TW-champion diskusjonstråd

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
En ting skal vi ikke ta ifra TW-champion i allefall (som 'alle' hater), det skaper nå i det minste aktivitet på forumet ;)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Stemmer det! Over 20 meldinger på noen få timer! Må være ny rekord! :p

Men back on track. Mange som sporer helt av her og nevner ting de har gjort på andre verdener. Dette har ingenting å si på TW-Champion v24. Det er (eller skal) kun være om prestasjoner som har blitt utført på v24. At dere ikke har hatt front frem til nå er en relativt dårlig grunn å komme med. Flere ting som kan bidra til stamme messig. Bare se på Themis kontoen. Har ikke hatt front så og si hele tiden, men alikevell kanskje den viktigste kontoen til $$$.

Og selv om dere ikke har hatt noe front, så har dere en Ganske lav ODA kontra størrelsen deres.

Og helst hold dere saklige :)
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og selv om dere ikke har hatt noe front, så har dere en Ganske lav ODA kontra størrelsen deres.

Les navnet på kontoen vår engang til du :) Får heller ikke så mye ODA av å nuke folk med 50% moral + at vi må bruke flere nukes når vi møter stacks :p Må heller ikke alltid treffe på tropper når man adler folk, som gjør at man får mindre ODA. Hadde barbsa gitt oss litt motstand så hadde vi nok hat litt mer ODA :)

Vil nå ikke si at themis har så mye ODA forhold til størrelsen sin heller da :hmm:
https://gyazo.com/195ba1be8d418c3591cd2714d4129477

Flere ting som kan bidra til stamme messig.

Nå vett ikke dere akkurat hva vi har gjord innad i stammen heller^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan vi ikke bare utnevne meg som vinner av konkurransen så vi slipper whininga? :mehe:

Har tross alt høyere heltedød enn MO til sammen! :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bare utnevne meg som vinner av konkurransen så vi slipper whininga? :mehe:

Har tross alt høyere heltedød enn MO til sammen! :hmm:

Vanskelig å få heltedød når dere sjelden angriper og når det skjer er det latterlig dårlige forsøk. Litt rar ting å skryte av at vi har drept troppene dine..
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Vanskelig å få heltedød når dere sjelden angriper og når det skjer er det latterlig dårlige forsøk. Litt rar ting å skryte av at vi har drept troppene dine..

Hmm, den der er vel ikke særlig gyldig nå lenger. Syns nå ikke de siste forsøkene har vært så latterlige :) Dere har dog hjulpet oss å luke ut ugrasset i stammen, som aldri burde blitt tatt med videre.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Og mer ugress skal lukes vekk. Hvis du tenker på Erlando som et vellykket forsøk var det bare å få kontoen bannet på et latterlig tidspunkt, og unbanna på et likt tidspunkt alt som kreves. Hvem er neste til å bli banna da? :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Og mer ugress skal lukes vekk. Hvis du tenker på Erlando som et vellykket forsøk var det bare å få kontoen bannet på et latterlig tidspunkt, og unbanna på et likt tidspunkt alt som kreves. Hvem er neste til å bli banna da? :)

Det er vel ikke strengt tatt vår skyld at den ble bannet. Usaklig av deg å dra inn ''Hvem er neste til å bli banna da?'' som om det er en greie. At dere ikke klarer å følge reglene får dere selv ta skylda for, og dere får selv finne ut av hvordan dere takler konsekvensene.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vanskelig å få heltedød når dere sjelden angriper og når det skjer er det latterlig dårlige forsøk. Litt rar ting å skryte av at vi har drept troppene dine..

Avhenger vel av skaden som er unngått pga. troppene mine? :hmm:
Det er rent spekulativt om de har dødd en "klok" død eller ei men
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
King of Defence vs Toniden - Eneste de på KoD har gjort er å dele ut rødt rykte på forum thats it.



Akkurat det som skjedde, alle som stemte mot dem fikk rød rykte, takk for å bevise poenget mitt :) og her har viste vært mye diskusjon men en sammendrag av det ville vært at KoD inrømmer at Toniden har gjort mer enn dem men fortsatt skal vinne? folk har for det meste alltid stemt på stamme medlemmer men dette her er jo bare rart :p det er det samme som at om -coller og starboy skulle møte hverandre og jeg hadde stemt på starboy. Og nei jeg bryr meg ikke om hva folk har gjort før, dette er TWchamp for v24.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Får å kunne stemme. Så må man få lov til å se hva denne personen har gjort på tidligere verdener og såklart se hvordan kontoen har prestert på v24.

Og jeg synes det er forresten idiotisk at folk gir rødt rykte til de som stemmer. Viser bare hvor barnslige dem er.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Som PP-brukere kaller det:

Det er en del av gamet, så ikke klag over det. Det er der for en grunn.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Og jeg synes det er forresten idiotisk at folk gir rødt rykte til de som stemmer. Viser bare hvor barnslige dem er.

Det fører jo bare til at KANSKJE noen ikke vil ha rødt rykte så de gidder ikke å stemme og da er jo hele poenget med twchamp borte, det å skape noe sosialt og få mer aktivitet på forum (samtidig kåre den beste på verden :p)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Holycrapintheair skrev:
folk har for det meste alltid stemt på stamme medlemmer men dette her er jo bare rart :p det er det samme som at om -coller og starboy skulle møte hverandre og jeg hadde stemt på starboy. Og nei jeg bryr meg ikke om hva folk har gjort før, dette er TWchamp for v24.

Du sier du stemmer utifra hva de har gjort på v24, og ikke før.. Starboy har gjort gode ting før, -Coller også.

Men nå ser du jo en enorm forskjell på prestasjonen på v24 og ville likevell stemt på starboy? Det blir vell litt feil, PP-bruk eller ikke. Så har -Coller gjort det x10 ganger bedre enn Starboy på denne verdenen^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dette er TW-champ v24, ikke TW-champ v1,v2,v3,v4,v5,v6 osv osv. Derfor skal man holde seg til v24. Man kan gjerne ga tilbake å se hva man har gjort tidligere, men er ikke prestasjonen på v24 god nok, så skal ikke en tidligere verden trekke opp. Grunnen til at ting ikke går likedan eller bedre kan være tid, endring i livsstil osv. Så hold dere til v24. Gjerne se tilbake på tidligere verdener, men det er ikke det som skal avgjøre stemmer. At man har vunnet v22 og derfor vil vinne mot den og den kontoen på v24.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du sier du stemmer utifra hva de har gjort på v24, og ikke før.. Starboy har gjort gode ting før, -Coller også.

Men nå ser du jo en enorm forskjell på prestasjonen på v24 og ville likevell stemt på starboy? Det blir vell litt feil, PP-bruk eller ikke. Så har -Coller gjort det x10 ganger bedre enn Starboy på denne verdenen^^

Her burde du kanskje lese innlegget du har sitert en gang til.


Akkurat det som skjedde, alle som stemte mot dem fikk rød rykte, takk for å bevise poenget mitt :) og her har viste vært mye diskusjon men en sammendrag av det ville vært at KoD inrømmer at Toniden har gjort mer enn dem men fortsatt skal vinne? folk har for det meste alltid stemt på stamme medlemmer men dette her er jo bare rart :p det er det samme som at om -coller og starboy skulle møte hverandre og jeg hadde stemt på starboy. Og nei jeg bryr meg ikke om hva folk har gjort før, dette er TWchamp for v24.

"Det er det samme som at om" refererer til en hypotetisk situasjon.
"-coller og starboy skulle møte hverandre og jeg hadde stemt på starboy." Her sier han at det ville vært feil av han og stemt på Starboy.
 
Topp