UKE 32 - Sword of Die

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

Som en aggressiv og krigslysten spiller har Sword of die blitt fiendenes verste mareritt. Han har lært både Ghetto og BoS hvor aggressiv man virkelig bør være for å gjøre suksess. Sword of Die er også en av tre grunnleggende i den ”lille” stammen HZ og har med det gjort braksuksess. Kanskje har han også Verdens 3’s hotteste profilbilde. Kos dere.


Intervju

Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell oss også litt om din historie.

Har spilt tw i snart 2 år. Startet under nicket woia på v1. Kjente skinny og sindrb(nye) irl så jeg ble invitert til SFF. Ble adlet ut av bol da jeg ble inaktiv. Startet på v2, fortsatt som woia. Var med i en premade stamme, Dreamteam. Ettersom alle spilte under samme nick som v1 ble vi mål for de fleste stamme og jeg joinet Elite med Vegarado ettersom de fleste i DT sluttet. Etter Elite vant mot Yamato gikk jeg lei v2 pga alt for liten motstand og spillet ble kjedelig(var ODA rank 1 før jeg ble inaktiv. skryt skryt). Da v3 startet laget jeg Skinny (laz0rdestruct0r) og asklepios (bl00dkiller) Headhunterz. Mitt nick ble sword of die (med bevist skrivefeil). Jeg ble pm'a hardt med hatmails intest en periode ettersom naboene trodde de ble farmet av en liten innvandrer fra ammerud på 14år med skrivefeil i nicket. Men nå er mine tidligere playahaters adlet ut og jeg kjemper i toppen av ODA ranken samt spiser bos byer til kveldsmat. Historien om HZ vil komme i en post på pub.forum senere. Også spilt på div. speed og utenlandske servere uten noe særlig seriøsitet. yeh?

Jeg er sikker på at flere spillere er interessert i hele historien bak HZ. Men siden du er rimelig erfaren både i krig og i diplomati, har du noen tips til ikke så erfarne spillere?

Vær aggresiv. Nuke jevnlig fienden. Ikke vær feig, da blir du adlet. Gul prikk = kick (må være i hver eneste masse rec.stamme) Få allies. Kvalitet framfor kvantitet. Samme gjelder også medlemmer (mener jeg)

Må si meg enig i det at Kvalitet er viktigere enn kvantitet, før du aner det bruker du mer penger på billige fiskesluker enn du kunne brukt på et kjempesett fra Sølvkroken! :D Uansett, jeg prater meg bort her, kan du navngi og beskrive noen spillere som har hatt stor betydning for deg og kanskje en liten historie mellom dere?

skinny lærte meg det meste av tw. so big ups til han. glitter og vegarado er vel de spillerne som har hatt størst betydning, glitter er ypperlig til å drive v2s beste stamme og vegarado har helt lik humor og spillestil som meg. beste tw-nabo man kan ha. alle spillerne i HZ har også hatt betydning for meg. bedre tone innen en stamme skal man lete lenge etter

Har du noen spesielle minner fra verden 3 som du kommer til å huske når eventyret er over?

tjaa ikke så mye merkverdige minner egentlig. det morsomste fra v3 var vel da hele ghetto prøvde å ta meg ut. ghettoledelsen hadde tydeligvis ikke fått med seg hvem jeg var og undervurderte meg. fikk stadig vekk pm fra ghetto medlemmer som latterliggjorde meg og prøvde å svekke moralen min. de spillerne er adlet nå og jeg koste meg på toppen av odt i noen mnd:)

På hvilken måte tror du og resten av HZ har påvirket Verden 3?

I stor grad. Jeg kan si med hånda på hjertet at vi har uten tvil vært v3's mest aggressive stamme. Når det kommer til oda og diplomati. Etter første uke var vi fiende med de 4 største kontinent stammene. Ikke det at det er så mye å skryte av da det var Disa H, Disa E, AKDM og LE. Men å la en huggestamme som DISA få vokse i våres kontintent var uaktuelt. Senere tok vi ut Mario Bros/say what som var like eplekjekke som Nofjon1 på forumet. Så har vi CMK som prøvde å satse, men de var for dårlige til å ha en lyseblå eller lilla prikk på kartet hos oss. Vil også tro at vår type propaganda på pub.forumet også har laget liv i v3 ;) Så ja, ettersom vi både står for en av propaganden av v3 og respekterer svært få stammer i v3 tror jeg nok vi har hatt en stor påvirkning.

Det tror jeg også, men når vi først snakker om stammer. Har du noen du vil kommentere?

Sure thang.

SR: Helt ærlig er jeg ikke særlig imponert. Startet i hug-kontinentet. Viser liten aggresivitet ingame (iforhold til oss), lite liv på pub.forum. Adler seg utover mot rimmen når man er rank 1? Men selvfølgelig, propz for å bli #1. Selv om jeg føler de har hatt en lett vei.

Bos: Stakkarne som trodde de skulle styre v3 har nå satt øynene mot rimmen. Veldig skuffet over motstanden i denne stammen. Kan ha noe med at vi kom senere inn i krigen, men nivået til en del spillerne er veldig dårlig. Plussene er at de selvfølgelig lager liv i v3 og har en ledelse som virker/virket veldig aktiv.

Yakuza: Har vist at de kan forsvare seg. Spiser BoS byer og vokser. Håper det skjer mere ting på krigefronten nå som sommern er snart ferdig. BoS alene blir jo for kjedelig?

Rebels og TDH: Holdt sammen siden starten. To stammer som har veldig lik spillestil og skillznivå som HZ. Uten tvil drømmeallierte. Kvalitet framfor kvantitet.

Hvilke stammer tror du vil være på slagmarken om 6 måneder?

HZ, Rebels, TDH og enten SR eller Yakuza.

Ser du er optimistisk når det gjelder krigen mot BoS familien og Chaos. Tror du HZ's propaganda har hjulpet mye i krigføringen?

Krigen mot bos har jeg god grunn til å være optimistisk. Statistikken sier sitt. Jeg vil ikke akkurat si vi har noe krig mot Chaos. Er vel mere bare knuffing ved kontinentgrensa ettersom IAP med chaos ble fjernet da vi gikk inn i trippelalliansen. Tror ikke den har hjulpet oss så veldig i krigføringen, nukene blir ikke akkurat bedre av propganda på pub.forum og de vi har kriget mot vet hvordan vi spiller via spillet og ikke forumtrådene. Andre mindre stammer derimot tror jeg har fått veldig stor respekt for oss etter å ha skummet gjennom forumet. Og sett hva vi kan og står for.

Som du sa nevnte du at HZ har vært med å utryddet flere stammer, bl.a Mapur, AKDM, CMK, DISA familien, Mario Bros og Ghetto har blitt uten tvil mye svakere enn de sto for før. Hvilke av disse stammene har du mest respekt for og hvorfor?

Mapur ja. de hadde jeg helt glemt ;) den stammen av de du nevnte som jeg har mest respekt for må være ghetto uten tvil. De prøvde og prøvde. Det skal de ha for. Det var gøy å krige mot dem i motsetning av de andre nevnte. Men nuking uten særlig mål ble for lite til å ta meg ut.

Takk for intervjuet, noen øvrige tanker du vil si?

Kan ta en shoutout/propz til div. v3 spillere for forskjellige grunner: HZ-crewet med allies. Hexnuts, Shaman Matozan, Geronimo(tar deg snart på ODA), yusuflinnerud, ravencraft, Gillen<3, Larsal<3, RadioGlobus(bachelor i loka pm's)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Herlig intervju. Tross søvnigheten min var det såpass interessant at jeg gadd å lese igjennom :p Herlig initativ RF! :)
 

DeletedUser

Guest
Et knallbra intervju.

Nofjon1 eplekjekk på forum? *host* :eek:
 

DeletedUser

Guest
yaayz jeg ble indirekte nevnt :D
 
Sist redigert av en moderator:

geronimo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan ta en shoutout/propz til div. v3 spillere for forskjellige grunner: HZ-crewet med allies. Hexnuts, Shaman Matozan, Geronimo(tar deg snart på ODA), yusuflinnerud, ravencraft, Gillen<3, Larsal<3, RadioGlobus(bachelor i loka pm's)


Legg inn et gir til, så er du der straks :) - men så kommer vel Rocketman og tar oss begge :D
 

DeletedUser

Guest
yeah, yeah, yeah, yeah!!!

Håpet du skulle bli den neste som ble intervjuet:)
 

DeletedUser

Guest
Mitt nick ble sword of die (med bevist skrivefeil). Jeg ble pm'a hardt med hatmails intest en periode ettersom naboene trodde de ble farmet av en liten innvandrer fra ammerud på 14år med skrivefeil i nicket.

Haha....
Tipper det kom mye flott PM her.. Tatt vare på noen?
Ideen er jo genialt opphissende. :p;)
 

DeletedUser

Guest
Anders du er en sprø fyr! Også nevnte du meg gitt :D
Får ta en pils igjen når jeg er i oslo ;)

Fint intervju med deg! :)
 

DeletedUser

Guest
Bortsett fra et par skriveleifer alla "Kvalitet fremfor kvalitet" xD så var det et flott intervju!

Jeg ble jo nevnt også :O, så jeg er strålende fornøyd ^^)
 

DeletedUser

Guest
Noffe:
Jada. Kan publisere noen av dem senere ;)
En del av de ligger også i en gammel tråd om HZ vi lagde ;)


Hammer bro:
Ja det vil jeg si dere var ;)

Glitter:
Bare hyggelig. Er jo sant da :)
Seff får vi til det.


Hexnuts:
RF fant den feilen og skulle rette på den. Men neeeeida :(
 

DeletedUser

Guest
Hvor ligger skrive feilen i sword of die? Har ikke sett den enda. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Per definasjon er det jo et egennavn, dermed ingen skrivefeil. Men det finnes jo alltid de som leter etter skrivefeilen da.
Bra intevju forresten, kjedelig at vi må vente helt til neste mandag før neste popper ut på skjermene våre.
 
Topp