UKE 33 - Sharpy1

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Haha, så du prøver ikke å vinne mot folk bare fordi du kjenner dem irl? Så når du spiller risk, prøver du alltid å snu terningene til 1 så folk ikke blir sure på deg og eller? Men men, siden TW er på liv og død for deg (ref til "JEG HATER DEG JEG HAR IKKE HEMMELIG NICK LENGER") er det vel like greit...
Zarazel; du som alltid prøver å virke så smart på forumet, vær så snill, ikke drit deg ut på denne måten.

Du virker ikke særlig intelligent når du overhodet ikke kan lese det andre skriver, men heller velger å overse det totalt til fordel for å spy ut dine synspunkter som uten tvil bare er en haug av virrvarr og oppspinn.

Dersom dere ønsker å gå ut i full krig over en gråby er det på deres eget initiativ, og dere velger da konsekvensene selv. Jeg vil gå så langt som å kalle det for idioti.

Jeg gir deg med dette sitatet en ny mulighet for å lese det du tidligere ikke klarte å få med deg. ;)
Om du velger å ta det til deg, og faktisk lese det denne gangen, er opp til deg. Men dersom du til tross for muligheten velger å overse det nok en gang, bare for å filtrere bort alt det du ikke kan kritisere av det jeg sier, kan du like så godt bare logge av forumet, og gå ut for å få deg litt frisk luft.

(Og nei, å skru på air-conditioning/vifter gjelder ikke som frisk luft!)
 
Sist redigert:
Topp