Tribalwars Player's Champions FINALE!

DeletedUser

Guest
Nå er tiden inne for FINALEN!

Kort om konkurransen:
Du kan bare stemme én enkelt gang, og du kan stemme på deg selv så lenge du er satt opp i en av kampene.
Stem på den personen DU tror hadde vunnet om de hadde gått mot hverandre i en "one vs one"-kamp med null støtte fra andre spillere.
Finalerunden kommer til å bli avsluttet 24. juni.

Spørsmål og diskusjoner er forbeholdt topicen som er satt opp i forbindelse med konkurransen.


Eksempel på hvordan skjemaet fylles ut:
Kamp 2. Spiller X vs. Spiller Y

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Resultat semifinale:

Kamp 1: Granpa vs. Ex-con

Kamp 2: Zanmato vs. Vv0lv3r1n3

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Da er vi over på runde 6 - den store finalen!


Ex-con vs. Vv0lv3r1n3


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3 Har størst tro på ham over tid! Fantastisk spiller som aldri hadde gitt opp.
 

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3 - Blandt Norges 3 beste spillere sammen med Poke Me og Geronimo. En absolutt verdig vinner :)
 

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3 - Kommer nok til å ta tid, men Mikkel tar ham til slutt :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3. Selv om begge er grusomt god, så tror jeg lillingen hadde stukket av med seieren om de hadde startet fra 0.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3


Her er jeg usikker, men tror Are hadde ofret kjæreste, jobb, leilighet og hygiene for å vinne, mens Grimlock er en anelse mer normal. Så Ex-Con hadde vunnet, men utviklet sittesår!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Stemte ikke på deg sist runde are, da du møtte din overmann :rolleyes:
Denne runden derimot tror jeg nok du hadde gått seirende ut av :cool:

Ex-con vs. Vv0lv3r1n3
 
Topp