Underdog + underdog + underdog = ???

DeletedUser

Guest
Stemmer! Vi bryr oss fint lite om kva andre syns. Særleg folk vi ikkje veit kven er... Særleg folk vi ikkje veit kven er, som eigentleg er Multe som prøver å skrive nynorsk ;)

Eg skriv ikkje nynorsk, eg skriv dialekt. Den andre delen kan eg bare si "WOW!!! NO SHIT????? :eek::eek: *heile forumet er sjokka*"
 

DeletedUser

Guest
Eg skriv ikkje nynorsk, eg skriv dialekt. Den andre delen kan eg bare si "WOW!!! NO SHIT????? :eek::eek: *heile forumet er sjokka*"

Trur faktisk ikkje heile forum er i sjokk. Veit du kvifor? Det er fordi ingen bryr seg om sutringa di uansett kva nick du skriv under. Gå og noob deg på v4 du...

340.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sarkasme anyone? Eg har faktisk hatt nicket mitt på profila mi på v4 i ei god stund no.
 

NTU Spawn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da eg skreiv i går, visste eg ikkje kven du var, men gjekk ut frå du var multe sidan du sutra sånn.

Bahhh, sutre sånn? Multe sutrer ikke så vidt jeg har fått med meg. Er dette noe bare du har fått med deg, eller hva?

Kva du har på profilen på noob-verda di anar eg ikkje, og det interesserer meg ikkje.

Noob verden, hva vet du om det? Er det noob verden bare fordi du ikke spiller der eller? Verdner du spiller på blir automatisk ikke-noob-verdner? Haha, spar meg, det var bare patetisk.

-NTU Spawn
 

DeletedUser

Guest
Bahhh, sutre sånn? Multe sutrer ikke så vidt jeg har fått med meg. Er dette noe bare du har fått med deg, eller hva?
Multe sutrar alltid når det er eit eller anna som har med hz og gjer. Dette er fordi han ikkje klarer å komme over at sharpy øydelagde action, og at han blei skjelt ut av laz0r.


Noob verden, hva vet du om det? Er det noob verden bare fordi du ikke spiller der eller? Verdner du spiller på blir automatisk ikke-noob-verdner? Haha, spar meg, det var bare patetisk.

Noob verden fordi den har heilt latterleg nybyrjar-venlege innstillingar. Feks nattbonus og speed 2 med unitspeed 0,5.
Og dei innstillingane førte igjen til mange gode folk ikkje gadd å starte.
 

DeletedUser

Guest
Noob verden fordi den har heilt latterleg nybyrjar-venlege innstillingar. Feks nattbonus og speed 2 med unitspeed 0,5.
Og dei innstillingane førte igjen til mange gode folk ikkje gadd å starte.

QFT. Har selv empiri på det... Ikke mange gode der nei gitt. Vi får vente på v5 :p
 

DeletedUser

Guest
Men nattbonus med speed 1 er for dei som er pr0. Makes perfect sense.

Så fordi eg ikkje liker at folk sviker stammer og at tullingar lar alt sinnet over sitt miserable liv gå ut over randoms på nettet, er alt eg seiar sutring? Eg er faktisk heilt seriøs, og dette har ingenting med dei andre grunnane eg har til å ikkje like dykk.

Dykk får to alliansar, og mergar med to stammer, får ein IAP med ein av dei einaste stammane som har sjans til å ta dykk ut, og allikevel skryt dykk som om dykk var dei beste i heile verda. Nei, eg liker ikkje stilen.
 

DeletedUser

Guest
Men nattbonus med speed 1 er for dei som er pr0. Makes perfect sense.

Det skulle ikkje vere nattbonus på v3 når den blei annonsert. Det var innogames som føkka opp og la det til likevel. Og i staden for å rette opp feilen så vart det laga av ei avstemming om den skulle behaldast eller ikkje. Der du var ein av dei som kjempa for å behalde den. Hadde folk visst at det kom til å vere nattbonus da den starta så er det sikkert mange som hadde styrt unna den og.

Så fordi eg ikkje liker at folk sviker stammer og at tullingar lar alt sinnet over sitt miserable liv gå ut over randoms på nettet, er alt eg seiar sutring? Eg er faktisk heilt seriøs, og dette har ingenting med dei andre grunnane eg har til å ikkje like dykk.

Viss du huskar litt tilbake så var eg ein av dei som ikkje var noko fan av det som skjedde med action. Men gjort er gjort, og slik blei det no ein gang. ALLE andre som var i action har klart å komme over det, men du berer fortsatt nag.


Dykk får to alliansar, og mergar med to stammer, får ein IAP med ein av dei einaste stammane som har sjans til å ta dykk ut, og allikevel skryt dykk som om dykk var dei beste i heile verda. Nei, eg liker ikkje stilen.

Vi er ein stamme med knappe 30 medlemmar og har erklært krig mot resten av verda. Vi har full rett til å vere breiale. Viss du mislikar det så skaff deg ein konto på v3 og gjer noko med det.

blabla
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Multe har du ikkje noe bedre å ta deg til enn å spamma ned forums på nettet?
greitt nok att du ikke er enig med stilen våres, så si det rett ut istedenfor å hisse opp folk(ja vet dette er propaganda forum) men det finnes nå grenser på hva folk orker å høre på. vi hadde noen fine mnder her uten deg nå.

finn deg noen andre tråder og andre folk å plag.
 

DeletedUser

Guest
Hvor er Jazcan når vi trenger ham?
Var morsomt å sammarbeide med folk som deg Jazcan og deg Dommola på V3 når jeg spillte ^^,
Go Alpha dogz!
 
Topp