UNI-xD

andreask

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
UNI-xD enda en UNI stamme..hvorfor? er dette et smart trekk av UNI?

jeg skjønner ikke helt poenget.

gjør dere? meningerr?
 

DeletedUser

Guest
Så du tror virkelig at dette er en ekte UNI stamme, og ikke bare enda en wannabe?:rolleyes:
 

Rennebu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wannabes;)
De har til og meg kopiert UNI'S profil...
De står ikke opp som familie på uni fam profil anyway
 

DeletedUser

Guest
ser evogad er der da :p kanskje han har et svar til dette?
 

andreask

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
om det er en ekte UNI stamme eller ikke er jeg ikke helt sikker på. jeg ser at det er mange spillere ifra SaD der og noen som har hvert med i UNI eller UNI-XP tidligere. det hadde hvert fint og få et sikkelig svar! er det uni som har fåttt seg en ny familie stamme eller er det bare SaD og noen andre spillere som driver ap med uni?
 

DeletedUser

Guest
Bah.. Tenkte du skulle klare å lese mellom linjene, men greit: Nei, UNI-xD er ikke en del av UNI familien. De er en samling av spillere fra forskjellige stammer som har tapt for UNI tidligere (mer eller mindre, vet ikke hva evo gjør der).

MEN, jeg er ingen offesiell talsmann for UNI altså, så du får velge å tro det du vil.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Me be hertug i UNI.

De har ingenting med UNI-familien å gjøre.

Holder det?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Bare for å drepe den siste tvilen, de har ingenting med UNI Familien å gjøre. Den består fortsatt av UNI og UNI XP :)

Hilsninger fra Kvænangen, avtredende hertug !
 

DeletedUser

Guest
JEg bare lurer... Er det ikke noen medlemmer fra gamle Uni/Uni-xp der da? :confused:
Skjer med dem?

Sikker på ikke det er nok en "hemmelig understamme" på gang på v3? :eek:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Bare for å drepe den siste tvilen, de har ingenting med UNI Familien å gjøre. Den består fortsatt av UNI og UNI XP :)

Hilsninger fra Kvænangen, avtredende hertug !

Feilet organiseringen av det 3 fammilie medlemmet og dere manuvrer dere vekk? Men består ikke unity fammilien av ASK, UNI og UNI XP? Sånn egentli? Bambam er jo så og si unity Medlemm.. serlig når Bambam utaler seg på vegne av dere;)?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
er Bambam i Uni Nå.. deven ting går fort når man ikke følger med.. var det en liten merge da? eller?
 

DeletedUser

Guest
Det vet jeg faktiskt ikke, var vel bare Bambam som var i Ask vel?
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Når jeg uttalt meg i denne tråden, så sa jeg faktisk at jeg var hertug i UNI...

Jepp, Ask og UNI merget. Kan vel ikke nekte på det, siden alle medlemmene (1) i Ask gikk over til UNI.

Nei, det er ikke noe som har feilet.

Om noen har noen tips på hvordan vi kan få de til å skifte navn, kom med de. Må jaggu innrømme at det der startet å plage meg litt nå. Skal teste en liten ting nå, men tviler litt på at det går.

Og her er planen..

09.01.
13:29 king magg94 har blitt invitert av Bambam.

Håper jaggu det funker^^
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rapport fra onkel reisende Evo.

Jeg var bare innom å tittet. Er blitt litt laus på mine gamle dager i V3. he-he.
Xd har satt seg som alliert med DOGZ, iap med Yakuza osv..... så det stemmer jo med UNI og Lille UNI.
Elendig forum oppsett. Ingen delte forum med UNI.
Det er ikke som i UNI, der forumoppsett osv. er veldig bra.

Alt i alt tror jeg kanskje dette er en fake variant, virket ikke helt gjennomført.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
evogad snakker her om en stamme som kaller seg uni-xd, som ikke har noe med UNI å gjøre. Det er deres diplomati han snakker om..

Fyttikatta hvor kjedelig det er her på V3 forumet for tiden..
 
Topp