Besvart *url fjernet*

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Et det noen som vet hvorfor *url fjernet* er nede hele tiden
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tok meg bare en sjapp tur der.. var helt latterlig xD

sånn.. 10.000 i speed osv x) var egentlig ikke gøyt, men kan være kjekt for simulere forsjellige type angrep i praktisk istedenfor simulatoren for fun..

men skal jo såklart ikke brukes
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder dette med slike tribalwars spill hostet av andre enn innogames så er det rimelig strengt. Å bare teste en slik side kan resultere i permanent utestengelse hos alle nasjoner av Tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Rart, virket ikke så veldig gale. Eneste er at Innogames mister litt penger... Skulle bare mangle egentlig, de lurer jo penger fra unger som bare det..

Spiller ikke spillet, men har sett litt på det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvordan klarer dere i TW-teamet å avsløre at en person har spilt på en ulovlig server?
 

DeletedUser

Guest
Hvordan klarer dere i TW-teamet å avsløre at en person har spilt på en ulovlig server?

Om vi avslørte hvordan vi tar spillere for ulike regelbrudd så ville det vært betydelig enklere å bryte regler med overlegg og slippe unna med det.
 

DeletedUser

Guest
Om vi avslørte hvordan vi tar spillere for ulike regelbrudd så ville det vært betydelig enklere å bryte regler med overlegg og slippe unna med det.

jeg fårsår dere:p
er programmerer selv... og lurer på om vis jeg f.eks lagde(fra bunn av) et lignende spill som TW og la det online?
inpirasjon ville jo selføælgelig kommet fra TW, og jeg hadde brukt noe herfra...

men hvordan er det med at vi raporterer inn slike spill?
med codingen av DS lan så klarer jeg og kode filer slik at de blir likens ... men jeg klarer nesten og decode de.. får ikke det helt til(da tenker jeg på mine filer, som er kodet med samme program)

jeg liker jo dette spillet, men hadde vert morsomt og styre et eget:p
 

DeletedUser

Guest
jeg fårsår dere:p
er programmerer selv... og lurer på om vis jeg f.eks lagde(fra bunn av) et lignende spill som TW og la det online?
inpirasjon ville jo selføælgelig kommet fra TW, og jeg hadde brukt noe herfra...

men hvordan er det med at vi raporterer inn slike spill?
med codingen av DS lan så klarer jeg og kode filer slik at de blir likens ... men jeg klarer nesten og decode de.. får ikke det helt til(da tenker jeg på mine filer, som er kodet med samme program)

jeg liker jo dette spillet, men hadde vert morsomt og styre et eget:p

Ønsker du å lage ditt eget så vil jeg anbefale deg å lese skikkelig på alt av programmerings språk som kan være nyttig(html, css, javascript, php, perl, python) samt lære deg datamodellering betydelig bra. Etterhvert så vil du være på et stadie hvor du kan lage ditt eget nettspill bare du legger nok tid til det, samt er veldig motivert.
 

DeletedUser

Guest
Ønsker du å lage ditt eget så vil jeg anbefale deg å lese skikkelig på alt av programmerings språk som kan være nyttig(html, css, javascript, php, perl, python) samt lære deg datamodellering betydelig bra. Etterhvert så vil du være på et stadie hvor du kan lage ditt eget nettspill bare du legger nok tid til det, samt er veldig motivert.
er klar over det av det, men det som var er det med insperasjon:p vil ha et spill som er lik TW, siden dette spillet er så sykt bra:p

men angående andre ting som BOT:p klarer dere egentlig og avsløre en som bruke en Bot som går på nettleser? jeg vet om en slik BOT, men bruker aldri den. pga joks... denne botten må i tilleg betales for og funke ordentlig( i følge han som laga den). får jeg svar på dette kan jeg seff skrive inn navn på den BOT'en til dere...

er bare redd for og bli banned for spørsmål som dette, siden jeg vet så mye om de tingene som jeg ikke vil bruke... men alt har jo en grunn.. men den grunn er bare pga ren nysjerighet...

skal få ordnet spillet mitt ordentlig før jeg tar og prøver på og få den online:p
kansje jeg skal lage en egen topic for dette:p
 

DeletedUser

Guest
Det er fullt mulig for oss å ta andre for å bruke bots ja.
 

DeletedUser

Guest
Det er fullt mulig for oss å ta andre for å bruke bots ja.

du svarte ikke på spørsmålet mitt helt.
det jeg spurte om:

er det mulig for dere og ta spillere som bruker nettleser basert BOT?
jeg vet om en slik bot, den går på en nettleser... som der igjen er programert inn alle sidene.. hvor den bruker disse tingene til og finne ut hvor den skal klike...
men skal forhindre og poste navne på den på offentlig side...
 

DeletedUser

Guest
du svarte ikke på spørsmålet mitt helt.
det jeg spurte om:

er det mulig for dere og ta spillere som bruker nettleser basert BOT?
jeg vet om en slik bot, den går på en nettleser... som der igjen er programert inn alle sidene.. hvor den bruker disse tingene til og finne ut hvor den skal klike...
men skal forhindre og poste navne på den på offentlig side...

Ja det er mulig.
 

DeletedUser

Guest
Ville det blitt lov og "kopiere" noen av tingene i Tribal Wars og lage et lignene nettspill?
 
Topp