TW-Champion runde 3

Status
Stengt for ytterligere svar.

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Da er runde 3 klar. Idéen for valget av kamper kommer fra Robert.

1. Luapix vs Torquemada

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten

Dette kan bli gøy!

Info om trekningen:
Tilfeldig liste:
1. Luapix
2. Bohic
3. Torquemada
4. FylleSamen
5. Tvutt
6. Bongosteen
7. Hakkespetten
8. NonStopelig

Bjorni499 stod for trekningen, uten å vite hvem som var hvilket tall selvfølgelig:
[00:53:48] Bjorni499: 1-3 2-8 4-6 5-7

Enkelt og greit...

Resultat fra runde 2:
1. Torquemada 18 vs OriginalOne 0

2. Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13

3. Legenden 7 vs Hakkespetten 13

4. Real Steel 7 vs luapix 13

5. The Governator 0 vs bongosteen 22

6. Tarahumaraen 5 vs Bohic 13

7. NonStopelig 12 vs Lambnut 9

8. FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3





Største seier: The Governator 0 vs bongosteen 22
Minste seier: NonStopelig 12 vs Lambnut 9
Spillere med 0 stemmer: The Governator (mot Bongosteen), OriginalOne (mot Torquemada).
Færrest stemmer: Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13 og FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Antall stemmer: 153
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 6,65 stemmer av 8 mulige. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt i 1,5 kamp.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kan stemme i samme slengen..

1. Luapix vs Torquemada
Luapix har forsvart seg bra i det siste, men å slå Tom tror jeg blir vanskelig - ikke bare for deg, men for de fleste på V14.

2. Bohic vs NonStopelig
Her velger jeg faktisk å stemme blankt. Har ikke fulgt noe særlig med på noen av disse spillerne, og kommunikasjonsmessig har jeg et godt inntrykk av begge.

3. FylleSamen vs Bongosteen
Denne er også vanskelig. Dersom Benja ikke spiller tror jeg FylleSamen har kapasitet til å ta denne.

4. Tvutt vs Hakkespetten
At Magnus hadde gitt motstand hersker det liten tvil om, men jeg tror Kenneth hadde gått seirende ut til slutt.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1. Luapix vs Torquemada

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Luapix vs Torquemada


2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
1. Luapix vs Torquemada
Tom er enda best.

2. Bohic vs NonStopelig
Beklager Stian, men denne svensken vil du få problemer med og han har imponert mer enn deg til nå ;)

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten
Kenneth er nest best
 

DeletedUser

Guest
1. Luapix vs Torquemada
-Rimelig klar seier her.

2. Bohic vs NonStopelig
-Tøff, svensk kille som ville gjort det vanskelig for de aller, aller fleste. Ingen skam å tape mot ham.

3. FylleSamen vs Bongosteen
-Selv med 3, 4 eller 5 på Bongo, så ville samen tatt denne.

4. Tvutt vs Hakkespetten
-All ære til Magnus og co, men Kenneth ville tatt denne på stahet og erfaring.
 

DeletedUser

Guest
1. Luapix vs Torquemada - Tom er fortsatt best, og ville ikke hatt nevneverdige problemer med luapix.

2. Bohic vs NonStopelig - Klarer ikke skille disse to.

3. FylleSamen vs Bongosteen - Tror fyllesamen hadde tatt den på nåværende tidspunkt.

4. Tvutt vs Hakkespetten - Her er da bare å bøye seg for overmakta. Kenneth er bedre enn meg, rett og slett. Hats off!
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. Luapix vs Torquemada

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
1. Luapix vs Torquemada
Luapix har forsvart seg utrolig bra, og viser han er en av de dyktigste her i v14. Kar som aldri gir opp, og samtidig alltid samarbeidsvillig. Torqen virker dessverre alt for overlegen, hvertfall her i v14. Med prestasjonene han har gjort her tidligere i verdenen fortjener han å toppe listen. Til tross for å spille solo må jeg si at denne spilleren ikke kan bli mer perfekt.

2. Bohic vs NonStopelig
Bohic virker til å klare det når han først vil. Voksen mann med gode egenskaper. Har gjort en del prestasjoner i v14, noe også Nonstop har. Jeg tror det ville blitt en jevn kamp, men at svensken kunne dratt det i land til slutt. Vet ikke mye om hvem som er bak nonstop.

3. FylleSamen vs Bongosteen
Etter at Benja la opp, hvertfall midlertidig, vil jeg si Bongo ikke stiller like sterkt lenger. Dette er likevel en topp konto, men veldig kvalitetssikra spillere bak rattet. Det er gode spillere her som kan måle seg med veldig mange. Henrik er nok ikke lett å ta ned når han først vil. Kvæna er likevel veldig beinhard, og med den fremgangen han har hatt i det siste viser han at han uten problemer klarer å befinne seg høyt oppe på listen. Samtidig en vanvittig rutinert lederskikkelse som har god kontroll på stammen sin. Har aldri spilt front mot enten Henrik eller fyllesamen, men jeg tror det ville blitt en jevn og lang kamp.

4. Tvutt vs Hakkespetten
Virker her som spetten kunne tatt denne seieren. Tvutt har vært god, og har en god historie, det har også spetten. Men har inntrykk av at spetten kan gjør det hakke bedre her. Ville blitt jevnt med det første.
 

DeletedUser

Guest
1. Luapix vs Torquemada
Benjamin hadde ikke gitt seg med det første og han ville nok gitt stor motstand.

2. Bohic vs NonStopelig
En grei seier til Bohic

3. FylleSamen vs Bongosteen
En utrolig jevn kamp med ekstremt dyktige spillere, men når Bongo er i støtet så er han rå. Kun tom på v14 som har samme gir.

4. Tvutt vs Hakkespetten
En grei seier til Hakkespetten
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1. Luapix vs Torquemada

To spillere som håndterer vanskelige situasjoner. To spillere som behersker en del innkommende. To spillere som spiser pizza'ene jeg lager. En spiller som behersker det offansive. Absolutt mange positive sider med begge to, men Tom har vist seg som en mye sterkere spiller på V14 enn hva Luapix har gjort, både på det offansive og det deffansive planet. Han fortjener stemmen. Du er god, Luapix, bare synd at Tom er bedre ;-).

2. Bohic vs NonStopelig

To meget gode spillere dette også. Jeg ville satt en finger på Stian, da han har vist gang på gang at han er en meget god spiller som både deltar på aksjoner, nuker som en villmann, fikser script som en villmann og deffer som en snipervillmann. Derfor, i fra mitt subjektive perspektiv, så gir jeg stemmen til Stian. Villmann rampage!

3. FylleSamen vs Bongosteen

Fylle virker for meg som en mye bedre spiller enn Bongo. Ikke bare leder han en stamme full av rekrutter nesten alene, men han adler jo helt vilt som den fulle samen han er. Ryktet til Bongo, i mine øyner, har gått fra "zomgfarligspiller" til "høh, what even is that thing".

4. Tvutt vs Hakkespetten

Zerå vøtes here mon. Da voodo wont be happy 'bout dis. Magnus lærer fryktelig fort. Helt siden han kom inn som dual og senere eier på GK så såg jeg stor fremgang, og læringskurven fortsetter bare oppover den dag i dag. Jeg har troen på at han vil bli en av de mer kjente TW spillerene for sine ferdigheter etterhvert, bare han ønsker og nå det selv. Han håndterer de fleste situasjoner ganske godt med tanken på tiden han har til disp. Jeg er glad for at han ble med i MyTH, jeg angrer ikke ètt sekund på den avgjørelsen, selv om jeg var litt usikker i starten. Viktig ressurs for for meg, for stammen og smøring av hele maskineriet som i dag er definert som MyTH. Jeg stemmer derfor blankt her (party)
 
Sist redigert:

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Vet inte om jag får rösta, men så här röstar jag.


1. Luapix vs Torquemada Given segrare

2. Bohic vs NonStopelig Den där Bohic han är en uppblåst svensk ;)

3. FylleSamen vs Bongosteen Här går jag på känsla

4. Tvutt vs Hakkespetten Med det namnet kan man bara vinna :)


Over and out / Bohic
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
1. Luapix vs Torquemada
Torq får stemmen grunnet suverent spill på V14, men dette hadde blitt langt fra en enkel seier.
Tror Lua hadde gitt kamp til døren for han er en seig jæ#$l :)

2. Bohic vs NonStopelig
Tror nok Bohic tar denne, men har hørt mye bra om Stian så hadde nok blitt en forrykende match.

3. FylleSamen vs Bongosteen
Tror dette også hadde blitt en lang og tett kamp, men det er vanskelig å holde tritt med Bongo gutta når de er motiverte.

4. Tvutt vs Hakkespetten
Kjenner dessverre ingen av dem, men tror Hakkebakkeskogen drar i land denne

//Pelle
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
1. Luapix vs Torquemada

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten
 

DeletedUser

Guest
1. Luapix vs Torquemada - Tom er best.

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen - Benja eller ei, Samen tar denne.

4. Tvutt vs Hakkespetten - Tar denne på erfaring.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
1. Luapix vs Torquemada
I en 1v1 kamp mellom disse to tror jeg nok Benjamin skulle klart og ta denne. Tom er god, og på V14 har han og gjort det veldig bra, men jeg synes nå og at luapix har hatt og fortsatt har en del tøffere front enn det Tom har. Men utifra en 1v1 vurdering tror jeg nok Benjamin hadde tatt den kampen.

2. Bohic vs NonStopelig
Kjenner lite til begge disse, men Nonstop var nå den som adlet mest av oss av de to, så han får stemmen pga det.

3. FylleSamen vs Bongosteen
Hadde benja vært på bongo fortsatt, hadde nok bongo vunnet her, men uten ham.. Ikke helt sikker da lenger, velger og stemme blankt.

4. Tvutt vs Hakkespetten
Nå som Robert er borte tror jeg nok Kenneth skulle halt inn denne. Men med Robert vet jeg sannelig ikke hvem jeg hadde stemt på..
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
1. Luapix vs Torquemada - Tom er best

2. Bohic vs NonStopelig - vanskelig kamp. Tror dette ville blitt jevnt, men tror svensken lurer til seg seieren her

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten - Har ikke spilt mot Magnus, så denne er litt vag, men jeg tror likevel Kenneth tar seieren her
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
1. Luapix vs Torquemada

2. Bohic vs NonStopelig

3. FylleSamen vs Bongosteen

4. Tvutt vs Hakkespetten

Av visse grunner, så lar jeg være å kommentere mine valg
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ut ifra tallene tror jeg denne kan avsluttes, da det er store nok forskjellen at det tvilsomt gjøres noe med. Bohic 9 vs NonStopelig 6 er den eneste kampen som i realiteten kan ha en sjanse til et annet resultat, men tviler på at det skjer i og med at det er 17 stk som har stemt allerede (23 i både runde 1 og 2). Jeg venter til senere i kveld, og lager evt. en ny runde. Om resultatet blir bedre i NonStopelig sitt favør venter jeg, i og med at det bare har gått under 2 døgn.

Høres dette greit ut?
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp