TW-champion diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Fordi Coller har bevist gang på gang at han ikke kan spille uten pp. Og i en 1v1-fight med lik utgangspunkt uten pp tror jeg ikke vedkommende har noe å rutte med.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Du beviser bare at du er helt ubrukelig selv, Herman alene på en konto hadde slått deg 1v1 med bind for øyende fra mobilappen, om du ikke vet det så har vi nettopp knust all motstand på HP18 hvor man ikke kan bruke PP.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Ser ikke ut som du har sett på HP18 nei Fatal, -Coller dominerte ekstremt mye sammen med noen andre på Babbotelli, og ja, han spilte en stor rolle.

-Coller hadde vunnet de fleste startupsa uten pp uansett (hvis ingen andre kan bruke pp også da ofc.). Han er en av de bedre spillerene her på .no, litt lat etterhvert, men en av de bedre.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fordi Coller har bevist gang på gang at han ikke kan spille uten pp. Og i en 1v1-fight med lik utgangspunkt uten pp tror jeg ikke vedkommende har noe å rutte med.


Både Jeg, Jørn og Herman hadde tatt vedkommende i en 1v1. Jørn er mestvinnende(evtl 2. Mest) Hp-spiller, hp er uten Pp.
Jeg sitter også inne med en god del seire på verdner uten Pp(les: HP) og Herman likeså.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Helt enig i at Fatal er bak mål på denne voteringen. men vil minne deg om at selv om det ikke brukes pp på HPer så er fremdeles dualer relevant. og Jørn har ALDRI starta en HP uten 2 dualer (minst) gjerne motbevis meg. Om han vinner alene uten 2 dualer kan godt være, men i startup/early mid har det alltid vært dualer til å hjelpe han :p en mot en altså 1 person mot 1 person ikke 1,2,3,4,5,6,7 osv dualer på slep.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Nå har vell forsåvidt også Herman spilt solo hele veien frem til for et par uker siden her da.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dette er vel konto mot konto?

Denne konkurransen ja. Men svaret ditt til Fatal fikk det til å høres ut som både Herman, Jørn eller deg kunne tatt han/henne 1v1 altså deg vs fatal osv osv. Ikke at jeg hverken bekrefter eller avkrefter det, men hørtes sånn ut for min del og svarte ut ifra sånn jeg leste det:p
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg har spilt solo så godt som hele V24, og har også vært rank 1 med god ledelse under nesten hele V24.

Men jeg forventer ikke å vinne disse greiene her, da de er mer basert på hvor godt likt man er på forum en hvor god man er

Jeg føler heller ikke at jeg har vist spesielt mye skills på V24 uansett, og forumet har jeg i hvert fall ikke fått mye positivt om meg på :D

Så dere kan like gjerne stemme meg ut med en gang, bare gøy det :D

Tapet har jeg allerede akseptert :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Disse typer konkurranse er for det første basert mye på populæritet, men å adle sinnsykt mye grått og bruke pp på å få opp flere av byene vil ikke akkurat styrke din søknad i slike konkurranser. Den som vinner en slik konkurranse er en som er populær blant stemmegiverne og har prestert okei, greit eller godt ingame, og har en historie for å adle flere brun/rødbyer enn gråbyer
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Burde de forsåvidt gjøre også. Men nei er en tredje ting som spiller inn der. Stammen man befinner seg i. ofte så får man sympati stemmer fra egen stamme. På v23 gikk man noen ganger vekk fra det, men alt i alt spiller også det en stor del.

Zippy har "kommet" inn på Themis nå. Er rart at han blir annonsert som Mari's nye dual :p sikker på at det er en og samme person. men Zippy er hvertfall i Innkreverne gruppa.
 

DeletedUser

Guest
Mpaxx: http://no.twstats.com/no24/index.php?page=player&mode=conquers&id=532551
-Coller: http://no.twstats.com/no24/index.php?page=player&mode=conquers&id=494327&type=&pn=-1

I tillegg har vedkommende gitt den faktiske størrelsen, adlet flere byer (inkludert fiendebyer) enn det -Coller har, sammenlignet prosentvis andel. Det er ingen som helst ting som beviser at på V24 ville denne kontoen hatt sjanse til å ta -Coller 1v1 uten pp, lik start og like forutsetninger. Fortsett med deres propaganda, den leder som oftest ikke til noe :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Du er totalt på trynet fatal, og beviser det gang etter gang.

Edit: Jeg har nå forstått hva som er problemet ditt.
3d3455cdbc2221ce82fe875d94bd1c8e.png
 

DeletedUser

Guest
Det er forståelig at mangel på argumenter kan lede til den slags handlinger/poster. Better luck next time though.
 
Topp