TW-Champion v11 - Quarter Finals

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Da begynner det å tetne seg skikkelig til her. Vi er nå kommet frem til kvartfinalen i vår prestisjetunge hypotetiske turnering!

Etter en solid forestilling, cruiset Tequilla over Poderoso og vant hele 8-2!

Denne kvartfinalen fikk jeg hjelp av solono til å trekke, og da ble trekninga slik:

01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo


Denne runden vil vare litt lengre enn vanlig, siden jeg skal feire fødselsdag i Barcelona neste uke ;)
Derfor vil runden stoppe 03.11.12 kl 23.59.

Måtte de beste gå videre! Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla - Nikko tar nok denne lett, aktivitet og stå-på-vilje som jeg aldri har opplevd før.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Henry har vært enestående på V11 fra dag én, etter min mening.
03 Chaosisalex vs Decrypt - Richard (originale) var utrolig aktiv og dyktig på starten, og nå er Gard + Marius her - solid seier i mine øyne.
04 lord even vs cleo - Cleo er utrolig dyktig spiller, som jeg har fått gleden av å spilt med. Likevel har lord even har imponert stort på denne V11, numero uno i poeng/ODA/byer - i tillegg adlet massevis av fiendebyer.
 
Sist redigert av en moderator:

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
01 Dominator vs Tequilla - jevn kamp men har trua på tequilla! er nettopp kommet inn nye aktive og dyktige duals der og.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - begge klasse spillere som har preget v11 på hver sin måte, men jeg holder en knapp på kvæna, iom at jeg kjenner såpass lite til begge.
03 Chaosisalex vs Decrypt - også to utrolig dyktige spillere som er aktive på disse kontoene, håkon og susa på den ene, gard og marius på den andre. utrolig jevnt, men håkon og susa virker mest aktiv og får min stemme. Føler chaos kontoen har hentet seg og gjort det bedre og hatt en viktigere rolle i v11.
04 lord even vs cleo - cleo og even er også 2 kjempejevne i mine øyne, cleo har jeg sett på andre verdener, even har jeg aldri sett før v11. begge har vært med å preget v11 på hver sin måte og begge fortjener å gå videre, men dette har kun 1 vinner. og med tanke på hvem som har gjort det best i v11 er det even, men cleo har også vært med å prege v11 siden dag 1. + at hun er en fantastisk dyktig tw spiller.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla regner med dom tar denne. gamle teq eieren adlet bare grått og den nye har ennå igjen å overbevise
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - etter å ha slått meg ut så må jo henry ta denne :p neida. men føler han har gjort det best på v11 av disse
03 Chaosisalex vs Decrypt denne aner eg ikkje kem eg ska satse på. men gir stemmen til chaos siden de to der er mer aktiv enn decrypt konten
04 lord even vs cleo plasseringen taler vel for seg sjøl her
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
01 Dominator vs Tequilla Aktiviteten sier alt.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt Møtt gard ved noen anledninger og d har ikke vert hyggelig.
04 lord even vs cleo Plaseringen sier alt
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
01 Dominator vs Tequilla - Har nok mest tru på dominator her :eek: Tequilla adler stort sett grått og internadlet. Dominator har derimot stått på hele veien:)
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Utrolig jevn kamp, begge spillerene er klassespillere som begge kunne fortjent å gått videre. men det kan kun kåres en vinner :p Begge har prestert stort på andre verdener, og er knallgode i slagmarken.
03 Chaosisalex vs Decrypt - Jaja Gard, blir spennende dette :) eller ka? :mehe:
04 lord even vs cleo - Superjenta med superkrefter! Jeg stemmer på cleo her på grunnlag av hva hun har gjort på v11, ikke gjerne poengmessig, for her står lorden sterkest. Men hun har vært med å prege v11 på stort sett og vis gjennom hele verden diplomatisk. Hun er en knallgod spiller og jeg vet alt for liten om even her til at jeg klarer å vurdere ham. Men utrolig jevn, og istedet for å stemme blankt så går stemmen dit.
 
Sist redigert:

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
01 Dominator vs Tequilla - flere gode spillere her, tror de vinner. dominator kjenner jeg ikke godt til
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Denne komboen er rett og slett dødlig. henry er en god mostander men sliter.
03 Chaosisalex vs Decrypt - kjempetøff kamp, nesten umulig å si hvem som vinner. men chaos har gjort det best i v11.
04 lord even vs cleo - også umulig og kjempetøff kamp, men siden lord even har gjort det best iv 11 får han min stemme
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
01 Dominator vs Tequilla - like stiln
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - møtt mer offensive motstand og lede od
03 Chaosisalex vs Decrypt - konge av wic
04 lord even vs cleo - toppen av kransekaka
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla- Terning !:p
02 Henry001 vs Lilo og Stitch- Her måtte jeg kaste terning :)
03 Chaosisalex vs Decrypt- Tidligere eier av WIC og nå en av lederene for BNP, stor spiller.
04 lord even vs cleo- Slo ut solaas som jeg mener er en enda mer potensiell spiller en lord even
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt hopper over denne :warrior:
04 lord even vs cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo

Aner ikke hvem de andre er :O
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla - niklas var flink
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - s-a-t for ever <3 d va virkeli en krigslysten stamme me en syk koordinator i kvæningen
03 Chaosisalex vs Decrypt - rich var strålanes og sammen me BG-SØR var han ustoppeli
04 lord even vs cleo - toppe rank 1 ooverlegeent
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
01 Dominator vs Tequilla - Fordi han har gjort de bedre enn gråby hora på v12... Vi har stått på dag og natt for og adle, mens du har tatt barbarby Domiantor har 10 mil i odt og han har 2,2mill i odt, lol...
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Vanskelig valg dette men må går for kvæna
03 Chaosisalex vs Decrypt - Håkon har vært enn av de beste på v11, og ja da går jeg får han
04 lord even vs cleo - toppe rank 1 ooverlegeent
 
Sist redigert:

lord even

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
01 Dominator vs Tequilla - Dominator kontoen fortjener en plass i finalen.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Vanskelig, men Henry har gjort det best så langt på v11
03 Chaosisalex vs Decrypt - Klarer rett og slett ikke sette en vinner her
04 lord even vs cleo - Rett skal være rett. Ligger mye jobb og tid bak det Cleo har utrettet her på v11. Hva er vanskeligst bygge tropper, nuke og adle eller forandre utfallet av en hel verden?
Kan vel med trygghet si at v11 hadde sett helt annerledes ut i dag om ikke cleo hadde vert en av spillerene her.
Så kom igjen folkens, rediger innleggene deres og kår den rette vinneren av denne duellen.
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
01 Dominator vs Tequilla Har vært for mye gråbyhoring på tequilla kontoen til at den fortjener å gå videre.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt Jevnt over best prestasjon på v11, selv om decrypt kontoen ikke er langt bak (vanskeligste duellen dette)
04 lord even vs cleo Rett og slett fordi Cleo har gjort v11 til det den er i dag.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
01 Dominator vs Tequilla - Er veldig usikker her, men dominator har hatt stålkontroll i sør. Med å legge originale tequilla som eier, vil nok dominator gå av med seieren.

02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Dette er veldig jevnt. Kvæna gjorde en kjempejobb med S-A-T og har fortsatt å kjempe når han ble med i BNP. Henry har gjort mye ugang og tatt mange gode valg. Fører BNP med jernhånd som krever en del, men velger å stemme blankt her.

03 Chaosisalex vs Decrypt - Min stemme går til villa rent spillmessig. All over tror jeg Håkon vil få en fryktelig tøff kamp om de to skulle møtes. Begge kontoene har gjort det godt her på v11. Allikevel vet jeg også at Håkon har brukt mye tid og krefter på det administrative noe Villa har sluppet. Så Håkon fortjener absolutt å gå videre i denne runden, da det er få som har fått til det han har gjort.

04 lord even vs cleo
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
01 Dominator vs Tequilla - meg selv nå :O (tequilla)
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - spilte med dem i S-A-T til og begynne med og syntes de overbeviste.
03 Chaosisalex vs Decrypt - Håkon drar i land denne.
04 lord even vscleo - spilt mot hun på andre verdner, og er en meget god spiller.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp