UNI-xD

DeletedUser

Guest
Forskningsprosjektdude...
Da er det bare UNI som er i fan klubben deres, og har lagt dere til som allierte for å tøffe seg.
Godt å høre at alliansen ikke er to-veis.

Skjønner ikke at dere gidder å legge skjul på det, skjemmes dere over å være venner med UNI? Akkurat som en kompis av meg som driver å banger på ei mindre pen dame, noe han prøver å skjule det for resten av gjengen?

:eek:) KOM UT AV SKAPET.


Får snakke litt om UNI (den høyeste rangerte av uniene) sitt diplomati også når jeg alt er i gang:
Allierte
DOGZ
UNI-XP

Ikkeangrepspakt (IAP)
Yakuza

Fiender
TWK
=ROME=
ILR?
J.F.F
IRL
TPOD
UNI-xD




Sannelig er det ikke et delt forum også....
DOGZ - Delt forum Dogz/UNI
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Vi legger ikke skjul på at vi har IAP med UNI og at vi har snakket sammen. Men hvis du ser på det forumet, logger på en av multiaccountsene dine elns, så vil du oppdage noe spesielt.
Hvor mange topics er det i det delte forumet? Kan du lese opp de to topicene?
Da vil du oppdage at den ene topicen heter "YoYo", og er en tråd hvor vi sier "hei" osv.
Den andre topicen heter "DOGZ har fått en valp^^" som handler om at evogad opprettet en stamme som kalte seg D0GZ.

Vi har ennå ikke funnet noen grunn til å oppgradere samarbeidet fra IAP til en allianse.
 

DeletedUser

Guest
Men da var jo skapdøra åpnet på gløtt. Takk for det. :).
 

DeletedUser

Guest
Tja, synes du kan informere UNI om planene dere har sammen med I-stammene.
Bare sånn at UNI ikke blir helt tatt på senga 25.januar. ;-)
 
Reaksjonspoeng
3
Dette blir for dumt evogad. Vet ikke hva du prøver på, men det er for dumt. men hvis du sitter på info om DOGZ som vi i DOGZ ikke har hørt om, så bør du informere oss. Vi er interesert.
 

DeletedUser

Guest
evogad snakker her om en stamme som kaller seg uni-xd, som ikke har noe med UNI å gjøre. Det er deres diplomati han snakker om..

Fyttikatta hvor kjedelig det er her på V3 forumet for tiden..


Må jo prøve å lage litt engasjement. At forskningsprosjektet lar seg fyre litt opp er jo passende da. :)
 

DeletedUser

Guest
hvis du tror forsk er sur nå, bør du se hvordan han ble når sorn knabba en by han skulle adle, var skumlere en mikke mus på crack :S
 
Reaksjonspoeng
3
haha Eyoh^^ Ikke at jeg husker det, men takk for at du prøver å redde meg ;)

Jeg begynner å bli litt smålei av at alle som begynner på en diskusjon gir seg med en gang de blir facet med litt motgang og setter seg ned og sier at de ikke mener det de sier, men det er bare for å fyre oss opp litt. Det er det som gjør dette forumet så forbanna kjedelig. Hvis alle bare kunne vært litt mindre barnslig og faktisk stått for det de sier så hadde forumet vært hyperaktivt.

Men sånn som det er nå, når ingen tørr å stå for det de sier i mer enn 2 poster... Da blir det veeeldig kjedelig.
 

DeletedUser

Guest
haha Eyoh^^ Ikke at jeg husker det, men takk for at du prøver å redde meg ;)

var i starten en gang, når vi alle lå i det fancy lille hjørnet vårt av k55, kan godt hende at det var mitler og ikke sorn, men details...

og er mer at jeg kjeder meg en at jeg redder deg, har merket at postene dine som regel er litt mer gjennomtenkte en mine :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, hva dere nå enn er lei av eller ikke, så har jeg iallefall fått den uttalelsen jeg ønsker, og har derfor følgende konklusjon på mitt lille kromspring til side for topic....:

Off-topic oppsummering:
- UNI har DOGZ som alliert i diplomatiet sitt.

- DOGZ har UNI som iap i følge uttalelse fra forskningsmannen.

- Forskningsmannen er en kverrulant som søker likesinnede her på forum, men likevel er han lei av å bli fyrt opp.

On-topic oppsummering:
- UNI-xD er bare en fanclub stamme, som UNI faktisk har satt på fiendelisten sin. Det stemmer nok, for de skriker på forum at UNI angriper dem.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tror ikke du skal prøve deg som forsker, har vi noene allierte??
Og du trenger heller ikke prøve deg med personhobbypsykologi, blir baredumt. Test heller å krig i twspillet.
Uni-xd spiller angriper oss og det kommer de sikkert til å måtte betale for.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg er såpasss drita at jeg sliter med å sikte på knappene atm, men jeg føler alikevell at jeg må krangle med den største tosken på .no..

Dogz må bruke over 24 timer pr adels (fra og til nærmeste by).. Nå vil jeg ikke by dogz opp til danz, men det der vil bli for mye selv for de gutta der.. Synd jeg ikke kan kalle deg noe annet enn fjott, men den skal du få.. Du er en fjott, Dag Ove.
 

DeletedUser

Guest
Det er godt dere lar dere rive litt med. Synd at det bare er dere stortsett som gidder å skrive her på forum, men men. Kanskje derfor ikke så mange orker å bidra her, noe man jo egentlig har forståelse for når man ser hva slags uttalelser dere greier å hoste fram.
 

DeletedUser

Guest
Nja, spørs hva du mener med sluttet he-he. Evogad kontoen er satt til sletting, hvis det var d du tenkte på.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Skal teste en liten ting nå, men tviler litt på at det går.

Og her er planen..

09.01.
13:29 king magg94 har blitt invitert av Bambam.

Håper jaggu det funker^^

15.01.
18:05 king magg94 forlot stammen.
15.01.
18:05 king magg94 ble med i stammen.

Rakk ikke å kicke han, men det fungerte da på en måte.

Nå har han startet opp ask, lurer litt på hva jeg har gjort han..
 
Topp