UKE 32 - Sword of Die

DeletedUser

Guest
Veeent, du heter Anders? Så det var DU som linket meg til den siden med dansende homoer...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Høres ut som riktig kar ja.

Evt Vegardo.

Har brutt ut i krampegråt av poster på forumet noen ganger.
 

DeletedUser

Guest
Sword of Life' :O :)

Hella :) Sword of Die!

Artig lesning forøvrig , og måå' jo supplere med at jeg føler meg beæret nesten på Ghetto's vegne, -Vi ble jo faktisk omtallt , du store :) Takk, takk, det varmer jo en sart" sjel, serru' .. :)


______________

Btw. fikk en ganske bra PM fra deg oxå, da jeg gikk over i BoS... Men den sparer jeg på, enda :p

Livet i BoS føles jo kanskje litt som alle mot en.., da :O He he, så ikek'e så rart det bølger' bra der.

Men men, hei & skål !! ;)

Vh. RadiGlobus og ha det så bra...:)
 

DeletedUser

Guest
Mapur ja. de hadde jeg helt glemt den stammen av de du nevnte som jeg har mest respekt for må være ghetto uten tvil. De prøvde og prøvde. Det skal de ha for. Det var gøy å krige mot dem i motsetning av de andre nevnte. Men nuking uten særlig mål ble for lite til å ta meg ut.

Hehe, morsomt at du likte å krige med oss :) Men var ikke mye igjen etter de største stakk til BoS, men da satsa dere på de så vi fikk en lite pause :D
Uten mål får man ikke gjort stort, vi prøvde å få folk til å gjøre som de fikk beskjed om, da hadde vi gitt dere større motstand... Men folk likte bedre å kjøre solo mot random byer ofte.

RadioGlobus(bachelor i loka pm's)
Tuller du eller?! Ingen over, ingen ved siden av!
Hvis det går litt utpå natta og han får i seg litt vin så blir det bare bedre,,, Noen ganger ser jeg ikke et normalt ord :p Men veldig hyggelig å prate med da :)
Men du sendte noen fine PM's du og, men du fikk jo folk sperra for at de slengte dritt om profil bildet ditt :O Jeg fikk noen advarsler her på forum ang. det... Trodde selv i starten av du var
en liten innvandrer fra ammerud på 14år med skrivefeil i nicket
men skjønte etterhvert at du var litt mer enn det ;)

Bra lesning og håper jeg slipper å møte deg på slagmarken sendere( eller kanskje jeg vil det, får å få skikkelig motstand?! )
 
Topp