TW Teamet

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg vet ikke helt for jeg skulle sette dette, men, men... :rolleyes::eek:
Dere kan flytte den til dit dere mener den passer til. :)

Jeg vil bare takke alle de som er i det norske TW teamet for at de gjør den norske serveren til det den er, og til det den blir i fremtiden, og for at de jobber med de som bryter reglene.. :eek::D.

Alt tatt i betrakting, tror jeg det er en ytterst vanskelig jobb, altså å være i teamet, dette grunnet, som PAPben sa i tråden hvor renegade90 sier at han skal slutte her på tw, og som moderator. Han sier at man som moderator får mye "pepper" av de som bryter reglene, og som blir tatt i det.. dere gjør en god jobb, og jeg håper ingen flere av dere slutter! :)

Takk for hjelpen!
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du har helt rett i det du sier.
spill og forum moderatorer får døgnet rundt pepper på ett eller annet.
Vi vender oss til det og tar det med noen klype salt.

Tw teamet som sitter nå er det beste i mine øyne.
Og jeg veit dem vil fortsette å gjøre en god jobb :)
 

DeletedUser

Guest
Teamet har frivillig valgt sitt virke, og de er her trossalt for oss som spiller TW. Noe alvorlig feil om de ikke skulle håndtere kritikk.
 

DeletedUser

Guest
Teamet har frivillig valgt sitt virke, og de er her trossalt for oss som spiller TW. Noe alvorlig feil om de ikke skulle håndtere kritikk.

Og da er det liksom vår oppgave som spillere å gjøre jobben deres vanskeliggere?
Snakke dritt til dem...?
 

DeletedUser

Guest
Og da er det liksom vår oppgave som spillere å gjøre jobben deres vanskeliggere?
Snakke dritt til dem...?

Nei, på ingen måte. Men det må være tillatt å stille spørsmålstegn når det kommer til avgjørelser de tar o.l. Alt selvfølgelig på en skikkelig og saklig måte.

De er her for oss og ikke omvendt.
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er vel egentlig begge deler, de kunne ikke vært her uten oss, og vi kunne ikke vært her uten dem. Hvis de ikke hadde vært her, hadde ikke vi det heller, og hvis vi ikke hadde vært her, hadde ikke de det heller..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei, på ingen måte. Men det må være tillatt å stille spørsmålstegn når det kommer til avgjørelser de tar o.l. Alt selvfølgelig på en skikkelig og saklig måte.

De er her for oss og ikke omvendt.

hehe, er du sikker på at det er dem som er der for oss?

Hva hadde skjedd om vi ikke var der, da hadde det ikke vært noen dem
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, er du sikker på at det er dem som er der for oss?

Hva hadde skjedd om vi ikke var der, da hadde det ikke vært noen dem

Jeg tror han mener at vi skal ikke gjøre ting for dem, men omvendt. Liksom at det er deres jobb å hjelpe oss, ikke vår jobb å hjelpe dem.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt hvordan en tråd som egentlig er en hyllest til tw-teamet raskt ender opp som en av trådene med mest kritikk mot tw-teamet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror han mener at vi skal ikke gjøre ting for dem, men omvendt. Liksom at det er deres jobb å hjelpe oss, ikke vår jobb å hjelpe dem.

jeg mener at vi er avhengig av twteamet, og de er avhengige av oss for å være TWteam.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt hvordan en tråd som egentlig er en hyllest til tw-teamet raskt ender opp som en av trådene med mest kritikk mot tw-teamet. :rolleyes:
Det er vel ikke unormalt det, at positive tråder blir til negative. Har du ikke skjønt at en stor del av brukerne av forumet liker det negative og klage etc? ;)

Ontopic:
Jupp, syns TW teamet gjør en god jobb. Selv om ikke alle mine tickets går gjennom, er jeg fornøyd med at de er raske, gjør en grundig jobb og handler rettferdig. Selv om jeg enkelte ganger er litt mer mistenksom enn TW teamet, hehe
 

DeletedUser

Guest
Det blir vel som dommeren i en fotballkamp. Populæriteten står vel ikke i taket når han/hun dømmer en spiller i en kamp?
Det kjeftes og smelles. Jeg tror nok alle i teamet er klar over den belastningen dette medfører, og jeg har ingen tro på at det forsvinner heller. Sånn er det bare.

Jeg syntes også de gjør en god jobb, selvom nok noe også kan syntes tvilsomt, uten atter en gang å rippe opp i det. Det blir igjen som den omtalte dommeren. Er det blåst, så gjelder det. Man kan seff diskutere om det burde vært rom for å omgjøre noe, men det må CM selv vurdere. Feil gjøres av alle, men kun de beste kan omgjøre egne vedtak og innrømme en glipp. (Sistnevnte ment generelt og ikke spesifikt til dette teamet)

Fakta er at uten dette teamet, så hadde det vært tilnærmet lovløse tilstander her.
 

DeletedUser

Guest
Vi (myself included) har whinet litt om 17. mai freden, så jeg ville bare si at jeg synes PABben og teamet gjør en veldig god jobb sånn generelt sett. Er jo slik at vi sier ifra om det er noe vi er uenige i, og det som fungerer supert blir ikke lagt så godt merke til - og blir enda sjeldnere nevnt. Det var sikkert mange som kunne slappe litt ekstra av på nasjonaldagen og vite at byene deres var trygge. Det er umulig å gjøre alle til lags, men dere skal virkelig ha takk for at dere likevel prøver :) Tror ingen kunne gjort en bedre jobb.
emoticon-00155-flower.gif
 

DeletedUser

Guest
Oisann, har faktisk ikke sett denne tråden :)

Men *snufs* og så gosselig det er å få litt ros, vi setter jo like stor pris på både ris og ros fordi begge hjelper oss videre i hvordan vi skal gjøre saker og ting fremover.

Som sagt, hva skulle vi gjort uten dere? :eek:

Men takker og bukker for litt gode ting, og føler jeg ikke sier takk nok når jeg får fiiine svar tilbake på tickets heller. Så takk for det :)

Vi setter pris på alle og enhver av dere her inne selvom vi har havnet i smådiskusjoner og situasjoner av og til. Bare sånn det blir når en server er full av forskjellige meninger og tanker.

Takk for at dere er dere ;)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
haha, så denne nå.

Bambam skrev:
Hei

Jeg vil bare sende deg en PM for å si at jeg er veldig fornøyd med jobben dere gjør i teamet. Særlig etter at du tok over, all kudos til deg og dine.

Det er bare det at jeg HATER fred i tw av hele mitt hjerte.. Og da angriper jeg der jeg kan for å slippe det.. Ingenting personlig eller noe sånn.

Tenker at det er lett for deg å tro at det er deg jeg angriper her, ville bare avklare at det ikke er det=)

Bam
Min pm til PABben.

Fikk faktisk såpass dårlig samvittighet for å være kjip mot et team jeg tross denne freden er veldig fornøyd med, at jeg følte det var på sin plass.

Jeg har mange ganger tenkt at det ikke er like morro til tider, har tross alt sett noen stygge angrep rett mot enkeltpersoner i teamet. Og ikke minst hvor mange sære personer det er her på forumet til tider, mase i evigheter om 2,50,- da.. Snakker om.


*stikker tilbake å plager teamet til jeg får svar*
 
Topp