TW-Teamet

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette var en tråd som noen laget fordi de ville takke Teamet for det de mener vi gjør en god jobb. Desverre finnes det noen fortapte skjeler her inne som bare ikke klarer å se at noen blir omtalt på en positiv måte, og skal ødelegge en ellers så fin tråd med sitt surmulende oppgulp av noen grinete kommentarer.

Bwahahaha. Du leste tydeligvis ikke der hvor jeg sa jeg syns det hadde skjedd en del positive ting i det siste. Du burde virkelig lære deg å takle at noen svarer deg :joverrasket:

Hvis du ikke klarer å skrive noe positivt om Teamet i denne tråden, så gå heller ut å skriv det i snøen, eller lag en egen tråd om du finner ut hvordan dette gjøres...

Jeg... skrev en tråd? Som jeg linket til? Som du sa du skulle vurdere å svare på? Det eneste svaret var fra Kristure som ( no offense Kris ) sa noe som var feil.

[spoil]- Vær dag svarer Teamet på ca 11 ticketer. Dette er 77 ticketer i uka, 308 i månen og 3696 ticketer i året.Det er jo nesten to ticket om dagen per pers!Det er ikke alle i Teamet som svarer på ticketer, Noen er spil administratorer og noen er forum moderatorer.Jupp, men etter å ha kikket på denne lista og litt elementær regning kom jeg fram til at det fortsatt er under to.

- Alt som er av norsk tekst i spillet er oversatt av personer i Teamet. Du mener selvfølgelig oversatt av folk som har vært i teamet. Ingen av de som oversatte TW fra engelsk til norsk i utgangspunktet er nå i teamet, selv om det nok er noen oversettelser på oppdateringene.Neste gang vi lanserer en ny verden, så kan vi jo la den forbli på Tysk om du vil.. Jeg sa vel også at det også blir oversatt nå for tiden? Du burde virkelig lese hva jeg skriver før du svarer gutt! Må dere forresten oversette alt på hver nye server? Det høres slitsomt ut.

- Alle script som er godkjente er gjennomgått og testet av personer i Teamet. Personer som har vært i teamet.Og i aller høyeste grad personer som er i Teamet i dag. Korrekt. Jeg trodde det var implisert at det ja skrev var i tillegg til de som er i teamet nå. Hmm...

- Alle regel endringer som er gjort er behandlet og vurdert av Teamet. Alle... to? Tre?Fortsett å tell du... Jeg kan telle helt til ti for deg hvis du tar deg bryet med å lese reglene :)

- Alle saker som spillere kommer med som forslag vurderes og prøves av Teamet. Til jul ønsker jeg meg et grundig svar fra noen i teamet i denne tråden.Skal tenke på saken. Tillegg: Helst av noen andre, da du har visse... mangler.

- Det offentlige forumet overvåkes og modereres av Teamet. Ja, det hender faktisk. Selv om modereringa nok kan diskuteres til tider :)Finnes det egentlig noe Teamet gjør som du ikke ville diskutert?? Tro meg, mye.

- Teamet svarer også på innlegg i forumet av denne typen. Igjen, ikke alle, men dere kommer dere. Stå på, æ har trua!Ikke alt vi gidder å svare på da vi allerede har svart på enkelte ting mange ganger.Mens andre ting blir aldri besvart. Sånn er livet, eh? :)

- Konkurranser (julekalender) administreres av Teamet.

- Bare en i Teamet er ansatt og får lønn for jobben, resten jobber her frivillig. Lurer på hvem som gjør mest arbeid... :)Det er.... (skulle du likt å vite)... :DRetorisk spørsmål.

- Det er personer i Teamet som skriver om scriptene når de ikke fungerer i enkelte nettlesere. Flink Kristure! *Klapper på hodet*Kristure liker å få ros for jobben han gjør, så nå ble han glad.Hvordan greier du å registrere at jeg her sier noe positivt om teamet, for så å si at jeg ikke greier å si noe positivt? Bwahaha![/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Meningen med denne tråden var positive kommentarer om arbeidet til TW-teamet, ikke en tråd hvor man skulle skjefte å smelle på hverandre....:rolleyes::eek:

Jeg var da positiv. Men det er da også viktig at tidligere team sine deltakelser ikke blir glemt, ja? Eller at potensielle misforståelser blir rettet på? :)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
satt en liten time å skrev svar her nå, nettet krasjet og jeg må starte på nytt. Da blir det enkelt og tåpelig.

Pio, du viser oss her akkurat det jeg prøver å si. Samt at du beviser at dere kan så mye mer om dere bare vil..

Første du starter svaret ditt med er et angrep på meg, hva pokker vet du om jeg ha føtter? Tryne har jeg aldri hatt, irl har jeg et pent malt bilde. Litt likt det mona lisa har. Flott og mystisk.

Latterlig propaganda, skal du, som svarer for teamet, virkelig forsøke å drite meg ut på en så billig måte?

Så kommer det et forsøk på et ok svar, flott det. Feiler litt underveis, men det er helt greit. Jeg likte den delen av svaret ditt, du svarte jo tross alt på det jeg spurte om. Overrasket.

Så drar du fram temholdningen igjen.

Er det ikke positivt snakk om oss, så angriper vi det med propaganda. Synd du suger mtp det da.

Om du ikke skjønner hva jeg mener nå, les alt en gang til før du poster svaret ditt.

Tråden heter TW-Teamet, ikke "ubegunnet skryt til TW-Teamet"

__________

Freden

Siden fåtallet av de som spiller her får valget om de skal betale for noe de ikke får, så håper jeg dere gir de en "gave" når den tid kommer. Og da gir samme "gaven" 17. mai.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Har dere egentlig selv sett hvordan dere besvarer betalende medlemer...?

Regner med at det er litt av grunnen til at dere ikke svarer her nå, frykten for å drite dere enda mer ut.

Om det ikke var grunnen, så vil. jeg be dere lese svarene deres enda en gang. For så å forklare meg hvorfor jeg skal legge igjen penger her? Jeg skjøner det ikke

.se tilbyr alt jeg ber om.

Der kan jeg ikke gå solo å skaff meg en rank blandt topp 10, som er laterlig enkelt her. Morro?
____________________________-


Gunnar, vi er begge klar over at du knapt hadde vært oppgulp om vi hadde stillt på lik linje fra starten. Det var jaffall det mora di sa. Gulp. (yo mama joke) ghan har det med å sende inn ticks på dette. Men yo mama må jaggu være lov. Selv om det er mot en dritsekk.
 
Sist redigert:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ta meg på dritsekk, men jaggu ikke på yo mama. så lavt kan ikke en gang dere synke, selv om dere kjenner gåsa.
 

DeletedUser

Guest
Voldsomt så mye noen har imot teamet da...
Takk for at dere holder Tw.no oppe, for all jobben dere gjør, og alt dere gjør for at vi brukere skal være fornøyde! :)
 

DeletedUser

Guest
Tw teamet gjør da mye bra og mye ikke fult så bra.
Men dem gidder i hvertfall og jobbe frivillig for å gjøre flest mulig fornøyd.
Det er umulig og gjøre alle fornøyde.
Sånn er livet.

Stå på tw teamet
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Alle mods får betalt i en form for gratis premium poeng? Grei betaling det for en frivillig da :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ikke om man ikke spiller på .no... ;)

beklager men må bare: tribalwars.no.com

Forutonem det så gjør teamet en meget god jobb som får oversatt og bestilt nye servere til alle tider. Kan si meg enige med noen spillere at innogames burde ta hensyn litt mer til vår majoritet ønske om verden-instillinger.
 

DeletedUser

Guest
beklager men må bare: tribalwars.no.com

Forutonem det så gjør teamet en meget god jobb som får oversatt og bestilt nye servere til alle tider. Kan si meg enige med noen spillere at innogames burde ta hensyn litt mer til vår majoritet ønske om verden-instillinger.

Nå må du huske at det er stor forskjell på majoriteten av de som faktisk sier ifra, og de som spiller. Kan jo faktisk hende at majoriteten av spillere foretrekker disse innstillingene, da det er mange spillere som ikke finnes på forumet og ytrer demmes meninger.
 

DeletedUser

Guest
Så det er bare noen få av dere som får det på .no.com? Iallefall en kar hos dere som snakker om at han vår det.

Men bra at noen holder serverne i gang :)

Det jeg mener er at det stemmer at vi får en form for betaling i form av gratis premium, men vi får bare gratis premium her på den .no.com. Og det er ikke alle oss team medlemmer som spiller på noen som helst av de norske verdenene.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det jeg mener er at det stemmer at vi får en form for betaling i form av gratis premium, men vi får bare gratis premium her på den .no.com. Og det er ikke alle oss team medlemmer som spiller på noen som helst av de norske verdenene.

Ah, sånn og forstå :)
Men om du tenkte på deg selv, så har du jo spilt litt på v6 da den åpnet.. M.m noen andre spilte med nicket ditt da ^^
Stå på dere modsa.. :)
 

DeletedUser

Guest
Ah, sånn og forstå :)
Men om du tenkte på deg selv, så har du jo spilt litt på v6 da den åpnet.. M.m noen andre spilte med nicket ditt da ^^
Stå på dere modsa.. :)

Jeg har da aldri spilt på V6? :eek:
Uansett takk for de positive kommentarene :)

Og når jeg sa at ikke alle spiller på .no.com så mente jeg ikke meg selv da jeg spiller på v5 :jsmiley:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
@ ekko

Jeg ønsker ikke at det skal være slik, men det har nå blitt sånn. Jeg ønsker at .no.com skal være en plass for alle, med et team som jobber for oss. Slik jeg opplever det per i dag er det ikke det. .no.com er blitt så liten at det er blitt en plass der trynefaktoren teller langt mer enn alt annet, og det er jaggu feil.

Jeg viser til .se da det er en plass de faktisk får det til, og jeg ser klare forskjeller mellom der og her. Når da forskjellen ligger i hvordan teamet utfører oppgaven sin, så føler jeg jaggu for å si det.

Du vil aldri se et teammedlem på . se slenge såpass med dritt som de finner på her. De har faktisk skjønt at de ikke vinner noe på det, litt som å pisse i buksa når en fryser..

Jeg har, etter mange tåplige diskusjoner med teamet, forstått at de ikke kan snakkes til på PM, så da blir det her.

Penger, selvfølgelig må jeg dra fram det, tallenes tale er jo klare, de er ikke tjent med å oppføre seg på den måten de til tider gjør. Innogames har jo allerede forstått dette, vi er nå .no.com, ikke .no som vi var tidligere. De tjener rett og slett ikke nok på oss til å opprettholde .no dommenet..

Jeg ønsker at .no.com skal være her, men slik som dette teamet holder på, så har vi ikke mange månedene igjen før alle flyttes til .se, .dk eller .net. Tro meg.

Hvem av oss to er den trangsynte? .no.com er på tur bort, er det noe du ønsker? Jeg ønsker det jaffall ikke. Jeg har hatt det morro her.

Og hva mitt sexliv angår, så kan jeg glatt legge 200 pk i potten på at det er langt mer aktivt og spennede enn ditt. Du kan prøve venstre neste gang, så kan du jo late som om du får deg noe nytt.

Tufs.


Ps.
Neste gang kan du heller spørre hvorfor jeg er såpass skuffa over teamet, så skal jeg svare deg på en skikkelig måte. Kan bli stygg, men det skal holdes saklig i alle fall.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
@ ekko

Jeg ønsker ikke at det skal være slik, men det har nå blitt sånn. Jeg ønsker at .no.com skal være en plass for alle, med et team som jobber for oss. Slik jeg opplever det per i dag er det ikke det. .no.com er blitt så liten at det er blitt en plass der trynefaktoren teller langt mer enn alt annet, og det er jaggu feil.

Tribal Wars er en plass for alle, og Teamet jobber for alle spillerne som er her. At enkelt individer ikke bestandig får gehør for sine yttringer og meninger kommer ofte av at vi netopp jobber for alle, og derfor ivaretar interessene for flertallet så langt det lar seg gjøre. Hvordan du kommer til den konklusjonen at trynefaktor er et avgjørende element har jeg litt problemer med å skjønne da jeg bare har sett trynene til ca 5% av spillerne som er her, og det jeg har sett så langt er bare pene personer. Men det er et ordtak som sier "vil du ikke bli sett, så ikke stikk fram ansiktet hele tiden", noe som kanskje forklarer følelsen du sitter med, uten at den nødvendigvis stemmer.

Jeg viser til .se da det er en plass de faktisk får det til, og jeg ser klare forskjeller mellom der og her. Når da forskjellen ligger i hvordan teamet utfører oppgaven sin, så føler jeg jaggu for å si det.

Det vil altid være en forskjell på Teamene rundt om på de forskjellige verdene, hvordan du oppfatter dem har vel kanskje noe med din instilling å gjøre. Det er faktisk veldig mange her som er dypt uenig med deg i dine påstander, så du burde kanskje reflektere litt over dette.

Du vil aldri se et teammedlem på . se slenge såpass med dritt som de finner på her. De har faktisk skjønt at de ikke vinner noe på det, litt som å pisse i buksa når en fryser..

Kaster du nok dritt, så kommer det tilbake. Tror ikke det er så stor forskjell som du vil ha det til.


Jeg har, etter mange tåplige diskusjoner med teamet, forstått at de ikke kan snakkes til på PM, så da blir det her.

Nå har aldri jeg snakket med deg på PM, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt når som helst. Men ikke forvent at du bestandig vil få de svarene du ønsker. Som jeg skrev ovenfor så har vi mange å ta hensyn til og det er ikke bestandig vi kan gjøre alle fornøyde.

Penger, selvfølgelig må jeg dra fram det, tallenes tale er jo klare, de er ikke tjent med å oppføre seg på den måten de til tider gjør. Innogames har jo allerede forstått dette, vi er nå .no.com, ikke .no som vi var tidligere. De tjener rett og slett ikke nok på oss til å opprettholde .no dommenet..

Regner med at du kan dokumentere dine påstander her..? Jeg vet hva grunnen er, men det kunne vært veldig morsomt å se deg framlegge dokumetasjon på det du sier.

Jeg ønsker at .no.com skal være her, men slik som dette teamet holder på, så har vi ikke mange månedene igjen før alle flyttes til .se, .dk eller .net. Tro meg.

Jeg tror du tar kraftig feil her, men du kan vel kanskje dokumentere dine påstander her også...?

Hvem av oss to er den trangsynte? .no.com er på tur bort, er det noe du ønsker? Jeg ønsker det jaffall ikke. Jeg har hatt det morro her.

Trangsynt, visynt, nærsynt eller langsynt, på meg virker det ikke som du har hatt det så mye morro her, men det har kanskje noe med hva man gjør det til selv.

Og hva mitt sexliv angår, så kan jeg glatt legge 200 pk i potten på at det er langt mer aktivt og spennede enn ditt. Du kan prøve venstre neste gang, så kan du jo late som om du får deg noe nytt.

Tufs.

Diskusjoner om sexsliv og utseende til hværandre får dere ta på et privat forum.

Ps.
Neste gang kan du heller spørre hvorfor jeg er såpass skuffa over teamet, så skal jeg svare deg på en skikkelig måte. Kan bli stygg, men det skal holdes saklig i alle fall.
Saklighet er bra. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp