Undersøkelse: Stem på tidenes beste stamme

Hvilken stamme mener du er den beste gjennom tidene her i verden 2?

  • Elite

    Stemmer: 42 30,9%
  • AriCa

    Stemmer: 16 11,8%
  • [AS]

    Stemmer: 8 5,9%
  • -Rome- (og familie)

    Stemmer: 6 4,4%
  • LAW (og familie)

    Stemmer: 17 12,5%
  • Yamato

    Stemmer: 20 14,7%
  • NoVi (og familie)

    Stemmer: 3 2,2%
  • Ninjaz

    Stemmer: 3 2,2%
  • The Wolfs

    Stemmer: 5 3,7%
  • Andre (her kan dere skrive hvilken i begrunnelsen)

    Stemmer: 16 11,8%

  • Totalt antall stemmer
    136

DeletedUser

Guest
Stem på tidenes beste stamme

Sorry for at jeg lager enda en tråd om dette temaet, men tenkte det kunne være moro å faktisk lage en undersøkelse rundt dette. Problemet er at jeg bare kan ha 10 svaralternativer, noe som vil resultere i at noen stammer ikke blir tatt med...

Jeg vil også be dem som stemmer også poste sin begrunnelse.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Elite - Ligget på toppen leeeenge, noe som viser at de er gode spillere alle som en, de har også en fin OD-T, noe som viser at de kan krige også.

2. LAW - En av de beste stammene jeg har vært med i tror jeg, veldig bra organisering, mange herlige folk :) De har også en fin OD-T, noe som også viser at de kan krige <3

3. Domini - Masse herlige folk, med mange bra spillere og ledere, har veldig stor respekt for medlemmene der, eller, de som var der ;)

4. LAW69 - Mye av det samme som LAW :)

5. AriCa - Skal ganske mye mot til for å gå imot Elite, samt at de har mange gode medlemmer, men også ganske mange dårlige ;) De har også en sådær leder, som jeg ikke har hatt noen kontakt med, men det er mitt inntrykk.

6. RoEm - Masse flinke folk, bra stamme, plain and simple :)

7. Hugs - HUGS!! <3

Var bare de jeg kom på i farten :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
LAW

Min stamme siden begynnelsen... Her jeg har lært alt, her jeg alltid har vært... Her mitt hjerte ligger :)
 

DeletedUser

Guest
Synes du skulle ha tatt med WAR Machine. Synes det var en fortreffelig stamme som domminerte starten med sitt offensive syn:)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tok AriCa
Siden di turte uten noen til å angripe med seg å gå imot Elite
NoVi gjorde de men di hadde veldig mange på sin side
 

DeletedUser

Guest
1. Elite - Jeg stemmer på Elite. Ikke fordi jeg liker dem spesielt godt, men fordi de er den beste stammen per dags dato, og har egentlig vært det siden starten av denne verdenen. Håper derimot jeg kan stemme annerledes i fremtiden.

2. Yamato - Dette er stammen som har ligget nærmest mine verdier her i spillet, og gjennom noen av deres allierte stammer har jeg blitt kjent med mange gode spillere og flotte mennesker. Måten de ble oppløst på er litt trist, men samtidig gikk de ut av denne verdenen med hevet hode. I sin tid var de meget slagkraftig, og absolutt en av de aller beste stammene i verden 2.

3. AriCa - Selv etter en noe sen etablering, så viser denne stamme idag at de er slagkraftig og er en stamme som man kan regne med i tidene som kommer. Jeg må få berømme aktiviteten og samholdet her, selv om de slåss mot overmakten i verden 2, så står AriCa fremdeles støtt.

4. -Rome- Denne stammen er en veteran i verden 2, og er fremdeles å regne med tross all motstand de har opplevd. Jeg tror nok at -Rome- står for den største prestasjonen i verden 2. Dette er en stamme jeg ville ønsket å spille under om AriCa ikke hadde eksistert.

5. The Wolfs - Jeg må si at samholdet og utholdenheten som hersket i denne stammen var imponerende og samtidig til tider frustrerende. De skapte balanse i verden 2, og jeg må si at savnet etter dem faktisk er stort. Dette på tross av gleden ved å se dem forsvinne.

6. ~SW~ - Jeg må nesten trekke frem min gamle stamme; Samurai Warriors. Det er mange av disse spillerne som nå spiller i AriCa, altså ikke spillere fra Yamato som mange hevder.. Det er godt å se progresjonen de fleste av disse spillerne har hatt, som de nå har tatt med seg over til AriCa.
I min tid opplevde denne stammen minimalt med motstand og tap, og hadde den fremdeles eksistert, så er jeg sikker på at den villle vært i toppsjiktet her i verden 2.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes du skulle ha tatt med WAR Machine. Synes det var en fortreffelig stamme som domminerte starten med sitt offensive syn:)

Undersøkelsen er nok dessverre litt mangelfull nettopp pga av at jeg bare hadde 10 svaralternativer til disposisjon...

Selv om WAR Machine gjorde en god innsats i verden 2, så har de nok blitt litt glemt over tidens tann... Fint at du trekker dem frem iallefall, slik at de faktisk ikke blir helt glemt...

Edit:
Hva med OIM, gamle Domini, BIRKI, Wp, DISA E osv...? Synd at jeg ikke kunne velge flere svaralternativer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Elite - Tja, de er jo best. Ingen tvil om det. :cool:

2. Yamato - Var nesten på høyde med Elite, skal ha for å stikke Elite i ryggen og skape litt spenning på v2. Synd at det gikk som det gikk, jeg hadde virkelig troen på dem i begynnelsen. ;)

3. AriCa - Har hatt et dårlig forhold til Elite fra dag 1. Virker alt i alt som en bra stamme.

4. LAW - Elites allierte, mange gode (og andre ikke så gode :p) spillere. Alt i alt en bra stamme virker det som.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne sikkert skrevet mer utfyllende, men det får være nok inntil videre. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Måtte jo stemme Yamato.
Kom heldigvis inn som er n00b og lærte uendelig mye fra Zanmato & Co.

Gode tider, trist måte å bli oppløst på^^


Elite er jo best nå, men jeg ville uansett stemme Yamato fordi det står ovenfor:p
 
Reaksjonspoeng
1
2573.gif

Ingen over, ingen ved siden :cool:
 

DeletedUser

Guest
1: arica!
2: elite
3: [as]
4: law
5: rome fam
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
KJ var en TØFF stamme. vi brukte lang tid på dem.
Men LAW i den tiden da Ex-con nettopp hadde tatt over stammen, og mens Edvard lurte i kulissene. da var det mye gøy da.
jeg og Wynja som lysgrønne Diplomater mens Ex-con og Edvard skulle veilede oss.
du gode gud, at vi ikke havnet i krig med hele V2 er i alle fall ikke vår feil. jeg mener bestemt at det var på grunn at vi var så små at ingen tok oss seriøst i den tiden.
og da vi havnet i krig med ~ROME~. med BURTON og DASISTI inne i clustrene våre. jeg logget meg på med bare et øye for og prøve og halvere tapene mine.
 

DeletedUser

Guest
Kjente ikke igjen KJ, men når jeg sjekket dem på TWstats så kjente jeg igjen deres fulle navn: Kommunistjævlan.

Kjenner også igjen noen av spillerne som var der:)


Edit: Kan trådstarter endre på overskriften på tråden som er opprettet? Jeg finner ikke ut hvor..
 
Topp