TW v.6.0

DeletedUser

Guest
Aha. Man kan altså samle 100K øks, 50K LC, 5K Ram og 50 adelsmenn i samme by? Så sender man alt i ett angrep?

Noen som har en print screen på hvordan den ser ut på kartet? :p

Du kan ikke sende alle i ett angrep nei, men alle troppene som kommer fra samme by kan du sende i samme angrep. Har du for eksempel sendt fem nukes dit, så kan du sende fem nukes som fem angrep.
 

DeletedUser

Guest
Denne armycampen høres likevel skummel ut :O Er det mulighet for å angripe denne på samme måte som man kan angripe en by? I såfall, vil armycampen kunne forsvares like effektivt som en vanlig by?
 

DeletedUser

Guest
Denne armycampen høres likevel skummel ut :O Er det mulighet for å angripe denne på samme måte som man kan angripe en by? I såfall, vil armycampen kunne forsvares like effektivt som en vanlig by?

Du kan angripe den ja, og hvis jeg har forstått det rett så blir den ødelagt hvis noen angriper den og alle troppene som er der dør. Håper (og tror) den kan forsvares like effektivt som en vanlig by.
 

DeletedUser

Guest
Vil denne armycampen bli en innstilling, som at nattbonus/kirke er på noen verdener og andre ikke? Det blir ikke slik at alle verdener som kommer etter v5 må ha armycamp som en del av v.6.0?
 

DeletedUser

Guest
poeng

vil disse armycampene gji noe poeng? kan den oppgraderes så den gjøres bedre?
 

DeletedUser

Guest
hva er meningen med en armye camp og kan du sende ubegrensa med tropper til den?:confused: og angripe fra den:p
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke ubegrenset med plass i Campen....

Jeg trur denna posten fra .net, oversatt fra die-staemme, burde svare på det meste angående Army Camps :)

Og jeg er nå for en glad for at det ikke blir satt inn på eldre verdener!

Les den ;)
 

DeletedUser

Guest
skjønte ikke så mye mere XD det er en "by" som du ikke kan bygge noe i men ha tropper i å angripe og støtte fra?:p
 
Topp