TW-Champion v11 - Qualifying Round

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Etter 44 Nominasjoner, fant jeg ut at jeg kunne slenge inn en ny vri på denne konkurransen.
Topp20 får walkover til neste runde, mens de 24 andre sloss om 12 plasser til 1. runde, som en slags kvalifisering.

Alle normale runder vil vare i 6døgn, ingen stemmer etter frist vil bli med i opptellinga.
Ved uavgjort, vil vi ta en rask ekstraomgang på 1 døgn.

Alle kontoer som er med her, bør bli dømt etter helheten på kontoen, uansett hvem som sitter eller har vært der tidligere.

Håper alle kan respektere at vi holder diskusjon unna stemmetrådene, for å gjøre opptellinga lettere og mer effektivt. Bruk diskusjonstråden om det skal være noe dere har på hjertet som dere vil kommentere :)

Først starter vi med første kvalifiseringsrunde for spillere utenfor topp20,
Neste runde vil vinnere ifra denne runden møte Topp20 for 1. Runde.


01 Jazcan vs Siljeen
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe
12 broman vs Chevy

Måten du stemmer på, er ved å markere den kontoen du stemmer på i bold.

Eks: 01 Jazcan vs Siljeen

Jeg foretrekker at det forekommer en begrunnelse på hvorfor man stemmer som man gjør, da blir hele konseptet med morsomt å følge med på samtidig.


Lykke til allesammen som ble funnet verdig en nominasjon til denne prestisjetunge konkurransen ;)



DENNE RUNDE ENDER 13.10.12 kl 17.25
 
Sist redigert av en moderator:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
01 Jazcan vs Siljeen - Her går min stemme til JE, rett og slett fordi jeg har hørt mye om han, han er en flink spiller og beviser hver dag som går for meg at han er en spiller med synspunkter og meninger med en som har hue på rett sted ;) På siljeen sin konto er silje borte atm såvidt jeg veit, og beklageligvis har det blitt mye gråbyhoring der i det siste, og det imponerer meg svært lite, desverre..

02 Amstaff vs Soppyknight - Stemmen min her går rett og slett pga soppy har imponert meg mer enn Amstaff har her i v11.

03 Morten84 vs Tonjepus - Sorry tonje, men her setter jeg stemmen min på morten, fordi jeg vet hva morten er i stand til, vet desverre mindre om deg.

04 Sir crazy vs Unite - velger å stemme på trollza i stammen, fordi Unite har jeg hørt heller mindre om, de liker å ta iniativ og adler stort sett stort når de først er i gang.

05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 - Vell vi tok inn HeLLoWeeN fremfor lord lol1, og han har vist seg til å være en ihvertfall aktiv og adlingsglad spiller. Stemmen min her går til HeLLoWeeN

06 Smackthat vs Chrk1 - Sorry kjetil og lews, men tror chrk er hakket bedre, om folka der er aktive:s

07 Balle Klorin vs Poderoso - Balle klorin har vist meg på v11 at det er enklere å ta byer ifra ham enn å ta gråbyer. Ikke imponert stor i deffansiven, men vet han er god offensiv. Velger heller å stemme på Poderoso som jeg ikke kjenner godt til men som viser seg bra frem i v11.

08 Saghei vs Born to kill - Går til Saghei, NTU og org som spiller der? Ihvertfall to gode spillere som kan spillets gang. BTK har jeg ikke sett i aksjon selv, for jeg startet så og si etter hans storhetstid i v11, også at det siste halvåret har han bare internadlet. Så ja, vet ikke hva jeg skal si om han.

09 Lillipup vs KingWolf1961 - Vet lite om begge spillerne, men stemmer på den jeg har fått best inntrykk ifra.

10 Pelco vs Graffyz - å gi vekk byer for å få folk til å la deg være ifred, ikke bra... be good paco be good..

11 Tomahawken vs Nuppe - Atle stikker nok av med seieren her, uten tvil.

12 broman vs Chevy - Her vet jeg svært lite om begge spillerne egentlig, har kriget mot broman før og tatt ham, men vet svært lite om kvalitetene til Chevy, velger å ikke stemme her.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
01 Jazcan vs Siljeen- Jaz har gjort det best her
02 Amstaff vs Soppyknight- Soppy har gjort det bra i det siste
03 Morten84 vs Tonjepus -har hørt mye positivt om deg morten :)
04 Sir Crazy vs Unite -Min gode nabo, ligger litt skills, + masse motivasjon og aktivitet bak disse, selv om jeg vet at laxzz er veldig god
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 -Her har helloween gjort det best
06 Smackthat vs Chrk1 -Gjør en liten forandring her, ettersom det ikke gir mening å stemme ned seg selv. Velger heller å stemme blankt ;)
07 Balle Klorin vs Poderoso - Dette var vanskelig gitt... først balle, når denne karen er aktiv, er han ett monster offensivt, som han har vist til tider på v1. Jeg sier meg enig med deg, håkon, han har ikke noe rykte for å deffe seg godt. Poderoso husker jeg fra v2, denne fyren er veldig dyktig han også. Velger å stemme blankt her
08 Saghei vs BKT - NTU spawn får min stemme :*
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs graffyz-
11 Tomahawken vs Nuppe- Husker tomahawkens nick fra v2, han var vill der, og kan vise det her også, er han aktiv nok
12 broman vs Chevy
 
Sist redigert av en moderator:

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
01 Jazcan vs Siljeen - Heia mandalsfolk!
02 Amstaff vs Soppyknight - tidligere leder i akdm, han må være god..
03 Morten84 vs Tonjepus - tonje har gjort det bedre i v11 enn morten.
04 Sir Crazy vs Unite - vokser fort når de først er i gang, ser mer ut som rykk og napp med unite..
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 - han har gjort det bedre
06 Smackthat vs Chrk1 - eieren selv tror han taper:s
07 Balle Klorin vs Poderoso - v1 legende, han andre vet jeg ikke noe om, kanskje fordi jeg ikke kan noe om v2..
08 Saghei vs Born to Kill - tidligere leder i 24/7, en god leder og nok en god spiller.
09 Lillipup vs KingWolf1961 - hun har gjort det best so far i v11.
10 Pelco vs Graffyz - sorry pelco men du viser deg til å snart bli adlet ned av overmakten:s graffyz gjør det bedre.
11 Tomahawken vs Nuppe - En spiller jeg liker veldig godt, håper han kommer langt, han er også utrolig dyktig!
12 broman vs Chevy - sett i v5 en gang før, han var i DKL? Kjempe spiller:)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Alle mine valg er basert på egeninntrykk av spillerne og hva jeg har hørt av andre. Min stemme har derfor godt til den spilleren som jeg mener ville greid seg best i en 1-mot-1 krig mellom de to. I tilfeller hvor spillerne er tilnærmet likestilt mot hverandre, har teamarbeid med stammen sin vært avgjørende faktor.

01 Jazcan vs Siljeen
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe
12 broman vs Chevy
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Mine stemmer, har valgt å ikke delta i kampen mellom meg(og dual) og Unite:


Jazcan vs Siljeen-beklager silje men tror nok jazcan tar denne rett foran nesa på deg
Amstaff vs soppyknight-velger å stemme blank her, har ikke spillt mot noen av disse her før.
Morten84 vs tonjepus-Morten vinner denne, for han er så pro(hvis han ikke skal ut med dama akkurat da, jeg vet jeg lovet å slutte, men jeg måtte bare :D)
Sir crazy vs Unite-blank
HeLLoWeeN vs lord lol1-utifra det jeg har sett fra begge, tar hello denne.
Smackthat vs chrk1-har ikke sett så mye av det chrk har gjort på v11, mens jeg er naboen til smacky
Balle klorin vs poderoso-velger å stemme blank her og
Saghei vs btk-btk hadde tatt denne
lillipup vs kingwolf-lillipup tar denne
Pelco vs graffyz-pelco hadde vunnet helt til han ga bort gratisbyer.
Tomahwaken vs nuppe-velger å stemme blank her også
Broman vs chevy-chevy tar denne
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Balle Klorin vs Poderoso tar denne! Vet ikke særlig mye om Balle Klorin, men vet at poderoso er en jysla dyktig spiller!
Koste meg mye med han da vi var sammen på v2 mot NS og AriCa! Det var tider asså!
 

DeletedUser

Guest
Balle Klorin vs Poderoso tar denne! Vet ikke særlig mye om Balle Klorin, men vet at poderoso er en jysla dyktig spiller!
Koste meg mye med han da vi var sammen på v2 mot NS og AriCa! Det var tider asså!

Du burde helst stemme på flere enn bare 1 match, om du vet av flere spillere
 

chevy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
01 Jazcan vs Siljeen - Chaosisalex har rett her, men holder likevel en knapp på Silje.
02 Amstaff vs Soppyknight - ingen kjennskap til disse to.
03 Morten84 vs Tonjepus - uten tvil Morten her. Dyktig og oppegående spiller.
04 Sir Crazy vs Unite - ingen kjennskap til disse to.
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 - ut fra det lille jeg vet holder jeg en knapp på lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1 - stemmer blankt.
07 Balle Klorin vs Poderoso - stemmer blankt.
08 Saghei vs Born to Kill - stemmer blankt.
09 Lillipup vs KingWolf1961 - dyktig og stabil spiller som altid har spilt sammen med meg.
10 Pelco vs Graffyz - stemmer blankt.
11 Tomahawken vs Nuppe - stemmer blankt.
12 broman vs Chevy - stemmer blankt :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
01 Jazcan vs Siljeen -
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite ODA
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe - Blankt
12 broman vs Chevy
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
01 Jazcan vs Siljeen
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe
12 broman vs Chevy
 

DeletedUser

Guest
Jazcan vs Siljeen - Har ikke mye om noen av dem, men går for Jazcan utifra det lille jeg har hørt
Amstaff vs Soppyknight - blankt
Morten84 vs Tonjepus - Morten har vist seg som en god og oppegående spiller, tror han kan nå langt
Sir Crazy vs Unite - Må si Sir Crazy har imponert her, Unite derimot er en ganske stille type
HeLLoWeeN vs Lord lol1 - Blankt
Smackthat vs Chrk1 - Både Lews og Kjetil har vist seg som gode spillere, og har kommet langt selv om de tok over en konto med nesten bare Deff
Balle Klorin vs Poderoso - Vet lite om begge, men går for Poderoso som har vokst fra et dårlig utgangspunkt
Saghei vs Born to Kill - btk var en god spiller, og tar denne lett
Lillipup vs KingWolf1961 - Blankt
Pelco vs Graffyz - Har fått et litt dårlig inntrykk av Pelco, og Graffyz derimot har imponert.
Tomahawken vs Nuppe - Blankt
broman vs Chevy - Blankt
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
01 Jazcan vs Siljeen -
02 Amstaff vs Soppyknight - lekende lett
03 Morten84 vs Tonjepus - tonje tar nok denne
04 Sir Crazy vs Unite - relativt likt her, men tror nok sir crazy er litt galere enn unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 - pass :|
06 Smackthat vs Chrk1 - definitivt
07 Balle Klorin vs Poderoso - um..yeah, balle har vært litt småskuff :|
08 Saghei vs Born to Kill - jevn kamp
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe - Atle er desidert den beste spillerne i hele gruppa, om ikke han stikker av med seieren her er det noe spenna gale
12 broman vs Chevy
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
01 Jazcan vs Siljeen Tenker denne burde gå fint :)
02 Amstaff vs Soppyknight Selv om han ikke har vært her, så syns jeg han passer.
03 Morten84 vs Tonjepus Syns ikke morten har gjort noe særlig nevneverdig, men vet at tonje er dyktig.
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 Tror helloween tar denne ganske lett.
06 Smackthat vs Chrk1 Trenger vel ikke begrunne engang :)
07 Balle Klorin vs Poderoso Gammel legende... :)
08 Saghei vs Born to Kill Uten tvil.
09 Lillipup vs KingWolf1961 Hu kan sakene sine :)
10 Pelco vs Graffyz Tror nok dette syns på kartet allerede.
11 Tomahawken vs Nuppe Om du går mot nuppe med samme størrelse, så har svært få en sjans :)
12 broman vs Chevy
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
01 Jazcan vs Siljeen
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe
12 broman vs Chevy
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus -
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz
11 Tomahawken vs Nuppe
12 broman vs Chevy begge gråhorer, men en har oda
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
01 Jazcan vs Siljeen
02 Amstaff vs Soppyknight En god spiller:)
03 Morten84 vs Tonjepus Tror mere på Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite :)
05 HeLLoWeeN vs Lord lol Tror bare mere på den andre
06 Smackthat vs Chrk1 Kommer ikke Christian langt så skjlnner jeg ingen ting
07 Balle Klorin vs poderoso Han er en sinnsyk spiller når han setter igang
08 Saghei vs Born to Kill BTK ga seg, så for meg fortjener han ikke en plass
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz En annonym spiller, men sliter med å holde han unna meg på ODA
11 Tomahawken vs Nuppe Spilte med han i OIM, var ikke så mange som klarte å ta byer av han, men gjett hvem?
12 broman vs Chevy
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
01 Jazcan vs Siljeen Jaz er saa aktiv og lur at han drar nok inn denne, saafremt ikke grim spiller paa siljeen(var ikke han dual der en stund?)
02 Amstaff vs Soppyknight Amstaff er flink naar han orker, tipper knepen seier
03 Morten84 vs Tonjepus Virker som fyren faar mye skryt, maa vere en grunn for det :p
04 Sir Crazy vs Unite Virker som crazy er mer aktiv paa krigsfronten enn unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 No idea
06 Smackthat vs Chrk1 For dumt aa stemme en kamp med meg selv i
07 Balle Klorin vs Poderoso BK er kanskje flink aa angripe, men makan til verre forsvarer har jeg ikke sett paa lenge.
08 Saghei vs Born to Kill Setter en knapp paa btk her
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz Graffyz er pus. Pelco har en fin OD, men er ikke imponerende med antall tapte byer, Graffyz adler allerede Pelco:)
11 Tomahawken vs Nuppe Ser ikke ut som nuppe var mye mtstand for murmel....
12 broman vs Chevy graaby graaby graaby? Broman har adlet flest spillere, saa gaar fra twstats:p
 

DeletedUser

Guest
01 Jazcan vs Siljeen- rett og slett flere byer og gjort det bedre.
02 Amstaff vs Soppyknight- Flere landsbyer og poeng.
03 Morten84 vs Tonjepus- Veldig gjevnt men Morten84 gjorde det så bra i V5 at jeg tror han er en veldig dyktig spiller.
04 Sir Crazy vs Unite- Sir Crazy har flere byer og poeng.
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1- han har mer poeng og flere byer.
06 Smackthat vs Chrk1- Har gjort det bedre i verden 11
07 Balle Klorin vs Poderoso- Tidligere har Balle Klorin vært en kjempe dyktig spiller, i V1.
08 Saghei vs Born to Kill- Saghei, han er med i WIC og jeg tror han gjør en god jobb i stammen.
09 Lillipup vs KingWolf1961- For hun er jente og er sikkert søt.
10 Pelco vs Graffyz - Kjenner ikke til Graffyz og hans ferdigheter og kvaliteter
11 Tomahawken vs Nuppe - Tro han er bedre enn Nuppe
12 broman vs Chevy- for gjevnt
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
01 Jazcan vs Siljeen - Mer erfaring.
02 Amstaff vs Soppyknight
03 Morten84 vs Tonjepus
04 Sir Crazy vs Unite
05 HeLLoWeeN vs Lord lol1
06 Smackthat vs Chrk1
07 Balle Klorin vs Poderoso
08 Saghei vs Born to Kill
09 Lillipup vs KingWolf1961
10 Pelco vs Graffyz - Pelco er for feig.
11 Tomahawken vs Nuppe - Atle er rå.
12 broman vs Chevy
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp