Besvart Utnyttelse av bugs

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg nekter å tro at det var med full hensikt at dem la inn denne funksjonen. Om det var gjort med vilje, så ville det vært en oppsiktsvekkende nyhet som man burde annonsere. Så lenge det ikke er en annonsert innstilling, så er det å regne som en bug. Å si noe annet, viser bare veldig trangt syn eller stahet. Kanskje både og.

Om Dakapo sier at det ikke er en bug, så vil jeg mer enn gjerne høre begrunnelse for dette.

Dersom du leser hva som står i annonsen står det aldri at den ikke stacker, så det å kalle det en Bug blir feil, Jeg mener hovedproblemet er at Innogames aldri polisher eventen ordentlig, slik at det alltid er en eller annen måte å få syke fordeler på som det virker som de overser eller bare ikke gidder å rette opp(fordi profit, ya know?).

uansett så merker jeg at du kommer til å fortsette å mene at dette er en bug, uansett hva jeg sier, og jeg kommer til å fortsette å mene at det er ett resultat av Inno sitt dårlige arbeid foran eventen, uansett hva du sier. Så da får vi bare bli enige om å være uenige(ayyyy).

Jeg vil slutte teksten min med å påpeke at den greia med Medaljer for Pp kjøp er mye mye verre i mine øyne, der er det jo null begrensning utenfor lommeboka.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Og? Bondevik 1 regjeringen måtte søke avskjed i år 2000 selv om det punktet i grunnloven som sier at en regjering er ansvarlig overfor Stortinget og kan bli fjernet til enhver tid, ikke ble grunnlovsfestet før i 2007. So what? Kun fordi det ikke står noe om det, betyr ikke at det er meningen. Det kan like godt bety at det ikke skal stackes.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig kommer jeg til å mene at det er en bug. Jeg har jo rett.

A bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways.

Så med mindre du klarer å bevise at dette var med viten og hensikt, så er det pr definisjon en bug.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Selvfølgelig kommer jeg til å mene at det er en bug. Jeg har jo rett.



Så med mindre du klarer å bevise at dette var med viten og hensikt, så er det pr definisjon en bug.

Sålenge ingen av oss kan bevise at hverken min påstand eller din stemmer(noe som er vanskelig uten en post fra teamet eller inno themselves) så er det vel strengt tatt kommet inn i en situasjon hvor all videre diskusjon baserer seg på subjektivitet, så nei, du har ikke rett bare fordi jeg ikke kan bevise at du tar feil.

Det blir litt som å si at sålenge ikke jeg kan bevise at gud ikke finnes, så har du rett når du sier han finnes. det stemmer heller ikke, men muligheten for at det stemmer er der.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo bare å se på innstillingene. Er det ikke listet opp der, så er det et uforventet resultat som også kalles en bug.
Tror du virkelig en slik innstilling ikke ville blitt annonsert om Innogames var klar over den? Hvilket motiv skulle Innogames ha for å holde den info unna oss?

*Gir Fa Kua et surt eple*

Du må nok bite i dette..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er jo bare å se på innstillingene. Er det ikke listet opp der, så er det et uforventet resultat som også kalles en bug.
Tror du virkelig en slik innstilling ikke ville blitt annonsert om Innogames var klar over den? Hvilket motiv skulle Innogames ha for å holde den info unna oss?

*Gir Fa Kua et surt eple*

Du må nok bite i dette..

Dersom du baserer ditt argument på hva jeg(eller andre) tror eller ikke så kan du vel nesten ikke forvente at jeg skal si at du har rett? Jeg ber om bevis som ikke baserer seg på subjektivitet, noe tro faktisk gjør
 

DeletedUser

Guest
Så du sier at denne innstillingen var noe som var 100% forventa fra din side?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Så du sier at denne innstillingen var noe som var 100% forventa fra din side?


Ja, etter å ha lest gjennom evententsannonseringen skikkelig var dette en av flere ting som jeg trodde kunne ødelegge eventen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ja, etter å ha lest gjennom evententsannonseringen skikkelig var dette en av flere ting som jeg trodde kunne ødelegge eventen.

Ved at det er en bug, ja.

Det er jo en grunn til at barometeret går lenger enn til ressursene. Da er det ikke meningen at alle skal lage nye stammer for å begynne på nytt for å få den første bonusen flere ganger over hverandre.

A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
under vintereventen kjøpte Torquemada seg til rank 1 på v14. Da hadde man 50% fulle varehus pakker. Som det var bare å spamme. Etter en stund innså teamet at dette ble misbrukt og reduserte det til max 3 stk pr konto.

Kanskje begynne å handle før det er forseint :?

LOL. Du bør seriøst få deg noe bedre å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Da lurer jeg på hvorfor ikke denne innstillingen ble annonsert. For da var det vel med vilje og hensikt at dette er mulig? Ønsker Innogames at vi skal lage en hel haug av stammer for å booste oss? Hva er grunnlaget bak at dem vil dette?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Rett og slett pga at det var ikke en "innstilling" noen av oss var klar over. Når eventen først ble testet, var det ingen av oss som tenkte på å gå ut av stammen vår for å se om vi fikk samme belønningen oppå den forrige. Hvorvidt de som laget denne eventen var klar over det eller ikke, vet jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Og en bug er definiert som noe uforventet. Du sier jo selv her at dette ikke var tenkt på. Så du sier jo indirekte at det er en bug.
Bare vær ærlig, Innogames vil ikke straffe noen av sine beste kunder så dem lar det gå. Grådige, forbanna folk. Så lenge dem tjener på juks, så er det svarte meg greit.
 
Topp