TW Champion v11 - Nominasjon!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hørte noe rykter om at det var ønskelig med dette på denne verden nå.
Og da jeg ble spurt om å starte, så tenkte jeg at jeg kunne ta en liten sak her da vettu. Nøytral er jeg jo også, siden jeg ikke bryr meg om hvem som vinner v11 :D

Men nominer spillere her, helst så det går opp i et cup-system ;)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg mener at hvis man er såpass dyktig at man kommer seg på topp 20, burde man få automatisk innpass i "turneringen". Hvis du da plukker du 12 stykker som har utmerket seg utenfor topp 20, vil dette bli en god kåring.

Nå vet jeg ikke hvor mye innsikt du har i V11, men de som foreslår kandidater kan kanskje komme med en-to setninger om hvorfor akkurat den kandidaten fortjener en plass. Så slipper du å putte fingeren i luften for å sjekke hvilke av kandidatene som passer best.

Mine forslag utenfor topp 20 er:
Jazcan - Spillmessig vet jeg faktisk ikke så mye om denne fyren, men han har mistet lite byer og han kan å strukturere seg. At han ligger i et veldig safe området kan jo selvfølgelig være grunnen til dette. Dette er dessuten en spiller som vet hvordan han lager god og morsom propaganda, noe han alene i hvert fall burde bli nominert for.

Amstaff - Var vel leder av AKDM, og selv om aktivitetsnivået hans er på bånn nå fortjener han likevel en plass på listen. Dette er jo ikke en turnering for kun eksisterende spillere.

Morten84 - Personlig har jeg aldri spilt hverken med eller mot han, men siden jeg prøver å være litt objektiv her mener jeg at dette er en spiller som burde være med i turneringen. Han har blitt mye omtalt av profilerte spillere på V11, og han skal visstnok være en spiller som er tilnærmet helseskadene å møte i krig.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Utenfor topp 20 nominerer jeg

Morten84, Jazcan, Sir crazy, HeLLoWeeN, Smackthat, Balle Klorin, Saghei, Lillipup, Pelco, Tomahawken, broman,Chevy, Nuppe ^^

Dette er noen av de spillerne jeg mener har gjort det bra her i v11 og har vært med å påvirke den på sin egen måte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Min innsikt er nok heller liten, Victor.
Derfor trenger jeg deres hjelp ;)
 

DeletedUser

Guest
Mine nominerte utenfor topp 20(Nevner ikke meg selv):

Balle Klorin

BTK

Pelco

Poderoso

Chrk1

Jazcan

Tomahawken

Sir Crazy

Morten84

Unite

Tonjepus

Soppyknight
 

DeletedUser

Guest
Mye fine innspill her, vi skal da få fiksa en bra Champion etterhvert ;)
 

DeletedUser

Guest
Da tror jeg at jeg har fått nok nominasjoner.

Men jeg vil gjerne gjøre reglene klare før vi starter stemming.

Jeg aner jo ikke om noen mener originale eller ikke, så jeg vil gjerne ha det fastslått før start.
Samtidig vil det være greit å bestemme om det skal være en ulempe å være original, eller om muligheten for å vinne for evt originale spillere er lik dem som fortsatt holder på.
Kanskje kreve at det kommer en begrunnelse for stemmen? Eller vil aktiviteten i tråden bli for liten da?
Ved uavgjort, hva skal vi finne på da?

Kan dere tenke på andre floker som kan komme, som vi kanskje bør være klare for om det skjer?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Begrunnelse burde være påkrevd, det burde ikke være påkrevd å stemme på alle. Hvis det er uavgjort, kan man evt se på stats ig eller lignende.
Jeg syntes at det burde være lik sjanse for en orginal spiller å vinne som en som fortsatt spiller.
 

DeletedUser

Guest
ved uavgjort burde man kjøre ekstra omganger, synes å huske det er gjort før med hell. bør være like stor sjanse å vinne for orginale men selvsagt bør det være avgjort før alt starter om det er den orginale som spiller på kontoen eller ikkje
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Nominasjonene mine:

Chris(hophoolio)
Morten84
Richy(min ex-dual)
Smackthat
Siljeen
Born to kill
 

DeletedUser

Guest
ser eg har glemt å nominere sir crazy (ny eier) mer aktiv spiller ska man lete lenge etter. når vi kombinerer dette med erfarenhet og dyktighet så får man en farlig spiller å møte i kamp
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Driver å setter opp lista nå eller?



Edit: omfg ja hurra yeeeeeeeeeeees, JEG ER MED PÅ TW-CHAMP! :D
 

DeletedUser

Guest
jepp, har ting mer eller mindre klart til 1. runde. vil bare ha litt mer innspill på hvordan vi skal gjøre det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp