TW Champion V10

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hvem ville vunnet? Stem på 1 av 2 per kamp. De 8 som får mest stemmer kommer videre i kvartfinale. Du trenger ikke stemme på alle kampene, men kun det du føler for! Om du ønsker og stemme 1 kamp så gjør du det. Men gjerne stem så mye du kan!

Kamp 1: Almighty - Igglybuff
Kamp 2: LuriFAXXX - Invicta
Kamp 3: Rank-1 - Munchlaxxxx
Kamp 4: Kayare - Donnes
Kamp 5: NemesisDK - Cujos
Kamp 6: Scoutyy - JegLoverDeg
Kamp 7: Schizo - Lord imp
Kamp 8: Mizoue - white-widdow
Kamp 9: Ekans - Pilgrim
Kamp 10: mixxx - Hulda
Kamp 11: radisson - Helga
Kamp 12: Charmeleon - Gengar
Kamp 13: Rizaba - Soulhunter
Kamp 14: Soinner - albatros
Kamp 15: Woodstock - Real Steel
Kamp 16: ZetteX - Friba
Kamp 17: SuperIce - Chevy tahoe
Kamp 18: Mitler - Ukjent hero
Kamp 19: Hydreigon - Supreme
Kamp 20: Hottentotten - -lilith-
 

DeletedUser

Guest
Nei. Hvorfor det da? :)

Du kan jo se hvem som har erfaringer i forhold til de andre parten... Om du følger med da ;)
 

DeletedUser

Guest
Når man har en TW champion på en verden så er det jo IG Presentasjonene som gjelder, ikke tidligere erfaringer..

Og verdnen er forsatt "ung"
 

DeletedUser

Guest
Nei. Hvorfor det da? :)

Du kan jo se hvem som har erfaringer i forhold til de andre parten... Om du følger med da ;)

det blir feil å si, mange på topp 20 ranken inkludert meg selv har hatt det alt for enkelt, og ikke fått muligheten til å vise hva man er god for enda. Så tw champion etter 3 mnd spill er alt for tidlig, vent heller til topp 20 bikker 1 mill, så har meste parten nådd å vise seg frem på en representativ måte.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje litt tidlig, men la oss tenke oss da?

Hva tror du? Dette er bare for å få igang litt her på v10 forum, gjør noe dere da, istede for å kritisere ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje litt tidlig, men la oss tenke oss da?

Hva tror du? Dette er bare for å få igang litt her på v10 forum, gjør noe dere da, istede for å kritisere ;)

da kan du heller prøve litt og få det igang selv :p

jeg syntes det blir for dumt å ta den etter 3 månder.. Blir for tidligt, for denne er egentlig meningen at skal være når det er 2 store stammer igjen som holder verdenen igang.
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
sorry assa mange av dem kan gjøre d bra enda, men rykke etter 1månde og om enn 1månde er dem borte :p
tenk litt :)
følger med dem andre
 

DeletedUser

Guest
altfor tidlig.... steng og kom tilbake om 1-2 måneder KANSKJE
 

DeletedUser

Guest
ser på navnelista over folk der, at det blir en hard kamp om å vinne denne tittelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jepp!

Tenkte dere kunne prøve dere, kan sikkert ta en om noen månter eller år elns.

Men tenkte å få igang litt aktivitet på v10.

Sorry for å ha gjort en veldig ille ting, håper jeg kan bli tilgitt for min livs største tabbe.
 

DeletedUser

Guest
Bra forslag for å få litt mer liv på forumet! Men kan du ikke døpe det om, men la det basere seg på nesten det samme konseptet ?
 

DeletedUser

Guest
denne var lett . jeg vinner :jfornøyd::jfornøyd::jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
jo gjør det da thomas ,så blir jeg den første til og vinne twchamp i en verden hvor jeg ikke spilller engang :jsmiley:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp