UKE 34 - Larsal

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

Denne uken er det Larsal som blir stilt til intervju. Larsal spiller ikke Verden 3 nå, men har i tidligere tider oppnådd flere minnesmerke rangeringer (totalt 7 priser hvorav 5 er på førsteplass). Larsal var et lojalt medlem av Action og beholdt seg i stammen så å si fra begynnelsen til han sluttet. Per dags dato er kontoen Larsal fremdeles i live i Verden 3, men under ledelse av en annen.

Intervju


Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell også litt om din historie.

Jeg begynte å spille TW i romjulen 2008 på v2. Jeg hadde sett en jeg jobber sammen med spille spillet, og startet derfor opp en konto for å sjekke ut om jeg likte spillet selv.

Etter mange år som ivrig MMO spiller (gemstone III, Everquest (veldig "seriøst"), EVE og WoW), så trengte jeg å se meg om etter noe som ikke nødvendigvis tok så mye tid.
TW virket perfekt og jeg falt for spillet umiddelbart.

Så da begynte jeg å lese alt jeg kom over av guider på internet (er litt perfeksjonist, og jeg elsker å lære. Så jeg må bare grave til jeg er fornøyd og forstår det jeg holder på med). I tillegg til at jeg fikk et veldig godt forhold til Anteros i DISA A på v2. Han forklarte meg det jeg ikke skjønte av basicen (hvordan man adler en by, om adelsmannen blir brukt opp i prossessen osv osv :) )

Jeg husker hvor skummelt jeg syntes det var å ikke være i en stor stamme, så jeg søkte medlemskap i den største stammen i området for beskyttelse og med tanken om at det ville bringe en ny dimensjon til spillet. Derfor ble det DISA familien. DISA A var en fin stamme å begynne karrieren i, tolerante overfor nye spillere og med en ledelse som ofret veldig mye for at alle skulle få hjelpen de trengte. Etter en stund ble jeg medlem av DISA E, men med stort sett bare allierte og IAP's rundt meg på kartet kjedet jeg meg noe fryktelig. Heldigvis hadde v3 startet opp, og der var det jo en litt annen setting :)

Har du noen tips til uerfarne spillere?

Erfaring er ikke noe krav for å få suksess i dette spillet. Men man må være villig til å tilegne seg kunnskap. Søk på nettet etter guider, les dem og bruk det du lærer i dem. Så leser du dem igjen etter en stund for å forstå mer av det forfatteren prøver å si.
Til å begynne med er det vanskelig å vite hva som er gode råd og hva som ikke er det, men gjør opp din egen mening og følg det du har tro på selv. Og skaff deg en ”mentor” som svarer på alle spørsmålene som dukker opp. Jeg hadde 2 forskjellige jeg spurte om råd (jevnlig) på veien. Først Anteros om basicen, og deretter den opprinnelige Kongen av verden 3 (Zarazel) om finessene. Det beste med Kongen var at han og jeg hadde samme mentalitet. Fantes ikke en defensiv tanke i hodet hans tror jeg, så han fikk meg på rett spor hvis jeg begynte å tvile (les: feige ut) på mine egne planer ;-)

I tillegg er det viktig å huske på at dette kun er et spill. Selv om naboen angriper deg så er det ikke noe personlig i dette. Stå imot med de teknikkene du har lest om, og hvis krigen er tapt er det kanskje like greit å starte på nytt i et annet område fremfor å føle på frusterasjonen ved å aldri komme videre på grunn av angrep som kommer "hele tiden". Hvis du er som meg så kan man fortsatt ha det artig selv om man taper ved å ødelegge for angriperen; Riv varehuset, bygg opp skjulestedet, og forlat skuta med en liten følelse av seier ;-)

Ha realistiske forventninger: Hvis du kun logger på en halv time på ettermiddagen, så kan du ikke forvente å vokse like fort som de som farmer kontinuerlig. Og med mindre du blir med i en stamme som består av oppofrende medlemmer i nærheten så er det bare å forvente at en mer aktiv spiller vil ta over byen din før eller siden.

Tid er kritisk: Dette er viktig!! Hvis du er under angrep så er tiden den viktigste faktoren for videre suksess. Bruk dette til å bygge mest mulig effektive forsvars- og angrepsbyer. På dette området er det veldig mange gode guider, og drit i dem som sier at sverd/bue er den eneste veien til mekka i forsvarsbyene ;-)

Bruk av styrker: Enda en av mine kjepphester.
Angrepsstyrkene skal brukes hele tiden!! En full angrepsby er bortkastet med mindre den skal brukes som en del av en større plan i nær fremtid (satt på spissen). Plag naboene kontinuerlig sånn at de ikke får byggd seg skikkelig opp fremfor å la Nuke’en stå å klø seg i ræva i dagevis.
Forsvarsstyrkene skal preserveres!! Enten så dodger man eller så stacker man byen skikkelig (med mindre det er et adelstog som kommer selvsagt)!! Her syndes det utrolig mye, og jeg elsker forvarere som lar meg utrydde nesten alt de har av styrker i en by med en enkelt nuke. Det går fortere å bygge opp Nuke’en enn forsvarsbyen så byen er min i neste omgang.

Her kunne jeg fortsatt lenge, men kanskje like greit å gi seg her hehe

Kan gjerne skrive en roman for min skyld, men det er noen flotte tips jeg er sikker på at flere vil tenke på. Har du noen spillere fra Verden 3 du ønsker å kommentere?

Først må jeg nevne den orginale Kongen av verden 3. Stammen var aldri den samme etter at han gav seg (for meg). Hele ”drit i konsekvensene, kjør på!!” mentaliteten ble borte og fokuset ble forandret. Action hadde fortsatt en fantasisk gjeng folk, men det finnes bare en Konge ;-)

Nå er det jo en stund siden jeg spilte aktivt på v3 selv om jeg har vikariert litt i sommer, men jeg husker jo HZ gjengen som folk med samme mentalitet som meg selv. Og da er jeg vel forpliktet til å like det jeg ser hehe.
Sword of Die har flyttet nordover, og der tror jeg den nye Larsal skal få kjørt seg etter hva jeg så de dagene jeg spilte i sommer.
Dommola er jo bare kjempemorsom, og han skulle jeg gjerne ha blitt bedre kjent med.
TDH gjengen er litt av samme ulla, selv om de virket mer seriøse enn morsomme i sommer. Gunnar Gås har jeg hatt litt kontakt med og han gir et godt inntrykk.

Sikkert flere jeg har glemt her nå, men de ble nevnt i avskjedsposten min da jeg gav meg.

Du spiller ikke på Verden 3 nå, men har du noen minner fra verden 3 du kommer til og huske?

Jeg husker kanskje spesielt perioden før jeg angrep Aeternit.
Han var den største spilleren i BoS, og jeg planla lenge om hvordan jeg skulle øke sjansene mine for å ta ham ut. Vi hadde begge to rundt 10 byer tror jeg. Hele prosessen ved å tenke på hvor han hadde kirken sin, hvilke byer som var forsvars/angreps-byer, hvordan jeg best kunne utnytte at kirken var borte, og hvor kort tid jeg hadde på meg til å utnytte det vinduet. Det var den første skikkelige planleggingsfasen for meg, og jeg elsket den delen av spillet. Nå viste det seg at han stort sett kun hadde poeng og ikke styrker, men byene jeg overtok fra ham gav meg et fantastisk utgangspunkt for videre ekspansjon.

Ellers er det mange mindre minner, kanskje spesielt om PM’s frem og tilbake mellom meg og andre spillere som fortsatt får meg til å smile.

Når du spilte på Verden 3 var du medlem i stammen Action hvor det ble en del konflikter. Jeg snakket bl.a om det sist intervju med Sharpy1.
Hvilken holdning har du til spillerne som gikk over til HZ? (Sharpy1 og Kongen av Verden 3)


Den konflikten skjedde jo etter at jeg sluttet, så jeg vet lite "inside" om den.

Personlig fikk jeg en litt dårlig smak i munnen over holdningen til han som hadde overtatt Larsal på den tiden. Og hvis noe av grunnen til konflikten var episodene rundt rapporteringen av TDH medlemmer så skjønner jeg godt at de sluttet i stammen. Den delen av konflikten virket mest som skittent spill og småligheter syntes jeg (sett fra utsiden). Og hvem som spilte hvilken rolle der vet jeg ikke, bortsett fra det som ble rapportert fra Larsal-kontoen siden jeg fortsatt spilte på v2.

Men at Sharpy1 utnyttet stammemedlemmene visste jeg ikke, og det skuffet og overrasket meg. Jeg mistet all respekt for ham som spiller etter det. En stamme bestående av 10-15 medlemmer har en fordel fremfor de store stammene, og det er den interne lojaliteten. Med et par idioter med på lasset, mister hele stammen denne fordelen og man blir bare en "vanlig" stamme.

Hvorfor sluttet du?

Spillet begynte å ta for mye tid. Jeg har 2 små barn og en hobby som krever mye timer (sykling) og da strakk bare ikke tiden til for å kunne spille på det nivået jeg ønsket.

Som spiller er jeg perfeksjonist. Jeg klarer ikke å gjøre ting halv-veis, så da var det bedre å gi seg fremfor å gå å ergre meg over småtingene som jeg ikke fikk fulgt opp.

Jeg siterer fra en av de siste kommentarene dine på det offentlige forumet:
Larsal skrev:
Og ryktene forteller nå at Resiverket har overtatt den stjålne kontoen min. For de det eventuelt måtte interessere
Den stjålne kontoen? Forklar situasjonen.

Foranledningen til den perioden er vel den eneste episoden som har irritert meg skikkelig også utenfor spillverdenen. Og forklaringen min kan kanskje bli uoversiktelig og vanskelig å forstå, men jeg skal prøve å oppsummere min opplevelse av det som skjedde.

Jeg sluttet v3 med relativt kort varslingstid, men både fordi jeg syntes kontoen fortjente å leve videre og fordi Action stammen hadde en stor del av eierskapet ville jeg gjerne at noen fortsatte å spille Larsal på verden 3 (i stammen Action). Han som tok over (Playri) ble anbefalt av noen andre i stammen, så jeg tok deres anbefaling for god fisk siden jeg ikke kjente noen aktuelle arvtagere selv.

Men avtalen var litt spesiell. Jeg ville nemlig fortsette å spille Larsal på v2 og v1 siden jeg selv ville gi bort byene mine på v2, og på v1 lekte jeg litt med noen dårlige naboer som ikke klarte å adle min ensomme by der. Så avtalen var at han som spilte på v3 ikke skulle logge inn på de andre verdenene til jeg fortalte ham at jeg var ferdig der.

Etter en stund fikk jeg en mail om at kontoens email var forandret, og litt etterpå fikk jeg en mail fra Playri at han hadde måtte forandre emailen pga noen rapporter han skulle levere inn. Jeg ante fred og ingen fare siden jeg selvsagt stolte på ham.

Så en dag var passordet forandret på kontoen, og jeg fikk en mail fra Playri som fortalte meg det nye passordet samt at det var forandret fordi noen som ikke skulle hadde begynt å logge seg inn på kontoen. Senere samme dag fikk jeg en PM (på v2) fra en for meg ukjent spiller i en fiendestamme på v2, han fortalte at han var den som skulle overta Larsal på v3 og at han gjerne ville ha passordet siden det nå var forandret. Jeg henviste ham til Playri og sa at hvis Playri ønsket at han skulle ha passordet så kunne ha få det av ham.

Så begynte en lang rekke frustrerte PM’er fra denne spilleren som egentlig hadde overtatt kontoen på v3. I kontakt med playri fortalte Playri ham at han ikke visste passordet, og at det var jeg som hadde forandret det. Når jeg snakket med Playri sa han at han som skulle overta ikke var egnet alikevel og at han derfor ikke ville la ham overta.

Den frusterte tredjepersonen fikk til slutt overtalt meg til i det minste å sjekke v3 kontoen selv for å se på PM’ene, samt se at kontoen var under angrep og derfor trengte at noen passet på. Jeg logget inn og der var det totalt Mayhem. Kontoen virket neglisjert og byene var bygget som mix byer nesten hele gjengen, det stod støtte om hverandre og det var flere angrep på tur inn.

Jeg hadde logget inn noen ganger på v3 i ukene etter jeg gav meg, og så tidlig hvor lite peiling Playri hadde som spiller. Nå ble det virkelig klart for meg hvor dårlig han hadde ført den kontoen videre.

Jeg var allerede sur fordi han hadde gitt passordet til en som var i en fiendestamme av meg på v2, og som dermed hadde hatt tilgang til Arica forumet noen dager. Og nå toppet det seg da jeg så at han spilte som en dass i tillegg til å gi faen. Og det var PM’er om å rapportere spillere for å sende for raske adelstog osv osv. Jeg fikk ham langt opp i halsen og bestemte meg for å ta over styringen selv til denne farsen ble ryddet opp i.

Da forandret jeg passordet sånn at det kun var jeg som hadde det, jeg begynte å spille på v3 igjen for å rydde i dritten. Men jeg glemte selvsagt at emailen var forandret. Så da fortsatte Playri faenskapen sin og stengte meg ute fra min egen konto, samt å gi kontoen videre til BoS.

Heldigvis ble jeg trodd av en av spill-moderatorene sånn at emailen ble forandret tilbake til min egen, og jeg kunne overta kontrollen igjen.

Så gikk jeg i dialog med Arica og han som var blitt lovet Larsal kontoen på v3, og ble enige med dem om at det var greit at han fortsatt å spille der som KV. Nå overtar han snart kontoen helt, og kan gjøre som han vil med den siden min spilletid på v2 er over for en god stund siden.

I ettertid angrer jeg på at jeg ikke bare sluttet og lot byene bli grå på v3, fremfor å gi styringen videre til en som viste seg å være en dårlig spiller i tillegg til å være en man ikke kan stole på.

Det må ha vært en tragisk og frustrerende situasjon for deg, men før vi avslutter intervjuet, er det noe du ønsker å legge til?

Jeg har vel fått sagt det meste jeg hadde på hjertet tror jeg.

Kongen gav meg en link til en guide som lærte meg utrolig mye om tankesettet man trenger for å ha suksess i TW. Jeg husker ikke linken lengre, men essensen som jeg husker innebærer om man vil være en sau eller en ulv ;-)

Det finnes utrolig mange sauer og de tror jeg ville hatt det mer gøy i tillegg til å kunne blitt veldig mye bedre spillere hvis de hadde turt å konvertere til ulver.
Som samme måte tror jeg at det finnes flere hundre spillere som "kan" spillet, men jeg mener oppriktig at kun et fåtall forstår det. Og der har de norske serverne en utfordring synes jeg. Nivået er jevnt over for lavt til å holde på spillere i lengre tid.

Takk for æren og muligheten dette intervjuet har gitt meg.
 

DeletedUser

Guest
Konge! Dette er det intervjuet eg har venta mest på :D
Skulle ønske eg hadde fått blitt betre kjent med deg. Du er nok ein av få som ikkje berre har lært deg spelet, men verkeleg forstått det ;)
Du får sei frå vis du får lyst til å komme tilbake :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok Larsal vil gå inn i historien som en av de beste spillerne på .no :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Tror jeg må se han bedriver magi på mer en en konto før jeg vil kalle han en av de beste. Måtte hvertfall se han få en storoffansiv mot seg først, noe som vel aldri skjedde med V3 som den var. Men at han er en sabla god spiller er det ingen tvil om!

Uansett, synd jeg ikke fikk spilt mot eller med deg Larsal :)

Så jeg driver og angriper en BOS`er nå altså. Hrmpf!


ps: Knallbra intervju :)
 
Sist redigert:

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror jeg må se han bedriver magi på mer en en konto før jeg vil kalle han en av de beste. Måtte hvertfall se han få en storoffansiv mot seg først, noe som vel aldri skjedde med V3 som den var. Men at han er en sabla god spiller er det ingen tvil om!

Uansett, synd jeg ikke fikk spilt mot eller med deg Larsal :)

Så jeg driver og angriper en BOS`er nå altså. Hrmpf!


ps: Knallbra intervju :)

Tror ikke han som spiller Larsal nå er en x-BoS spiller.

Ellers har du selvsagt helt rett i at jeg ikke har sett nok av storskala krigingen for å bli topp rangert blant spillerne her (hadde litt action på v2 en stund med Xig familien og Føn som skulle hevne seg på DISA E, og det var jo rasende morsomt). Men det viktigste jeg mangler i mine øye er tålmodigheten til å fortsette lenge nok.

Ellers takk for komplimentene. Og hatten av for Royal som gjør dette. Takk igjen
 

DeletedUser

Guest
Herlig intervju! Interessant å lese, og det med playri er bare så kvalmt at det nesten er til å spy av^^. Men jeg kan ikke si at jeg er overrasket :p

Var jo en liten periode i samme stamme som deg på V2 også, og jeg må si at jeg ble imponert :) Der viste du en enorm vekst nede der i K75 og du tok fort over ledelsen fra en den gang inaktiv Egeleyes, det var virkelig imponerende å se hvor fort du vokste. Og du viste jo nøyaktig det samme på V3 også :)

Herlig intervju, av en herlig spiller!
 

DeletedUser

Guest
nice intervju!
likte ikke helt det som skjedde med kontoen din da :(
 

DeletedUser

Guest
Er godt å se et intervju med en spiller som snakker fra levra uten noen andre baktanker....
Selv om Larsal ikke har vært med på noen storkrig, skal han fortsatt ha massiv credz for å bygge seg opp så fort som han gjorde...
 

DeletedUser

Guest
...

Intervjuet jeg har venta på:). Larsal er helt klart en av de bedre spillerene på .no.

larsal skrev:
Men at Sharpy1 utnyttet stammemedlemmene visste jeg ikke, og det skuffet og overrasket meg. Jeg mistet all respekt for ham som spiller etter det.

Trist, men om jeg ser det fra din side så skjønner jeg hvorfor. I håp om og berge litt respekt var det som snakk om 2-3 nukes, etter det kjørte jeg solo og aldri spurte om hjelp igjen. Som sagt opptil flere ganger fikk jeg en del setbacks med forflytting og hele pakka så klart vil jeg gjerne ha litt hjelp og bosette meg. Hvar nok ikke fineste måten jeg gjorde det på, en liten tabbe fra min side men det kan vel skje alle?

Hadde en hærlig tid med deg i action, og har høy respekt for deg og dette var et knall intervju!


Godt jobba RF:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Poster på vegne av MULTIPOKE/MaM siden han fortsatt er bannet.
--------
Og hvis noe av grunnen til konflikten var episodene rundt rapporteringen av TDH medlemmer så skjønner jeg godt at de sluttet i stammen. Den delen av konflikten virket mest som skittent spill og småligheter syntes jeg (sett fra utsiden).
Det var noe sånt det handlet om ja, men før denne fantastiske gråbyen som var roten til alt vondt ble tatt, spurte faktisk playri om noen hadde noe imot å ta denne byen. Ingen reagerte. Kongen og Sharpy hadde akkurat like mye å si som Playri, men de stoppet han ikke. De mente tydeligvis begge to at dette var kjempedumt og at de var så mye bedre enn Playri, men de reagerte ikke. De lente seg tilbake og så på at Action gikk til helsike. De kunne hele tiden stoppe det men de gjorde det ikke.

Krigen som ble skapt etter gråbyen var like mye playri sin skyld som det var Torquemada og Sharpy sin.

Etter det fikk Torquemada en personlig IAP med TDH uten å informere resten av oss i Action om det. Hvorfor? Fordi han var en sviker og en feiging uten måte.
Hvis noen av dere andre fortsatt synes Torquemada sin oppførsel ("Jeg vil ikke krige mot vennene mine for da blir de sure på meg!!") var fin den, så vil jeg vise til et innlegg av Zarazel.

Haha, så du prøver ikke å vinne mot folk bare fordi du kjenner dem irl? Så når du spiller risk, prøver du alltid å snu terningene til 1 så folk ikke blir sure på deg og eller? Men men, siden TW er på liv og død for deg (ref til "JEG HATER DEG JEG HAR IKKE HEMMELIG NICK LENGER") er det vel like greit...
 

DeletedUser

Guest
Flott intervju av en topp spiller.

Larsal: Tror kontoen din spilles av en tidl. K44/BoS spiller nå vel? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fint intervju :)
Jeg vil si du er en av TW's beste spillere, og hadde du brukt mer scripts så hadde du spilt mye lengre uten å gå lei så fort...for TW er selvfølgelig et kjedelig spill, men litt moro i blant, det er jo derfor det er så vanskelig å få avsluttet helt (med mindre man gjør som deg og gir bort sin konto som er det enkleste) :)

Litt artig å mimre at du i Outlaw ble mest kjent som IAP puddingen, hehe, men det var jo en spøk selvfølgelig :)

Jaja, det ble litt vel kort her i V4, og vi skulle jo ha herjet mye lengre i Outlaw. Dette er jo blitt en kyllingstamme uten skam, og ikke verdig å kalle seg Outlaw. Lykke til videre, så får jeg se om jeg ikke snart lykkes i å få avsluttet V4 også :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bold.

Poster på vegne av MULTIPOKE/MaM siden han fortsatt er bannet.

Hvorfor snakker du om deg selv i tredjeperson? Alle vet at du er MaM...

--------

Det var noe sånt det handlet om ja, men før denne fantastiske gråbyen som var roten til alt vondt ble tatt, spurte faktisk playri om noen hadde noe imot å ta denne byen. Ingen reagerte. Kongen og Sharpy hadde akkurat like mye å si som Playri, men de stoppet han ikke. De mente tydeligvis begge to at dette var kjempedumt og at de var så mye bedre enn Playri, men de reagerte ikke. De lente seg tilbake og så på at Action gikk til helsike. De kunne hele tiden stoppe det men de gjorde det ikke.

Krigen som ble skapt etter gråbyen var like mye playri sin skyld som det var Torquemada og Sharpy sin.

Etter det fikk Torquemada en personlig IAP med TDH uten å informere resten av oss i Action om det. Hvorfor? Fordi han var en sviker og en feiging uten måte.
Hvis noen av dere andre fortsatt synes Torquemada sin oppførsel ("Jeg vil ikke krige mot vennene mine for da blir de sure på meg!!") var fin den, så vil jeg vise til et innlegg av Zarazel.

Bla bla bla, du snakker som vanlig bare piss. Jeg hever meg over din barnslighet og manglende evne til å gi slipp på en tapt sak. Alle vet at det du gjennomfører nå er et desperat forsøk på å heve deg over meg, noe som er så ufattelig håpløst for din del...

En siste ting...
Har du INGENTING bedre å gjøre?
 

DeletedUser

Guest
...

Poster på vegne av MULTIPOKE/MaM siden han fortsatt er bannet.
--------

Det var noe sånt det handlet om ja, men før denne fantastiske gråbyen som var roten til alt vondt ble tatt, spurte faktisk playri om noen hadde noe imot å ta denne byen. Ingen reagerte. Kongen og Sharpy hadde akkurat like mye å si som Playri, men de stoppet han ikke. De mente tydeligvis begge to at dette var kjempedumt og at de var så mye bedre enn Playri, men de reagerte ikke. De lente seg tilbake og så på at Action gikk til helsike. De kunne hele tiden stoppe det men de gjorde det ikke.

Krigen som ble skapt etter gråbyen var like mye playri sin skyld som det var Torquemada og Sharpy sin.

Etter det fikk Torquemada en personlig IAP med TDH uten å informere resten av oss i Action om det. Hvorfor? Fordi han var en sviker og en feiging uten måte.
Hvis noen av dere andre fortsatt synes Torquemada sin oppførsel ("Jeg vil ikke krige mot vennene mine for da blir de sure på meg!!") var fin den, så vil jeg vise til et innlegg av Zarazel.

Morsomt kordan ingen mener det er Tore Hund sin skyld, se feks på V4 han hadde den samme holdninge/oppførselen der klikka helt bare fordi stammen ble litt forandra.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt kordan ingen mener det er Tore Hund sin skyld, se feks på V4 han hadde den samme holdninge/oppførselen der klikka helt bare fordi stammen ble litt forandra.

Med Outlaw så var det mange som ikke helt forsto hvilket alternativ de stemte for, så jeg belyste det ved et EKSEMPEL ved å kicke de 10 dårligste medlemmene. Siden ALLE hadde baronrettigheter fra før av, så betyr jo dette INGENTING, da hvem som helst kan invitere dem inn igjen- Men ved å stemme for en hersker-elite og så la seg underkue denne uten rettigheter, så kan en slik gruppe gjøre HVA den VIL med medlemmene uten at man får gjort noe med det...

Jeg kjempet med nebb og klør for at medlemmene skulle være baroner, men dessverre hadde vi fått inn endel unger fra 911 som gjerne ville ha en ledelse som bestemte over dem...så du kan bare holde kjeft Sharpy :)

Det kom aldri noen ny avstemning etter at medlemmene nå forsto forskjellen, da stammen ble kuppet av Pinky manipulert av visse doktorer som da overtok maktapparatet i Outlaw på egen hånd-
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Lag en egen tråd for den litt smålige krangelen deres og la Larsal sin intervjutråd være i fred nå da.

Og for siste gang så kan jeg si avslutningsvis at det var mer en bare gråbyen som skapte krigen. Playri sin herlige personlighet var også en medvirkende årsak.
 

DeletedUser

Guest
Heilt einig med med han kjekke som posta over meg over meg ^^
De blir ikkje einige uansett, og det var noko som skjedde etter larsal slutta.
Var interessant å høre kva som eigentleg skjedde med larsal kontoen etter larsal slutta. Var ikkje så interresant å høre enda ein gang kva sharpy, torq, mam og tore syns om det som skjedde med action... ;)

Er meir interessert i høre kva Gåsa lærte av larsal :eek:
 
Topp