TW v.6.0

Allmektige A

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når får vi vite det nøyaktige klokkeslettet v5 begynner?
Vil gjerne vite det mer eksakt en kl 10-15.
 

Allmektige A

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så det beste hvis en vil starte så tidlig som mulig i en ny verden er å sitte pålogga 5 timer i strekk?
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg må nok si meg enig der, 80% av den tiden dere har fastslått er jeg på skolen, vi trenger mer nøyaktighet!
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kan dere ikke gjøre det i helgen? Eller senere? Det er mange som er på skolen i den tiden, blant annet jeg, jeg kommer ikke hjem før kvart på tre, og kan ikke bruke datan før 7....
 

DeletedUser

Guest
Hva med de som har tilgang på nett på skole/jobb?
Skal de bli straffet fordi enkelte her ikke har mulighet til å komme på akkurat da? Nei, teamet gjør det når det passer dem.. Og nå er det mellom 10-15.

"Cry me a river. Build a bridge and get over it" :)
 

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror denne militærleiren kan blir kul jeg;) tenk å få angrep på så seg med:

6000*20 = 120000 øks
2400*20 = 48000 LK
600*20 = 12000 RB
300*20 = 6000 Ram

Skal litt til for å stå imot det...

Eller for å gjøre angrepet umulig å snipe:
6000*5 = 30000 øks
2400*5 = 12000 LK
600*5 = 3000 RB
300*5 = 1500 Ram
1 adels

x4 i tog..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Utifra det jeg har lest og forstått, går ikke det du skriver ann....
Men kan bare sende det man har sendt videre....

F.eks: Om du sender 3k øks og 2k lk til Campen, kan man ikke sende mer enn dette i et angrep... Derfor blir et vanlig nuke bare til et vanlig nuke i Campen (hvor man kan sende det videre) Man kan ikke få giga-nuks i Campen på 90k øks og 50k Lk....

Dette er i hvertfall sånn jeg har forstått det :)
 

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja, kan virke sånn... leste ikke 1. posten helt nøyaktig..

Men har noen spm. til.
1) militærleirene har kapasitet på tropper fra 20 byer. vil det si at man kan ha tropper fra 20 byer i camp'en, 5 utgående hærer (angrep), og 7 ankommende hærer (støtte) (tenker på fra forskjellige byer, de siste to talla er random)

2) når man angriper fra camp, og vinner (dvs. har tropper igjen), hvor går de troppene da, tilbake til camp, eller til sin opprinnelsens by?
 

DeletedUser

Guest
1) du kan kun ha 20 byer med tropper i/ på vei til byen samtidig, tror ikke de teller med utgående hærer også, så blir da f.eks 12 hærer i byen og 8 annkommende

2) de går til hjembyen sin :0
 
Topp