Besvart Utnyttelse av bugs

DeletedUser

Guest
I World of Warcraft blir man perm-banned om man utnytter bugs. Regner med noe lignende skjer her også? (ref opprette ny stamme for å få ress-bonus-boost)
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
§8) Bugs og feil
Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for og få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.
Hvis du innser at du får gratis ressurser på grunn av en teknisk feil, har du ikke lov til å bruke denne feilen på noen måte og er forpliktet til å rapportere det straks.
Hvis du innser at du har muligheten til å ha flere enheter enn en gård på nivå 30 støtter er du forpliktet til å rapportere dette umiddelbart.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
§8) Bugs og feil
Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for og få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.
Hvis du innser at du får gratis ressurser på grunn av en teknisk feil, har du ikke lov til å bruke denne feilen på noen måte og er forpliktet til å rapportere det straks.
Hvis du innser at du har muligheten til å ha flere enheter enn en gård på nivå 30 støtter er du forpliktet til å rapportere dette umiddelbart.

Vi får jo ikke gratis ress? vi betaler for dem. pfft
 

DeletedUser

Guest
Da blir det en del flere gråbyer på v24 snart, ser det ut til :p
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Når vi bruker pp for å få disse bonusene så vil jeg ikke tro at inno vil bli sinna
 

DeletedUser

Guest
Så juks er ikke juks, bare fordi Inno tjener på det? God moral.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Når vi bruker pp for å få disse bonusene så vil jeg ikke tro at inno vil bli sinna

Det er vel i første omgang det norske teamet som bør gå inn å rydde opp. Brutte regler, er brutte regler.

Skal man tillate multiaccount fordi Innogames tjener på det?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Det er ikke ulovlig å bytte stamme.
Det er ikke ulovlig å benytte seg av event.
Det står ikke noe om at bonusene ikke skal stacke.

Jeg ser ingen bug vi utnytter?
 

DeletedUser

Guest
Når noen med viten og vilje utnytter en bug, så kalles det normalt sett juks.

På v23 har jeg og Zippy blitt enige om å ikke spekulere noe i denne buggen. Som er det eneste riktige å gjøre.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er ikke ulovlig å bytte stamme.
Det er ikke ulovlig å benytte seg av event.
Det står ikke noe om at bonusene ikke skal stacke.

Jeg ser ingen bug vi utnytter?

Det er vel rimelig forvente at en slik bonus bare skal virke én gang. Om det er en bug eller ikke, det får teamet avgjøre selv. Personlig mener jeg det er det.

Det som i alle fall er sikkert er at dette allerede har satt sine spor. På V11 klarte man å dempe skadene av dette rimelig tidlig, men noe må man gjøre her på V24 også. Det ligger også i teamets beste interesse.

Hvis ikke, er man i alle fall nødt til å åpne en ny verden igjen med en gang.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dette her bonusen funker på alle tw servere så skal alle bli starffet for feilen dem gjør?

Etter min mening burde man straffet de verste synderne. I det minste er man nødt til å gjøre noe for å stoppe dette fra å skje videre. Eventen skal tross alt vare en hel uke til.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Når noen med viten og vilje utnytter en bug, så kalles det normalt sett juks.

På v23 har jeg og Zippy blitt enige om å ikke spekulere noe i denne buggen. Som er det eneste riktige å gjøre.

Er ikke sikkert det er en bug, tw team sin avgjørelse, får se hva de sier..
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
For å si det sånn, tw team gjorde det ikke bedre med at de la ut tilbud på medaljer der du kjøper pp og får med medaljer, så vil ikke si at tw teamet gjør noe for å få denne eventen bort.

Men jo denne tråden er vell om en bug så ja ble vell litt off topic det
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Var ikke det jeg mente, det står om du får GRATIS ress, vi får ikke de gratis

Om du har 50 % på ekstra ressurser på grunn av denne bugen i eventet, så får du inn 40 % mer enn resten, som da kan sies å være gratis. Hvor mye PP du har brukt på disse medaljene er da i grunn ganske irrelevant.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Om du har 50 % på ekstra ressurser på grunn av denne bugen i eventet, så får du inn 40 % mer enn resten, som da kan sies å være gratis. Hvor mye PP du har brukt på disse medaljene er da i grunn ganske irrelevant.

Hvorfor er dette irrelevant? Står fortsatt at det er gratis rersusser det er snakk om, og de er fortsatt ikke gratis
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Man kan vel være enig om at det ikke var hensikten at folk skulle stacke bonuser. Om man vil gå så langt som å si at folk bør bli hardt straffet for dette er derimot opp til teamet.
 
Topp