TW-Beste stammer igjenom tidene

DeletedUser

Guest
Hva synest dere er d beste stammen i gjennom tiden, trenger ikke og tenke på poeng og slik, men erfaring og ka gode medlemmer


jeg synest klart d er 3.14 eller BNP:)
 

DeletedUser

Guest
dkl på v5. bukket under til slutt, men hadde en del medlemmer som aldri ga opp. og tror de klarte å imponere fienden litt også. ikkje mange som takker nei til å joine fienden når fienden er 15 ganger større :D
 

DeletedUser

Guest
Kactusbaronene, min begynnelse på tw sammen med Martin (übersetzung). Vi hadde til og med en egen hjemmeside.

Oppdaget nå også at det er 8 dager til jeg har spilt tw i 4 år. Gud.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kactusbaronene, min begynnelse på tw sammen med Martin (übersetzung). Vi hadde til og med en egen hjemmeside.

Oppdaget nå også at det er 8 dager til jeg har spilt tw i 4 år. Gud.

V1 <3<3<3<3
Blir vanskelig dette, 3.14 virket som en bra stabil gjeng, men utrolig nok er det tiden i AKDM som jeg husker best. Ikke de beste, men gode folk!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Noble ledelsen.
Resten av noble sugde balleklorin.

P0k3 er også en fin gjeng! :p

Rune og Lars sine verk i -Rome- og -NB- har jeg også vært innom, solid ledelse det også, men mangler det siste ekstra i medlemmene.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Av de jeg har vært i så var BIRKI (v2) den største stammen. Noble og VA var også noe, men de varte ikke så lenge og var ikke så store som BIRKI. Generelt sett vil jeg si AriCa eller noen av v1 stammene.
 

DeletedUser

Guest
I min høyst subjektive oppfatning er det nok to stammer som skiller seg ut.

AriCa på V2. Vi var en samlet gjeng, og hadde flere veldig gode spillere enn det de fleste er klar over. Jeg vil også påstå at vi skilte oss ut fra de fleste, om ikke alle, av de andre store ( i antall byer ) stammene på .no i den forstanden at vi hadde en god og jevn aktivitet på adlingsfronten. Mye takket være at vi fikk opp mange aktive og trivelige spillere gjennom OliCo/AriCa2.

Core på V1. Jeg vil våge å påstå at det aldri har vært en stamme som har vært så mye bedre enn alle andre stammer på .no enn det Core var i begynnelsen på V1. Det har selvfølgelig en god del med det at det ikke var så veldig mange gode og erfarne norske spillere på den tiden, og at det kun var én verden. Riktignok varte ikke den fordelen så alt for mange måneder, men det er nå en annen sak.

Når vi snakker om gode stammer så er jeg overrasket over at ingen har nevnt EPICKI. Anse det problemet som løst.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
1. IB, eller WIC som de heter nå.. Har holdt hele løpet siden V1's morgen. Etter min mening så er det en svært hyggelig gjeng med folk som faktisk viser til lojalitet og samarbeidsvilje.
2. HG & Snipe på V7. Hyggelig gjeng, lojale til the bitter end.. Har trosset alt av motgang siden V7 sin start, og vinner nå verdnen....
3. Hadde jeg stukki fra WIC og dannet meg min egen stamme, så hadde den blitt mitt 3 valg. Ellers så er det ingen som når opp, dessverre.
 

DeletedUser

Guest
Av de stammene jeg har spilt i så må jeg trekke fram Flaming Aces og Easy Company på V4.

Begge stammene hadde et samhold som jeg har strevet etter å finne igjen, men dessverre har jeg ikke funnet noe som i det hele tatt kan sammenlignes med det jeg opplevde.


Flaming Aces, opprinnelig Care! (men utskifting av daværende ledelse betydde navnebytte), var en ordentlig god-gjeng med mange talentfulle spillere. Aktiviteten var på topp, og stammen opparbeidet seg et godt rykte.
Bl.a. spillere som Unknown Soldier, Monkiii, Honour, Hell G, Hoild Brillan bygde opp stammen som ble et av de største på starten av V4.
En merge splittet den gamle Flaming Aces opp, en beslutning store deler av stammen var positive til - men som slo feil ut på lengre sikt.


Easy Company, en stamme jeg ble medlem av i Mai 2010. Da var stammen allerede godt etablert i toppsjiktet av V4. Når jeg kom inn i EASY ble jeg møtt med kun positive meldinger, og man forsto fort at stammen var tvers igjennom sammensveiset. En stamme som utelukkende besto av uselviske spillere som gjorde det som var best for stammen - med unntak av noen backstabbere som kom fram i lyset når alliansen med VARG ble avsluttet.
I perioden jeg var sammen med de så besto EASY av mange gode spillere, men jeg tror det var linken mellom ledelsen og resten av stammen som virkelig imponerte meg.
I ledelsen var det personer som la ned masse tid for å legge tilrette for stammen, og som hadde et pågangsmot som jeg aldri har sett før. Og måten resten av stammen tok imot og iverksatte det ledelsen hadde planlagt/bestemt - det var rett og slett en "mind-blowing" opplevelse. Maskineriet i stammen var så velsmurt, at det var vanskelig å se en eneste svakhet.
Dessverre tok aktiviteten livet av stammen, men jeg mener fortsatt "den dag i dag" at de avgjørelsene som ble tatt var riktige. Nå har en rekke av mine gamle venner en veldig god mulighet til å vinne V4, og dette unner jeg dere virkelig!


Vil takke alle som jeg fikk spille med i denne perioden, dere har virkelig "fargelagt" min opplevelse av tribalwars her på .no.com:jsmiley:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
LAW - Den desidert galeste stammen jeg noengang har vært med i...

Epicki - Samhold uten like, kriging på ett nivå som kun de uten liv får til!

3.14 - Stammen som vant en verden på .no raskest noensinne...

DOF - Cocky underdogs from hell...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Får ta de stammene jeg har vært i da.

-NB- - Hadde en periode en helt sykt bra sammensatt gjeng med mange av de beste spillerne på .no. Falt dessverre av en del etter hvert, men rundt våren/sommeren/høsten 2010... Savner den tida.

EPICKI - Kan vanskelig tro at noen stamme med norske spillere noen sinne ville tatt et aktivt EPICKI.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Utrolig vanskelig å si beste stammer altså. Det er så mange kriterier. Subektivt som fy dette selvsagt.

Skillz-kriteriet:

1: Epicki - uten tvil. Ingen stamme har hatt en stall som dette.


Utholdenhetkriteriet:
BOL/IB- De driver på enda lizm......
Arica - ingen over, ingen ved siden av.

Fryktingytende:
1: SFF - Alle var redde for SFF
2/3 Core - I sin glanstid så var vi alle livredde Core.
2/3 Fenix - Totalt ufortjent, men de var fryktingytende en liten stund...Før man faktisk begynte å krige med noen av dem.

osv osv osv.....
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
dkl på v5. bukket under til slutt, men hadde en del medlemmer som aldri ga opp. og tror de klarte å imponere fienden litt også. ikkje mange som takker nei til å joine fienden når fienden er 15 ganger større :D

Vis ikke en vis person hadde ødelagt ~NVB~ tror jeg DKL ville vært ferdige ;)
Men personlig synes jeg at ~NVBA~ var en finn, aktiv, snill og 65% var ganske erfarne + at det var en akademi stamme så den var ganske bra ;)
 

DeletedUser

Guest
BERM, var en herlig gjeng, og vi eide verden 5 når det var aktivitet i stammen, desverre gikk det dårligere da det var vi i ledelsen som måtte ta ansvaret for alt, og satt kv for halve stammen..

VA, enda jeg ikke var der så lenge, var det er fortryllenes stamme:)

Forte, hehe, ja premaden vi lagde. Var god futt i den, og låg godt ann til å vinne v9 helt til 2 ledere ødelagde stammen invendig..

P0k3, hehe, herlig gjeng her og :) god blanding av gamle stamme frender, gamle stamme fiender og noen nye :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Andre stammen eg joina, Første var TKP (Ikkje akkuratt imponerande nei).

Og som sagt, -GR- (GameReactor). Var der eg lærte spelet kan ein sei. Hadde nokon fantastiske minner derfrå :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Må jo være litt partisk og si at UNI har vært en fantastisk stamme. Dannet av en som spilte for første gang og bygget opp av helt nye spillere, som i mot alle ods vinner v3. Fantastisk flotte mennesker som har vært med å bidra. Kanskje ikke den stammen med mest skillz og pro spillere, men sannelig klarte vi ikke å dænge ut premadene og stammene med de mest erfarne.
Nå vil vel de som var med på v3 sin storhetstid si at vi hadde aldri vunnet om bl.a. DOGZ og Yakuza hadde hatt utholdenhet :rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Må jo være litt partisk og si at UNI har vært en fantastisk stamme. Dannet av en som spilte for første gang og bygget opp av helt nye spillere, som i mot alle ods vinner v3. Fantastisk flotte mennesker som har vært med å bidra. Kanskje ikke den stammen med mest skillz og pro spillere, men sannelig klarte vi ikke å dænge ut premadene og stammene med de mest erfarne.
Nå vil vel de som var med på v3 sin storhetstid si at vi hadde aldri vunnet om bl.a. DOGZ og Yakuza hadde hatt utholdenhet :rolleyes:

Så hvis vi er eeeeeeeeeekstrem utholdne, har vi en liten mulighet da? :p
Ellers må jeg slenge meg på at enkelte i UNI har imponert meg!
 

DeletedUser

Guest
Om vi ser bort ifra førsteposten min, så er de tre stammene jeg har trivdes best i AKDM v1, Capes v4, og 3.14 v8.

Mange andre stammer som har vært artige, spesielt morsomt var mitt lille Overklasseprosjekt på starten av v8. Skal ikke se bort ifra at jeg vil prøve noe lignende senere igjen.
 
Topp