TW Champion V5

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det er på tide å kjøre denne her også, som det har blitt gjort på alle de eldre serverne. V5 begynner jo å bli såpass stillestående og stabilisert at det er vel på tide å få piffa opp dette forumet litt igjen også.

Det som har vært gjort før har vært å få frem 64 spillere som har vært med å påvirke V5 på spillbrettet, og sette de opp hverandre i et slags sluttspill der folk stemmer på den spilleren de tror hadde vunnet 1 vs 1 med like forutsetninger. For å ha noe å starte med nominerer jeg automatisk spillerne som ligger på topp 20 poeng og topp 20 ODA. Etter det får folk nominere til vi har fått det antallet spillere som trengs.

Når dere nominerer, så ta og nominer spillere som folk flest vet hvem er og som har utmerket seg. Det går også an å nominere spillere som har slutta.

Jeg er ikke spesielt flink til å forklare, men kan legge noen lenker i bunn her folk som ikke har vært borti dette før kan lese litt om det.

http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=7198
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=10170
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=10253

Hittil nominerte spillere (64):
Runinter
176-176
Madder
Granpa
Beruang
Leiv Eiriksson
Übersetzung
Sama
AimEffect
Slemrev
Smud
Krigaren
Jeeeeeeright
Bananaphone
Villarreal
Kjetil1
Nattsvermeren
176-276
Ebbern
Varg V
Attyla
NumberOne
Knallis
Point Taken.
Fugla
Kracked
Goyakleh (originale)
Simplicity
Reisverket
Attyla (originale)
Bluewolf1818
Glitter
UrGe
Syklov
Warlord Jensen
Guttaboys
Varanior08
Fakenick (originale)
Ajina Linnit
Pilletrille
BGM75
Fort Noxer
Prowler
Viljardicus
Spekterman
Just 4 fun
Banewolf
The Unnamed
Baal
167-671
JPH84
Antonine
176-167
Most Wanted
AlFaraSulTane
CastorTroy
CheGuevara
Broman
Uman
Kløvervaselin
Oopelpow
Karten67
RUAB
Phsykes


Så får vi håpe det faller i smak, og at det blir litt mer aktivitet på dette døde og kjedelige forumet..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Goyakleh (orginale)
Simplicity


Oppdaterer lista senere når jeg har tid :p
 

DeletedUser

Guest
leiv, begge spillerene e flotte, men rekker en extra tommel til Espen:) og smud!:cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Urge,en god forsvarer,som fortjener å bli nominert.

fakta er at urge var 85-90 % def, og når han ble angrpet, staket han bare opp ene fronten med alt han hadde. Så når han måtte kjæmpe på 2 fronter, gikk han under med en gang.

Men selvsakt, han var god i forsvar!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Sterk tommel til espen (Y) men ingen glemmer marita :*

sier ikke mer enn " Smud min Gud <3 "
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Legger inn noen egne nominasjoner og jeg:
Syklov (originale)
Warlord Jensen
Guttaboys
Varanior08
Fakenick (originale)
Ajina Linnit
Pilletrille
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
nominasjon

BGM
Fort Noxer
Prowler
Viljardicus
Spekterman
Just 4 fun
Banewolf
The Unnamed
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
fakta er at urge var 85-90 % def, og når han ble angrpet, staket han bare opp ene fronten med alt han hadde. Så når han måtte kjæmpe på 2 fronter, gikk han under med en gang.

Men selvsakt, han var god i forsvar!



Jepp,men jdet var jeg som planla aksjonen,vi kjørte minimum fire nukes,på alle byene hans uten 20 stk.
Vanskelig å gjemme noen av troppene da. Dere 4-5 dager etterpå gikk til aksjon på de gjenværende byene,så blir dette helt umulig for han,så at han klarte det han klarte så lenge er en stor prestasjon,mot den overmakten og med ett minimum med støtte.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
...og uten at det skal oppfattes som skryt, så fikk han noe av det beste -NB- har mot seg. og da er det godt gjort at han holdt ut så lenge som han gjorde. så all mulig honør til den kontoeieren.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ex-con

Ex-Con ! (Spilte dual på Ebbern en stund) Blir ikke TW champion uten han ! :)
Poke ME
Antonine
 
Topp