Underdog + underdog + underdog = ???

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Alle ble jo dogs nesten,,,1 fra eller til = det samme. Yakuza Keep going

Syns nå at det faktisk kan bare skje bra ting ut av dette iaf.
 

DeletedUser

Guest
3385530928_c640c91fb0_o.jpg

Ein av mange nøgde rekruttar er ferdig med grunntreninga

Hallo, kan jo ikke kalle The Fonz for en rekrutt! :mad:
Om du skal nevne ham så er det jo dere som er rekrutter! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ække mange her på forumet som er gamle nok til å huske the fonz......få på deg pleddet så du ikke fryser gamlefar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ække mange her på forumet som er gamle nok til å huske the fonz......få på deg pleddet så du ikke fryser gamlefar ;)

Hvor gammel må man være for å huske The Fonz da? Greier det fint med mine snart 20 år! :eek:
Men kansje jeg skulle ta på meg et pledd, det begynner å bli litt kjølig her nå. :eek:
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Hvor gammel må man være for å huske The Fonz da? Greier det fint med mine snart 20 år! :eek:
Men kansje jeg skulle ta på meg et pledd, det begynner å bli litt kjølig her nå. :eek:


folk som vanligvis husker the fonz er rundt 30 minimum.....jeg har bare hørt om ham gjennom Family guy-referanser osv.
Men det var siste ord i den saken, dette er en propagandatråd som omhandler DOGZ, den nye toppstammen. OffTopic vil bli rapportert ;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja vi topper helt klart BoS en høygang på skillz. Så da får propagandaen stå i stil.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Topper BoS? syntes egentlig dette var fornærmelse mot oss Dogz og spesielt Dommola som lagde denne konge posten...

Jeg må derimot være enig at ja vi er kanskje litt arrogante med tanke på at vi er 1/3 som faktisk gjør PnP på v3 forumet i det hele tatt.

vi har for øyeblikket fiender på alle kanter og vi mister omtrent ikke byer, og de vi mister blir gjenadlet. Så synes egentlig PnP'n passer oss.

hoveddelen med PnP'n var jo å offentliggjøre nye navnet til DOGZ og gi en humoristisk info liste om medlemmene :D

men for all del, om det menes vi topper BoS og er nå av samme kaliber så ber jeg det bli bevist og at vi skal bli masseadlet fra alle kanter likedan dem ble
 

DeletedUser

Guest
ække greit for en gammal SR-rotte å vite forskjellen på en god og en dårlig stamme, syntes litt synd på volrath jeg, stakkars liten
 

DeletedUser

Guest
mergemergemergeiapiapiapallianseallianseallianse

^Kva eg tykjer om saken. Men dykk bryr dykk vel ikkje.
 

DeletedUser

Guest
mergemergemergeiapiapiapallianseallianseallianse

^Kva eg tykjer om saken. Men dykk bryr dykk vel ikkje.

Stemmer! Vi bryr oss fint lite om kva andre syns. Særleg folk vi ikkje veit kven er... Særleg folk vi ikkje veit kven er, som eigentleg er Multe som prøver å skrive nynorsk ;)
 
Topp