TW app til iPhone

Vil du ha en TW app til iPhone?

  • JA!

    Stemmer: 45 68,2%
  • Nei!

    Stemmer: 21 31,8%

  • Totalt antall stemmer
    66

DeletedUser

Guest
Hei,

Om dere hadde fått dere en TW app for iPhone hadde det overgått alle grenser... !
Det hadde vært veldig bra! :)

Det kunne dere kanskje tenkt på? :D

Bare jeg som synes dette eller?
Kom igjen folkens!
Si hva dere mener om saken!
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det hadde jo vært knall:)! da hadde det vært mye enkelere å logge på TW! støtter dette.
 

DeletedUser

Guest
Det er allerede en mobil versjon, og dette forslaget har vært oppe før....
 

DeletedUser

Guest
IPhone/Ipod du kan vel bare gå innpå Tribalwars via internettet som er på?
 

trade

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde vert kjekkt det men skulle da hatt det til ipod og da (app)
 

DeletedUser

Guest
Da det den siste tiden har dukket opp en del meldinger om at ipod har en tildens til å leve sitt eget liv vedrørende pålogginger på innternett og lager stoooore regninger for eieren, så tror jeg vi aventer dette intill produsenten finner ut av dette. Apple som lager ipod kan i dag ikke forklare disse fenomenene som har oppstått hos flere ipod brukere.

Les mere Her
 

DeletedUser

Guest
Den saken du linker til her gjelder vel egentlig bare den nyeste utgaven, iPhone 4.

Uansett.. ser ikke helt poenget med en TW app, da tribalwars allerede har en mobilversjon av sin side tilgjengelig. Hva vil forskjellen være fra å bruke den, og å bruke en app?
 

DeletedUser

Guest
itilleg lager jo apple bare overprisa skrap, lag heller en app til android så kanskje noen vil få brukt den også
 

DeletedUser

Guest
men er det ikke det da? er jo en mobilverson hvis man har premiumm, som også funker på iphone/ipod touch.
 

DeletedUser

Guest
mob versjon er forbedra hvis man har premium funker for de uten også kevlar
 

DeletedUser

Guest
Dere kan jo kontakte en av de største norske applikasjonsprodusentene å tipse de om at de kan lage en applikasjon, som fungerer for både .net, .no.com, .se, .dk osv.

Det er et stort marked, og hvis de da setter prisen til 6 kroner for appen, aå vil de komme gunstig ut av det :jblunk:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Da har jeg tatt kontakt med en bedrift som lager apps for å se på muligheten for dette.
 
Topp