TW Champion v11 - Nominasjon!

Status
Stengt for ytterligere svar.

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hvis et nick er foreslått, skal det vel spesifiseres da man foreslår. Hvis ikke regnes det vel med at det er nåværende eier.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har ikke sett noen skrive original, men det var noen som spesifiserte nick når det gjaldt hophoolio. Litt usikker på hva de mener med den, om det er original eier, eller dual f.eks?
Jeg har jo kun gitt kontoen en spot i konkurransen..
 

DeletedUser

Guest
Har ikke sett noen skrive original, men det var noen som spesifiserte nick når det gjaldt hophoolio. Litt usikker på hva de mener med den, om det er original eier, eller dual f.eks?
Jeg har jo kun gitt kontoen en spot i konkurransen..

Chris/ hophoolio er orginalen han slutta i starten av august og siden da har eg spillt :hmm:

Chris = orginalen
Roger = nåværende spiller
 

DeletedUser

Guest
På smackthat-kontoen er det altså ikke original eier som spiller, jeg og kjetil spiller dual der :)
 

DeletedUser

Guest
Siden begge på hophoolio er nominert, velger jeg å ta hele kontoen som en helhet med.
Og smackthat kan vi ta nåværende?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Del den opp i ny og gammel eier du. Det som har blitt gjort før også, og egentlig mest riktig da det er to helt forskjellige spillere. Hvis du setter de sammen kan det føre til at en av dem ødelegger for den andre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vell del det opp som du føler, jeg mener det bør være de nåværende spillerne som vurderes som TW champion. Men det er da bare min personlige mening.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kvænangen skrev:
Kan jeg nominere Grimlock som var med fram til 3-4k poeng ?

- Akkurat det jeg mener med å ha de nåværende, he he. Vil ikke risikere at en som ikke lenger spiller på verdenen og har sluttet for lengst, f.eks vinner..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Da er det jo bare å ikke stemme på en gammel spiller hvis han ikke fortjener å vinne. Hvis en spiller har utmerket seg i starten av en verden, men på grunn av diverse faktorer ikke kan fortsette på verdenen, fortjener han også en plass i turneringen.

Kan jeg nominere Grimlock som var med fram til 3-4k poeng ?
Hvis du synes han utmerket seg på denne verdenen og fortjener en plass i turneringen, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal få lov til det. Jeg er helt uenig med deg, men jeg vil fremdeles at du skal få lov til å nominere han og å ha din egen mening om hvem som fortjener en plass i turneringen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp