TW-Teamet

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei!

Jeg vil bare skryte litt av det norske TW-Teamet nå. :)

Det har skjedd veldig mye bra nå, ny versjon som kommer snart med store forskjeller, og en ny verden også! :)
Jeg er glad for at du ble satt som CM'en vår jeg PAPben! :)
Og dere andre så klart!

Bra jobbet! :)
Håper dere ikke slutter i den nærmeste fremtid. Det er greit for meg om dere slutter om... ja la oss si ti år? :D:p

Mvh
Leopold / Marius
 

DeletedUser

Guest
Hjertelig takk. Veldig fint at noen setter pris på slitet våres... :)
 

DeletedUser

Guest
Dere har vel ikke noe med selve endringene å gjøre, men jeg tipper det er et vannvittig strev å få oversatt alt, både det vi ser IG og changelog og alle forumspostene som har kommet med nyheter, og endel administrativt i forbindelse med det hele, i tillegg til Scandinavian Wars og det vanlige vedlikeholdet med modding og slike ting som dere gjør til vanlig.

God jul :)

Edit: Og julekalender og alt! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig med de over :)
Mange positive endringer... og nå har jeg(vi) kjefta nok på dere så på tide dere fikk litt ros :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, denne posten er nok på sin plass. Det har kommet mye negativt. Det er godt å kunne få litt friheter f.eks på forumet. In-game skjer det jo også en del, så har nok kanskje vært en litt hektisk tid i det siste kan det virke som.

Fortsett slik :)
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
All ære til dere moderatorer som styrer både på forum og svarer på tickets. Dere er primus motor bak det hele :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Yep!

PaBben & CO har gjort TW.NO en mye bedre plass! Keep up the good work! :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Elsker dere alle :D Uten dere er det ikke noe TW! :D Der er utrolig snille, og rettferdige, og prøver å holde oss oppdaterte hele tiden :jfornøyd:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da vil jeg, som er latterlig uenig i dette, spørre:

Hva har det Norske tw-teamet gjort for å få til disse endringene?

Jeg ser at dere takker og tar til dere skryt, så da lurer jeg hva dere tar æren for. Hvilke kampsaker har dere jobbet igjenom? Mange fine endringer her, men hvilke har dere jobbet fram?

Å ta æren for andres jobb er surrete.

Ville bare melde min ankomst på forumet før dere klemmer til med nok en uanmeldt fred. Om dere mener jeg var sær sist gang, gled dere.

Heads up!

Denne gangen kjører jeg prt/scr. Så ikke lat som dere er bedre enn dere er denne gangen da. Driter dere dere ut, så ta det til dere.
_________________________________________

I rellaterte saker vil jeg si at deres nye, uttalte, holdning har vist at dere enderlig forstod at dere var litt lettere på jordet mtp. behandlingen av de betalende medlemmene her på .no.com. Makan til ovenfor og ned holdning skal en langt inn i NRK for å finne. Mulige det var trynefaktoren som jobba litt vel aktivt der en stund, men dog.

Et samfunn er aldri mer enn summen av medlemmene, og det er vel det som teller i den verdenen vi lever i.

______________________________

For å slippe disse latterlig dissende kommentarene fra teamet, så bryter jeg det hele ned i ett punkt.

-Hvilke av disse endringen har dere i teamet på .no.com skaffet no.com?


Freden kommer jeg selvfølgelig tilbake til ;) (med forbehold at dere surrer det hele til med det i år også)
 

DeletedUser

Guest
Du verden... har hørt om å stå opp med feil fot av senga, men du må jo ha gått på trynet ut av senga... :D
Dine uttalelser tyder på at du ikke følger så mye med på hva som skjer her på TW, så da synes jeg det er ganske freidig av deg å komme
med en kritikk av det slaget som du nå kommer med.
Det Norske Teamet legger ned mange timer med arbeid her på TW vær dag, og siden du tydelig vis ikke skjønner hva vi gjør, så skal jeg gi deg et lite hint.
- Vær dag svarer Teamet på ca 11 ticketer. Dette er 77 ticketer i uka, 308 i månen og 3696 ticketer i året.
- Alt som er av norsk tekst i spillet er oversatt av personer i Teamet.
- Alle script som er godkjente er gjennomgått og testet av personer i Teamet.
- Alle regel endringer som er gjort er behandlet og vurdert av Teamet.
- Alle saker som spillere kommer med som forslag vurderes og prøves av Teamet.
- Det offentlige forumet overvåkes og modereres av Teamet.
- Teamet svarer også på innlegg i forumet av denne typen.
- Konkurranser (julekalender) administreres av Teamet.
- Bare en i Teamet er ansatt og får lønn for jobben, resten jobber her frivillig.
- Det er personer i Teamet som skriver om scriptene når de ikke fungerer i enkelte nettlesere.

I tillegg kommer en rekke oppgaver og små jobber, samt at vi også driver eksterne tjeneste som feks facebook siden.

Tribal Wars er et privat eid nett spill der eierne har fastsatt regler og føringer for hvordan spillet skal foregå.
Det Norske teamet har det siste året redigert og endret en hel del av disse reglene for å tilpasse disse etter
ønsker og behov fra flertallet av spillere der det har vært behov for endringer og justeringer.
Denne jobben innebærer ganske mye arbeid da denne skal konsekvens utredes, skrives og implementeres i systemene, i tillegge må vi mange ganger
utrede og redegjøre for disse endringene ovenfor eierne av spillet.
Vi har under året som har gått bland annet innført en automatisk sperre for samhandling mellom kontoer, da dette var en ting som mange slet med, og som hadde det høyeste straffe nivået og førte til at mange spillere ble frustrerte og mistet enormt mange byer.
Vi har tilpasset aktivitet og reaksjoner på spill modereringen i tråd med ønsker fra spillere, etter behov der det praktisk lot seg gjøre å endre på dette.
Vi har gitt spillere mere albuerom på det offentlige forumet etter at flere har klaget på at vi var for strenge på dette.
I tillegg kommer det et drøss av oppgaver og gjøremål som er utført gjennom tiden, uten at jeg skal nevne alle her nå.
At spillere setter pris på vår jobb og lager en tråd som dette der de takker oss for jobben vi gjør, synes vi i Teamet er utrolig koselig og setter stor pris på dette. Dette gir oss motivasjon og pågangsmot til å fortsette å gjøre norske TW til et spill der de fleste trives og kan bruke mye kvalitets tid i tiden som kommer.
Når det gjelder jule og nyttårs freden så kommer den også i år som i fjord, og vil bli annonsert ganske snart.
Denne vil bli som følger:
Julefred: 24/12 klokken 00:00 - 26/12 klokken 00:00
Nyttårsfred: 31/12 klokken 12:00 - 1/1 klokken 12:00
Denne freden er allerede bestemt og fastsatt, så det å klage på dette er bortkastet energi.

Jeg vil på vegne av meg selv og resten av Teamet takke alle som har kommet med positive tilbakemeldinger på vår jobb, og si at dette varmer og gjør oss glade og motiverte for å fortsette å gjøre en god jobb for dere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bare så det er sagt så syns jeg det har skjedd en del positive ting i det siste. Kanskje dere til og med tar dere bryet med å lese reglene etter hvert :jhimle:

- Vær dag svarer Teamet på ca 11 ticketer. Dette er 77 ticketer i uka, 308 i månen og 3696 ticketer i året.Det er jo nesten to ticket om dagen per pers! :eek:
- Alt som er av norsk tekst i spillet er oversatt av personer i Teamet. Du mener selvfølgelig oversatt av folk som har vært i teamet. Ingen av de som oversatte TW fra engelsk til norsk i utgangspunktet er nå i teamet, selv om det nok er noen oversettelser på oppdateringene.
- Alle script som er godkjente er gjennomgått og testet av personer i Teamet. Personer som har vært i teamet.
- Alle regel endringer som er gjort er behandlet og vurdert av Teamet. Alle... to? Tre?
- Alle saker som spillere kommer med som forslag vurderes og prøves av Teamet. Til jul ønsker jeg meg et grundig svar fra noen i teamet i denne tråden.
- Det offentlige forumet overvåkes og modereres av Teamet. Ja, det hender faktisk. Selv om modereringa nok kan diskuteres til tider :)
- Teamet svarer også på innlegg i forumet av denne typen. Igjen, ikke alle, men dere kommer dere. Stå på, æ har trua!
- Konkurranser (julekalender) administreres av Teamet. :jsmiley:
- Bare en i Teamet er ansatt og får lønn for jobben, resten jobber her frivillig. Lurer på hvem som gjør mest arbeid... :)
- Det er personer i Teamet som skriver om scriptene når de ikke fungerer i enkelte nettlesere. Flink Kristure! *Klapper på hodet*
 

DeletedUser

Guest
Bare så det er sagt så syns jeg det har skjedd en del positive ting i det siste. Kanskje dere til og med tar dere bryet med å lese reglene etter hvert :jhimle:

Grimlock, bare så du veit det så skal ufattelig mye oversettes på nytt når en oppdatering kommer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg nevnte oppdateringene, gjorde jeg ikke? Følte bare for å peke ut at mye av arbeidet ble gjort av tidligere team medlemmer, i tilfelle noen ble forvirret :)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det at det forrige teamet gjorde utrolig mye, men det betyr ikke at vi ikke gjør mye. Dessuten så har vi wikien som vi har jobbet med(spesielt dakapo), og der har vi brukt utallige mange timer på oversettelse, læring og bruken av syntax og rett og slett på å lage og skrive alt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har allerede klappet deg på hodet - hva forventer du nå, en klem? :)

Guider, sier du? Gleder meg til de kommer, i så fall. Håper det er noe spenstige greier der.
 

DeletedUser

Guest
Dette var en tråd som noen laget fordi de ville takke Teamet for det de mener vi gjør en god jobb. Desverre finnes det noen fortapte skjeler her inne som bare ikke klarer å se at noen blir omtalt på en positiv måte, og skal ødelegge en ellers så fin tråd med sitt surmulende oppgulp av noen grinete kommentarer.
- Vær dag svarer Teamet på ca 11 ticketer. Dette er 77 ticketer i uka, 308 i månen og 3696 ticketer i året.Det er jo nesten to ticket om dagen per pers! :eek: Det er ikke alle i Teamet som svarer på ticketer, Noen er spil administratorer og noen er forum moderatorer.
- Alt som er av norsk tekst i spillet er oversatt av personer i Teamet. Du mener selvfølgelig oversatt av folk som har vært i teamet. Ingen av de som oversatte TW fra engelsk til norsk i utgangspunktet er nå i teamet, selv om det nok er noen oversettelser på oppdateringene. Neste gang vi lanserer en ny verden, så kan vi jo la den forbli på Tysk om du vil..
- Alle script som er godkjente er gjennomgått og testet av personer i Teamet. Personer som har vært i teamet.Og i aller høyeste grad personer som er i Teamet i dag.
- Alle regel endringer som er gjort er behandlet og vurdert av Teamet. Alle... to? Tre? Fortsett å tell du...
- Alle saker som spillere kommer med som forslag vurderes og prøves av Teamet. Til jul ønsker jeg meg et grundig svar fra noen i teamet i denne tråden. Skal tenke på saken.
- Det offentlige forumet overvåkes og modereres av Teamet. Ja, det hender faktisk. Selv om modereringa nok kan diskuteres til tider Finnes det egentlig noe Teamet gjør som du ikke ville diskutert??
- Teamet svarer også på innlegg i forumet av denne typen. Igjen, ikke alle, men dere kommer dere. Stå på, æ har trua!Ikke alt vi gidder å svare på da vi allerede har svart på enkelte ting mange ganger.
- Konkurranser (julekalender) administreres av Teamet. :jsmiley::jkul:
- Bare en i Teamet er ansatt og får lønn for jobben, resten jobber her frivillig. Lurer på hvem som gjør mest arbeid... :)Det er.... (skulle du likt å vite)... :D
- Det er personer i Teamet som skriver om scriptene når de ikke fungerer i enkelte nettlesere. Flink Kristure! *Klapper på hodet* Kristure liker å få ros for jobben han gjør, så nå ble han glad. :)
Hvis du ikke klarer å skrive noe positivt om Teamet i denne tråden, så gå heller ut å skriv det i snøen, eller lag en egen tråd om du finner ut hvordan dette gjøres...
 

DeletedUser

Guest
Meningen med denne tråden var positive kommentarer om arbeidet til TW-teamet, ikke en tråd hvor man skulle skjefte å smelle på hverandre....:rolleyes::eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp