TW champion diskusjon

DeletedUser

Guest
ok :)

skal vi ta en rematch på kamp 3 eller ikke? den diskusjonen døde ut
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ser ingen grunn til det. Zippy vant 18 - 15/14 (kommer an på om man regner med "paausan" sin stemme), etter det jeg telte over.
 

DeletedUser

Guest
Derfor må dere stemme på meg, gjerne endre stemmene deres sånt at jeg vinner over Lurvee:
- Har endel flere beseirede motstandere. 3x så mye totalt.
- Aktivitetskurven min er mye brattere.

McB side: http://no.twstats.com/no9/index.php...ource=no&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Lurvee side: http://no.twstats.com/no9/index.php...ource=no&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

men lurve har da faktisk spilt kontoen sin opp fra start . og ikke kommet inn på den etterhvert :p derfor lurvee fikk min stemme
-

men vil benytte anledningen til og si at dere som stemmer på carni er jo helt skutt i hue . og sammenligne gråbyadling mot en som faktisk kan spille ... villa you are a real champ
 

DeletedUser

Guest
men lurve har da faktisk spilt kontoen sin opp fra start . og ikke kommet inn på den etterhvert :p derfor lurvee fikk min stemme

Spilte også en konto opp fra start (Solace) og da lå jeg en del bedre ranket enn Lurvee.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Du gjør det, ja? Fra hvor egentlig?

Det er minuset med avstemningen. Man må forklare vorfor man skrev, og stemte slik man gjorde.
Som du sikkert vet skrev jeg en god begrunnelse for vorfor jeg stemte slik jeg gjorde.

Jeg kjenner delvis til dine ferdigheter, og de har aldri imponert meg nemneverdig. Med tanke på rose (er det dere kaller henne(?)) leder verdenen må d nok vere bedre ferdigheter der :) Så om du misstolket meg, må jeg beklage dette

Han var den super imponerende Error15 :)

Rettet den sånn at den ble rett (va skulle jeg ellers rettet d til :p)

Ha en videre god dag :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er minuset med avstemningen. Man må forklare vorfor man skrev, og stemte slik man gjorde.
Som du sikkert vet skrev jeg en god begrunnelse for vorfor jeg stemte slik jeg gjorde.

Jeg kjenner delvis til dine ferdigheter, og de har aldri imponert meg nemneverdig. Med tanke på rose (er det dere kaller henne(?)) leder verdenen må d nok vere bedre ferdigheter der :) Så om du misstolket meg, må jeg beklage dette
Det skal du få lov til å mene. Du sier du kjenner mine ferdigheter. Hva er det som er galt med dem etter din smak? At jeg var dobbelt så stor som den nest største spilleren i JFF og etter hvert måtte forlate stammen fordi jeg var omringet av lyseblå byer, og gikk til en stamme med litt mer lik tankegang rundt spillet som meg selv? Kan skjønne du mener det er et svik. Men du sitter og sier at du aldri ble imponert. Vel, jeg bryr meg svært lite om det egentlig. Du var i alle fall langt mindre enn meg, og jeg har kjempet meg nesten til topps på denne verdenen.

Det andre du sier har mer med tolkning å gjøre. Carnifex leder serveren, det stemmer. Men du sier det er bedre ferdigheter. Det kan det være, men det kan også være bedre aktivitet, eller andre ting. For eksempel er store deler av byene Carnifex har adla vært gråbyer og internadling, mens jeg adler så si bare røde byer. Så kan man i tillegg regne med at Carnifex alltid har vært overlegent mye større enn alle som har blitt adla av kontoen.

Til slutt. Jeg husker jeg satt KV for deg. Du hadde mista en by, som jeg tok tilbake for deg. Av de tre byene du hadde, var det bare én av byene som hadde noe særlig tropper. Og det var ikke fordi de ble nuket bort, men fordi det aldri hadde vært bygd noe i flere av byene. Dét imponerte i alle fall ikke nevneverdig.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Dette er snakk om en kvartfinale. Om du ikke har lagt merke til det, var ikke jeg engang i første runde. Grunnen er at du har lyktes, og jeg misslyktes. Så d med at jeg ikke imponerte, har lite relevanse med dette.

Å nei, denne gangen la jeg ikke noe vekt på at du dro på et gunstig tidspunkt.

Jeg skal vere ærlig med deg, jeg ville ha stemt på deg om du ikke hadde lyktes på flere verdener. Nå var carni ukjent for meg før v9 startet, og det er derfor gøy å se nye spillere lykkes. Så ja, du ligger kanskje over henne i ferdigheter generelt, men på v9 har hun blomstret mer enn deg.

Er forklaringen god nok? :)
 

DeletedUser

Guest
Janrune, Gard er 5 ganger bedre enn Rose... mildt sakt. nermere 10-20 ganger spørr du meg :D
 

DeletedUser

Guest
... Nå var carni ukjent for meg før v9 startet, og det er derfor gøy å se nye spillere lykkes. Så ja, du ligger kanskje over henne i ferdigheter generelt, men på v9 har hun blomstret mer enn deg.

Blomstret var vel litt å ta i?
Carni er mer som en vissen blomst.
 
Topp