men hva skal jeg si..

[spoil]
OldPeople.png
[/spoil]
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
well, Tom og Robert klarer vel ikke å forholde seg til reglene o_O da burde de vel heller ikke fått lovt til å delta etter min mening ;) men hey, når han som lager tråden er i Baron så kan du ikke forvente stort annet :D

Hvordan kan min stamme opprinnelse være relevant for denne tråden? Har jeg gjort eller sagt noe som muligens har krenket deg, eller bærer du bare nagg for at du(?) ble danket ut i løpet av de tidligere rundene? Du er en hyklerisk apekatt med en AK47 i hendene, som skyter vilt rundt seg med bind for øynene. Håper du en dag kan reise deg opp og fjerne dette, så kanskje du også ser ting for hva det er.

Jeg har nå regulert poengene, i en post som jeg skrev før din ble postet, og som jeg sa ovenfor, så har jeg vansker med og se hva som er galt med meg i denne konkurransen? Om du skal være så hysterisk mtp hvem som har dannet de ulike topicene, så burde du kanskje holde deg unna både denne, og resten av forumet?
 

DeletedUser

Guest
Da regner jeg med alle minuspoengene ifra f.eks samen imot meg blir fjernet også. Tipper han ga meg like mange negative poeng, som jeg har gitt Villa poeng, uten at jeg har fintelt på det.

Og om dere virkelig tar denne tullegreia så hyperseriøst som det virker, så vet jeg ikke helt hvem som har problem og man burde synes synd på.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvordan kan min stamme opprinnelse være relevant for denne tråden? Har jeg gjort eller sagt noe som muligens har krenket deg, eller bærer du bare nagg for at du(?) ble danket ut i løpet av de tidligere rundene? Du er en hyklerisk apekatt med en AK47 i hendene, som skyter vilt rundt seg med bind for øynene. Håper du en dag kan reise deg opp og fjerne dette, så kanskje du også ser ting for hva det er.

Jeg har nå regulert poengene, i en post som jeg skrev før din ble postet, og som jeg sa ovenfor, så har jeg vansker med og se hva som er galt med meg i denne konkurransen? Om du skal være så hysterisk mtp hvem som har dannet de ulike topicene, så burde du kanskje holde deg unna både denne, og resten av forumet?

Nja.. du tilater vel det meste av det som går under juks. Dermed er det veldig lett å skylde på at du lar Myth/Baron spillere gjøre slik de selv vil. Bare for å sette deg litt på plass da, så kanskje du bør sjekke fakta før du kommer med en påstand om jeg var med i denne konkuransen. Jeg har overhodet ikke sett accounten min på denne tråden :p

Hyklerisk apekatt? Du snakket ikke til spilleren, men går ut mot irl :eek: er spennende å se hva som skjer de kommende dagene :D Minner også på om at du kanskje ikke bør snakke for mye om slike ting, kan komme hardt i retur :D

Kanskje på tide å roe ned diskusjonene dine, å heller begynne å komme med noe som faktisk er sant.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er enig med Robert her. Jeg skrev en ekstra post etter kommentaren til han som var ovenfor den posten jeg skrev, rett og slett fordi alt dette her er bare tull uansett. Og om det var for å få mer aktivitet, så er det jo bare fint at jeg, Robert, og FylleSamen poster ofte.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp