UKE 34 - Larsal

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Heilt einig med med han kjekke som posta over meg over meg ^^
De blir ikkje einige uansett, og det var noko som skjedde etter larsal slutta.
Var interessant å høre kva som eigentleg skjedde med larsal kontoen etter larsal slutta. Var ikkje så interresant å høre enda ein gang kva sharpy, torq, mam og tore syns om det som skjedde med action... ;)

Er meir interessert i høre kva Gåsa lærte av larsal :eek:

Geez... Hvor i alle dager har jeg snakket om det i denne tråden?
Jeg er ferdig med den krangelen for lenge siden, måtte bare kommentere MaM så han forstår at ingen bryr seg.

På den måten slipper han å spamme ned denne tråden, og da kan vi alle leve lykkelig videre. Happy ending.
 

DeletedUser

Guest
Flott intervju. :D
Men Gås, hva lærte du av Larsal? :p

At det er nattbonus på V3? Selv om han egentlig lærte det av meg, så er det jo noen som bare må ha det inn med teskje, hehe :)
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er meir interessert i høre kva Gåsa lærte av larsal :eek:

Flott intervju. :D
Men Gås, hva lærte du av Larsal? :p

Det forblir en hemmelighet inntil videre.... Kanskje Sword of die forteller den elegante hemmeligheten neste gang jeg tar en by fra ham...

At det er nattbonus på V3? Selv om han egentlig lærte det av meg, så er det noen som bare må ha det inn med teskje, hehe :)

Nattbonusen fikk du meg til å smertelig erfare effekten av ja... Din *****!

At du var god til å spille fikk jeg og oppleve :eek:
 

DeletedUser

Guest
Æsj, det var skikkelig dårlig timing også da; -Jeg dro på ferie til Tyskland samme dag jeg og Larsal forlot Outlaw (og rett til sørlandet etter der igjen), og min KV Google me preiket mye drit i mitt navn med alskens folk de neste ukene, inkl. Larsal. Jeg var jo bare 6 timer unna Larsal med hest denne gang, så egentlig kunne vi herjet ganske så bra bare oss to, men dessverre var jeg bare oppsatt på å avslutte TW, noe som Larsal da klarte bedre enn meg i ettertid kan man si. Pokker også...angrer litt på det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
flott intervju gutter!
Synd Playri skulle ødelegge kontoen din, hadde et bra inntrykk av deg og har det da enda, men nicket ditt har blitt knyttet til mye irriterende episoder og jeg har nok skrevet navnet ditt så mange ganger på tastaturet mitt at L-en og A-en er slitte :(

Var med på hele seansen rundt de koordinerte angrepene på kontoen din, om du noen gang ønsker å høre min side av historien får du si fra.....

GL IRL

-Bl00d
 
Topp