TW-champion diskusjonstråd

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Dere hater på vår eneste mulighet for front, og det var noen billige byer fra HolyHell gjennom internadlinger. Vi kan ikke adle byer som ikke er der vell? Hadde adlingsdistansen vært annerledes hadde vi jo ikke trengt internadlinger for å skaffe front. Og når vi har unødvendig mye adelsmenn uten spesielle targets, holder barbs mye lenger taktisk en ingen adlingsmål. Hvorfor tror dere -Coller er solid rank 1? Holde på adelsmenna? Nei. Taktisk adling selvom de er gratis. Men det med andre verdner at du ligger over meg agent kan du også bare glemme å nevne. Jeg husker bare v22, hvor du btw. forsvant rett før slutten, så for alt vi vet så levde du på dualsa dine. Der også var jeg dessverre gjemt i safezone...

Og dg44, stillinga er 1 - 1 mellom oss og Toniden, krigen har jo nettopp begynt? :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Snipet nok av tog jeg, har sikkert snipet ett par hundre på verden 23, så hva slags tøv du kommer med vet ikke jeg. At du er bedre enn meg på å trekke-snipe og farme, kan vi være enig i, men hvilke andre aspekter er du bedre på?

Hvem spillere som sitter på en konto, eller hva man har gjort på andre verdener har forsåvidt ikke noe å si med tw-championen.

Du skriver jo bare om og om igjen at du er enig i at Toniden kontoen har utrettet mer en KoD på v.24, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette?
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og hvilken verden har du farmet meg på under hvilke nick?...

Under Sindre190 på v23 men det er vel fortrengt ;) Om du har lyst å rakke ned på aktiviteten min igjen så kan jeg vell slenge på at jeg tok DR 9 dager på rad solo med en by på 800 poeng da andre hadde 2 byer og duals ;) Snakk med Fredrik om du vil ha dette bekreftet eller Slumpi ;)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Snipet nok av tog jeg, har sikkert snipet ett par hundre på verden 23, så hva slags tøv du kommer med vet ikke jeg. At du er bedre enn meg på å trekke-snipe og farme, kan vi være enig i, men hvilke andre aspekter er du bedre på?

Sist jeg sjekka har du ikke nevnt en eneste ting du er bedre enn Sindre i utenom å spise salt?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Under Sindre190 på v23 men det er vel fortrengt ;) Om du har lyst å rakke ned på aktiviteten min igjen så kan jeg vell slenge på at jeg tok DR 9 dager på rad solo med en by på 800 poeng da andre hadde 2 byer og duals ;) Snakk med Fredrik om du vil ha dette bekreftet eller Slumpi ;)

Morsomt at jeg ikke spilte v23, da :) Applaus til deg, sjef.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Sist jeg sjekka har du ikke nevnt en eneste ting du er bedre enn Sindre i utenom å spise salt?

Lukter salt lang vei fra deg også. Du er så flau over innadlingen og barbadlingen at du vrir om ordene og kaller det ''hate på oss for å skaffe oss front''. At det ikke er en kamp dere fortjener å vinne er dessverre ingen hemmelighet, og jeg ville tatt den nederlaget med haken i været, fordi dere har en veldig god motstander.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Sist jeg sjekka skrev jeg aldri at dere hata oss for å skaffe en front? Jeg bare la til litt kjøtt på beinet av hva sindre190 skrev. Vrir meg unna? Hvor har jeg vridd meg unna? Jeg er ikke flau over barbadling i det hele tatt. Det er taktisk smart in the long run, og det er bedre enn å la adelsmenna stå uproduserte og samle støv når vi heller kan skaffe oss byer. Trenger du en større forklaring?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Sist jeg sjekka har du ikke nevnt en eneste ting du er bedre enn Sindre i utenom å spise salt?

Tom for argumenter? Åpnet diskusjonen med å si jeg har mer utholdenhet, dette handler ikke om at jeg skal ramse opp hva jeg er bedre enn andre spillere i.
 
Sist redigert:
Topp