Undersøkelse: Stem på tidenes beste stamme

Hvilken stamme mener du er den beste gjennom tidene her i verden 2?

  • Elite

    Stemmer: 42 30,9%
  • AriCa

    Stemmer: 16 11,8%
  • [AS]

    Stemmer: 8 5,9%
  • -Rome- (og familie)

    Stemmer: 6 4,4%
  • LAW (og familie)

    Stemmer: 17 12,5%
  • Yamato

    Stemmer: 20 14,7%
  • NoVi (og familie)

    Stemmer: 3 2,2%
  • Ninjaz

    Stemmer: 3 2,2%
  • The Wolfs

    Stemmer: 5 3,7%
  • Andre (her kan dere skrive hvilken i begrunnelsen)

    Stemmer: 16 11,8%

  • Totalt antall stemmer
    136

DeletedUser

Guest
Skal ikke si at det er den beste blant alle stammene.

Men K-m-S bør vel ikke glemmes, at de har ligget på topp 20 listen siden tidenes morgen, selv etter minst 2-3 store utbrudd av spillere og endel kriger, så henger de fortsatt med.

Jeg spiller ikke lenger, men synes de fortjener en plass på voteringen basert på ovennevnte grunner :)
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. Elite - Vi er bare best! :D

2. Ninjaz - Var der en stund. Hyggelige folk som kunne sitt.

3. LAW - Har fått bra inntrykk av denne stammen som alliert.

Vet ikke mere, men kan si meg utrolig skuffa over Yamato selv om de var en god alliert så lenge det varte.

Grunnen er enkel:
Jeg var så å si midt på grensa til Yamato, der 70% av byene mine var omringa av fiender. Første dagen var det vel... tja, 10 angrep? De neste dagene var det vel så å si ingen. Det var så sløvt at jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Og jeg var på siden av de mer profilerte i Yamato (Mithrandir, Zanmato, Arcon, osv) Credz til Arcon for å faktisk ta en by av meg (lol), selv om det bare var en idiotisk tabbe av meg. Så over krigen var det praktisk talt, 20-30 angrep noe som er litt skuffende :(
 

DeletedUser

Guest
Grunnen er enkel:
Jeg var så å si midt på grensa til Yamato, der 70% av byene mine var omringa av fiender. Første dagen var det vel... tja, 10 angrep? De neste dagene var det vel så å si ingen. Det var så sløvt at jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Og jeg var på siden av de mer profilerte i Yamato (Mithrandir, Zanmato, Arcon, osv) Credz til Arcon for å faktisk ta en by av meg (lol), selv om det bare var en idiotisk tabbe av meg. Så over krigen var det praktisk talt, 20-30 angrep noe som er litt skuffende :(

Var veldig lei av tw på den tia. Veldig liten aktivitet blands oss, unntatt zanmato da som kontosatt oss andre i fronten. Husker ikke at jeg tok by fra deg,men kansje jeg gjorde det da:)
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Var veldig lei av tw på den tia. Veldig liten aktivitet blands oss, unntatt zanmato da som kontosatt oss andre i fronten. Husker ikke at jeg tok by fra deg,men kansje jeg gjorde det da:)

[090] Given up ^^ :eek: :eek:

Var litt morsomt at jeg mista den. Jeg trodde det var "fake tog" fordi jeg skjekka en annen by en den som faktisk ble angrepet. Det var tilfeldigvis 36 min med øks på den så jeg holdt på å le meg i hel når jeg mista byen. :eek:

Men la oss ikke gå off topic :p
 

DeletedUser

Guest
Arcon lider av hukommelsestap, men eide allikevel LoMmemannen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Skal vi fortsette å skryte av gamle "bragder", eller gå on topic..? ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Elite - Vi er bare best! :D

2. Ninjaz - Var der en stund. Hyggelige folk som kunne sitt.

3. LAW - Har fått bra inntrykk av denne stammen som alliert.

Vet ikke mere, men kan si meg utrolig skuffa over Yamato selv om de var en god alliert så lenge det varte.

Grunnen er enkel:
Jeg var så å si midt på grensa til Yamato, der 70% av byene mine var omringa av fiender. Første dagen var det vel... tja, 10 angrep? De neste dagene var det vel så å si ingen. Det var så sløvt at jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Og jeg var på siden av de mer profilerte i Yamato (Mithrandir, Zanmato, Arcon, osv) Credz til Arcon for å faktisk ta en by av meg (lol), selv om det bare var en idiotisk tabbe av meg. Så over krigen var det praktisk talt, 20-30 angrep noe som er litt skuffende :(

Hadde artigere mål å ta av. Regnet deg faktisk ikke som en særlig stor trussel:)
 

DeletedUser

Guest
hahaha :D
tok faktisk flere byer av Yamato enn jeg mista da :p Mista bare en :(

Btw: Credz til Zanmato for å snipe ett (0.5?) tog. En av de få i Yamato som faktisk kunne det :eek:

Skulle så inderlig ønske at ikke så mange hadde så mye IRL stuff akkurat da, skulle ha blitt mer fart på sakene da:)

Snipe 0.5 sekunders tog er faktisk ikke så veldig vanskelig, bare man kan den riktige teknikken. Men foretrekker personlig gjennadlings metoden, den er mer irriterende for motstanderen:)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skulle så inderlig ønske at ikke så mange hadde så mye IRL stuff akkurat da, skulle ha blitt mer fart på sakene da:)

Snipe 0.5 sekunders tog er faktisk ikke så veldig vanskelig, bare man kan den riktige teknikken. Men foretrekker personlig gjennadlings metoden, den er mer irriterende for motstanderen:)

Fanesniping dreper troppene da :) Er vel litt mer moro det? ;P
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
3. AriCa - Har hatt et dårlig forhold til Elite fra dag 1. Virker alt i alt som en bra stamme.

AriCa har hatt et dårlig forhold til Elite... og DERFOR er det en bra stamme:cool:... neida.

1.Elite - De er jo best.

2.AriCa - Som Lord Ollis sa:)

3.Domini - Synes de var veldig gode.
 

DeletedUser

Guest
Tok AriCa
Siden di turte uten noen til å angripe med seg å gå imot Elite
NoVi gjorde de men di hadde veldig mange på sin side

Spørsmålet var jo hvem som var best, ikke hvem som torde å angripe.
Men Arica er et fint fint valg det ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg savner vel egentlig Domini på listen her, vi var med på å forme v2 slik den er i dag. OIM kunne vel egentlig også vært med på listen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg var litt usikker på hvilke stammer jeg skulle ta med. Og jeg angret litt på at jeg tok med ninjaz siden det er såpass lenge siden de egentlig var her...

Ja, både OIM og Domini burde har vært på den listen. Men som sagt så kunne jeg bare sette opp 10 svaralternativer.

Derfor har dere valget Andre. Så kan man skrive i begrunnelsen hvilken stamme som du/dere stemte på.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp