TW Champion - semifinaler

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Da er det klart for semifinaler, litt seint ute, men det får gå :p

Resultater fra sist runde:
[spoil]Kamp 1: Ebbern - Antonine

Kamp 2: Madder - Leiv Eiriksson

Kamp 3: AimEffect - Runinter

Kamp 4: Glitter - 176-176[/spoil]

Semifinalene:

Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson

Kamp 2: 176-176 - Ebbern

Frist for å stemme: Tirsdag 19. april
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson - Med aktiviteten og aggrisiviteten og erfaringen til disse så kan de ikke tape :D Kjenner selv ikke til Runinter sine skillz, så stemmer på Leiv her!:D

Kamp 2: 176-176 - Ebbern - Helt råe når de først starter å angripe :p
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson | Disse er ville, overaktive og kan ikke stoppes når de angriper. Har sett litt av Ruinter, og er ikke så meget imponert.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern | Egentlig en klar seier. Arcon og Mikkel tar nok denne enkelt og greit. De fleste som har spilt mot disse to KJØNNER hva eg mener :cool: Dere er ville gutter!;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson: etter en lang og hard kamp med meg selv, kom jeg frem til at Rune vinner denne. og det hele koker ned til at siden Brann bare har noen gjesteopptredner på denen kontoen så vinner nok Rune.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern: enkelt. her vinner Ebbern siden han, utrolig nok, har et høyere aktivitetsnivå....og at han kler naturfarget tanga bedre en de fleste. rrrrrrrrrr.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson

Kamp 2: 176-176 - Ebbern
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson - Finner ingen mer fortjent vinner av denne konkurransen enn Runinter. Rune og Cleo er et team som hadde gitt Leiv Eiriksson-kontoen juling, det er jeg ganske sikker på.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern - Jevn duell dette her, men jeg føler meg trygg på at Ebbern ville dratt denne i land til slutt.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson

Kamp 2: 176-176 - Ebbern
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson :rolleyes:

Kamp 2: 176-176 - Ebbern :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson- Tviler på at Rune kan måle seg med disse folka, de samarbeider godt på kontoen, og Brann er ihvertfall en fyr som nuker for å hjelpe oss i BERM framfor egen vekst.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern- Grim og Arcon er 2 elitespillere for å si det mildt, tviler på at Ebbern tar disse 2 kara her:)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Runinter -Leiv Eiriksson.Ingen ved siden, av ingen over.
176-176-Ebbern.To gode og sympatiske spillere,så denne blir værre.Ebbern tar alikvel denne,hvis han gidder.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
De to hardeste kampene jeg har sett i en TW Champion semifinale!
Og at det kunne blitt motsatt resultat om disse hadde gått til kamp ville ikke overrasket meg. Men stemmer på de jeg tror ville vunnet. Tror jeg iallefall.

Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson

Kamp 2: 176-176 - Ebbern
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson -
Kamp 2: 176-176 - Ebbern -
Sånn BTW eg er ikkje med i noen av stammene
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson

Kamp 2: 176-176 - Ebbern
 
Topp