TW Champion V10

Status
Stengt for ytterligere svar.

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
for en idiotisk kommentar ^^.

etter de tjeg hører er det allerede brudd blant ledelsen i POk3 ;).


RIP?
 

DeletedUser

Guest
for en idiotisk kommentar ^^.

etter de tjeg hører er det allerede brudd blant ledelsen i POk3 ;).


RIP?

Etter det jeg har hørt er det dumt å regne med det. Hva som også er dumt er å dømme hele lista nord og ned. Men fra sitatet over er det ett poeng som står. Nemlig at over tid kan ting endre seg, og det vi kjenner som toppstammer i dag kan endre seg drastisk over tid. Noen stammer oppløses, spillere faller fra pga RL, og nye konstellasjoner kan oppstå. Det er mange gode enkeltspillere i alle toppstammene, men ingen vet ut fra dagens situasjon hvem som er fiender eller venner om noen måneder frem i tid. Og som det er poengtert lengre oppe i tråden, så er det fortsatt for tidlig å spå noe som helst om hvem som vil sitte igjen til slutt.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale dere alle å gjøre så godt dere kan, og sørge for å ha det morsomt mens det står på. :)

-lilith-
 

DeletedUser

Guest
for en idiotisk kommentar ^^.

etter de tjeg hører er det allerede brudd blant ledelsen i POk3 ;).


RIP?

Du må seriøst ha røyka noe du ikke har tålt eller desperat ute etter oppmerksomhet ! Dummeste kommentaren jeg har sett, EVER ! Get a grip !
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg liker Kristin, hun mister musa i do!

Ehehehe, men ja. Tror han fyren var full.
 

DeletedUser

Guest
La oss komme back on topic: Jeg kommer til å bli TW Champion V10, just saying. :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kan denne tråden stenges ? Dersom kenn hadde tatt opp hvem som var best i AEO av ham å mikkel hadde vi jo nesten vært mer on topic en det vi er nå..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp