Troppeteller

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Script for å gi sum av troppar i alle byar

javascript:var b=new Array(0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0);var c=0;var d=document.getElementsByTagName('table');for(var a=0;a<d.length;a++){if(d[a].className=='main'){var e=d[a].getElementsByTagName('table');for(var i=0;i<e.length;i++){if(e.className='vis'){var f=e.getElementsByTagName('tr');for(var j=0;j<f.length;j++){if(f[j].className=='units_home'||f[j].className=='units_away'||f[j].className=='units_moving'){var g=f[j].getElementsByTagName('td');for(var k=1;k<=12;k++){b[k-1]+=parseInt(g[k].firstChild.nodeValue);}c++;}}}}}}c=c/3;var msg="Type - Antall - Gjennomsnittlig\n---------------------------------\nAntall Byer: "+c+"\n\nSpydmenn: "+b[0]+" ("+Math.round(b[0]/c)+")\nSverdmenn: "+b[1]+" ("+Math.round(b[1]/c)+")\nØksemenn: "+b[2]+" ("+Math.round(b[2]/c)+")\nBuemenn: "+b[3]+" ("+Math.round(b[3]/c)+")\nSpeidere: "+b[4]+" ("+Math.round(b[4]/c)+")\nLett Kavaleri: "+b[5]+" ("+Math.round(b[5]/c)+")\nRidende Buemenn: "+b[6]+" ("+Math.round(b[6]/c)+")\nTungt Kavaleri: "+b[7]+" ("+Math.round(b[7]/c)+")\nRambukker: "+b[8]+" ("+Math.round(b[8]/c)+")\nKatapulter: "+b[9]+" ("+Math.round(b[9]/c)+")\nAdelsmenn: "+b[11]+" ("+Math.round(b[11]/c)+")";var msg2="Type - Antall - Gjennomsnittlig\t---------------------------------\tAntall Byer: "+c+"\t\tSpydmenn: "+b[0]+" ("+Math.round(b[0]/c)+")\tSverdmenn: "+b[1]+" ("+Math.round(b[1]/c)+")\tØksemenn: "+b[2]+" ("+Math.round(b[2]/c)+")\tBuemenn: "+b[3]+" ("+Math.round(b[3]/c)+")\tSpeidere: "+b[4]+" ("+Math.round(b[4]/c)+")\tLett Kavaleri: "+b[5]+" ("+Math.round(b[5]/c)+")\tRidende Buemenn: "+b[6]+" ("+Math.round(b[6]/c)+")\tTungt Kavaleri: "+b[7]+" ("+Math.round(b[7]/c)+")\tRambukker: "+b[8]+" ("+Math.round(b[8]/c)+")\tKatapulter: "+b[9]+" ("+Math.round(b[9]/c)+")";prompt(msg,msg2);



Har modifisert scriptet i denne tråden:
http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=2879

Endringar
-Funkar på serverar med nye troppar, dvs alle dei norske, så vidt eg veit.
-Troppe tellinga skjer no på troppeoversikt-sida. Dette gjer at troppar undervegs og troppar som er i støtte hos andre også vert telt.
-Teksten er endra til norsk (Til å med bokmål for dykk danskar ;) )
-Skifa frå alert-popup til prompt-popup for å ha eit tekstfelt for å enklare kopiere til forum (Diverre likar ikkje tekstfeltet linjeskift, så kvar linje er skilt med tab i staden)

Veit dette vart avslått sist gang det var oppe til diskusjon, men no har vi jo fått eit heilt nytt paradigme med tanke på godkjente scripts, så da reknar eg med at dette blir godkjent også.

Det er kanskje ikkje verdens nyttigaste script, men eg syns ikkje det er eit argument for å forby det. Med enkle modifikasjonar kan det og gjerast om slik at det teller opp kor mykje støtte du har hos andre, og da vil det jo vere ein nyttig målestokk for stammar for å sjå kven som bidreg og kven som sluntrar unna :)

Dette scriptet brukar INGEN serverressursar (anna enn dei som går med til å åpne troppeoversikt-sida), og det gir ingen vesentlige fordelar. Ser med andre ord ingen grunn til at det ikkje skal vere lovleg
 
Sist redigert av en moderator:

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dette her så veldig bra ut. artig script. kan skryte litt intern i stammene etc :D og som sagt lite som skal til for å få oversikt over hvem som faktisk støtter folk etc.

Bra jobba Dommola <3
 

DeletedUser

Guest
Takk takk! Funka mye bedre enn de jeg har funnet før :D

Hva er den linja med tekst til der det står alle troppene dine? Har den andre formål enn til copy/paste? For det kan man jo gjøre fra den lista og :confused:
 

DeletedUser

Guest
Takk takk! Funka mye bedre enn de jeg har funnet før :D

Hva er den linja med tekst til der det står alle troppene dine? Har den andre formål enn til copy/paste? For det kan man jo gjøre fra den lista og :confused:

Kun for copy/paste ja, om du får kopiert frå den andre så er jo det det beste. La den der fordi det ikkje går i alle browserar (ikkje i chrome i alle fall, har ikkje gidda å teste andre ;) )
 

DeletedUser

Guest
Burde da være det...
Det eneste den gjør er å plusse sammen, og det kan man jo forhåpentligvis gjøre på egenhånd også :p
 

DeletedUser

Guest
Hvis man trykker på "Ok" så blir hele siden hvit og teksten som står i Copy Paste linja står øverst på sida. Skjer det bare med meg? :eek:

Ikke noe egentlig problem altså :p

Herlig Script! :)
 

DeletedUser

Guest
er scriptet lovlig da??? :rolleyes:

dette hadde vært et utrloig morsomt scripts, håper det blir lovlig
 

DeletedUser

Guest
Går ikke

Det kommer jo bare at jeg har 0 av alle troppene, noe som jeg slettes ikke har!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
ker ikke til meg:( er det bare å trykke på scriptet å alle troppene står der:confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp