Vår -09 Ny liste TOPP 15

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vi har hatt en vinterliste
En senvinter

og nå tar vi vår lista

...la Labbe få underholdningen sin...''si din mening'' :)

1 BoS
2 K44
3 BBN
4 -=SR=-
5 Ghetto
6 XACRIA
7 HZ
8 LnD
9 USENS
10 Action
11 CMK
12 Yakuza
13 Rebels
14 TDH
15 TD-E
 

DeletedUser

Guest
Hva skal vi med nye tråder hele tiden?

Kan man ikke bare fortsette i den gamle tråden? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hva skal vi med nye tråder hele tiden?

Kan man ikke bare fortsette i den gamle tråden? :confused:

så så...ting blir ikke alltid slik man vil :)
Liker du ikke å få freshe oppdateringer da? :)

Eneste jeg kan råde deg til er å bli forum moderator i forum her å sette opp forbud på nye tråder! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
skriv noe du da zøten :) <3
jeg er i hz btw, skriv noe fint om oss plz =)
 

DeletedUser

Guest
Vi har hatt en vinterliste
En senvinter

og nå tar vi vår lista

...la Labbe få underholdningen sin...''si din mening'' :)

1 BoS
Bestående av en alt for eplekjekk 'leder'. Sorry nofjon, men hvis dette angrep ikke kommer snart så blir jeg veldig skuffa. Du har enda ikke bevist en dritt mot yakutzi når de stod for tur. Å du nevnte det gang på gang at dem bare skulle vente å se. Nå sier du akkurat det samme til oss. Eneste sjansen du har er hvis du får med BBN, el Rebel + HZ mot oss, men jeg tror du ikke klarer det.
2 K44
Har vært stille fra dem siden dem gikk i IAP med BoS. Hvilken vei velger dem videre? Jeg aner ikke.
3 BBN
Alltid respektert spillerene fra denne stammen. Etter min mening den sterkeste stammen av de store.
4 -=SR=-
Sammen med BBN, den stammen av de store jeg har mest tro på.
5 Ghetto
Har jeg enda ikke helt skjønt hvor ligger, men kriget litt med en fra dem i BoS område, ellers tipper jeg de teamer opp med HZ + muligens rebel. Evt går i krig mot dem
6 XACRIA
Aldri hatt noe kontakt med så vil ikke utale meg.
7 HZ
Jeg vil ha fight fight fight! Men såklart ikke med alle stammer, da blir vi pult
8 LnD
Består av en gjeng fra iM tida i verden 1. Med ekstra forterkninger og et knall samhold så tror jeg vi overlever det som måtte komme. Men som sagt jeg har blitt knust før, så jeg skal ikke være for skråsikker, men jeg tror vi stiller sterkere denne gangen
9 USENS
Enda en stamme jeg ikke kjenner nok til for at jeg skal utale meg.
10 Action
Tipper dem teamer opp med BBN eller går til krig med dem, jeg vet ikke, men spillerne fra denne stammen kan spillet, det er det jeg vet.
11 CMK
'Hater' omtrent samtlige spillere i denne stammen, med untak av krull(?), kinekt og ppvest. Firefly er rå, han er den spillerne jeg har hatt mest gøy med over mail!:)
12 Yakuza
Jeg liker disse! sagt det før og det er den kuleste stammen forløpig. Rett og slett fordi de har høyest ODD rank av 'underdogsa'.
13 Rebels
Jeg har respekt for disse. De merga med jupa gjengen, og sorn virker som en okey spiller.
14 TDH
Disse vet jeg er gode, men jeg hater fake nicks:)
15 TD-E
Hvem?

Igjen; kan jeg vel nevne at jeg elsker meg selv, og jeg elsker si min egen mening, men har gitt opp diskutere på dette forumet så lag din liste og slutt å quote meg, labben spurte om liste da lager jeg en.....
 

DeletedUser

Guest
Igjen; kan jeg vel nevne at jeg elsker meg selv, og jeg elsker si min egen mening, men har gitt opp diskutere på dette forumet så lag din liste og slutt å quote meg, labben spurte om liste da lager jeg en.....


Takk :) OGSÅ saklige svar, TAKK igjen...Labbe liker slikt...*smelt* :eek:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
5 Ghetto
Har jeg enda ikke helt skjønt hvor ligger, men kriget litt med en fra dem i BoS område, ellers tipper jeg de teamer opp med HZ + muligens rebel. Evt går i krig mot dem

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAhahHAHAhaH TEAMHHEHAHEHHHE MED GHEHEHEHEHEHTOOO???

WHAHAHahAHAhAHAHAHAHA.

I'd rather (sword of) die! (kjent HZ uttrykk).
 

DeletedUser

Guest
1 BoS
Begynner å bli lenge siden jeg har hørt noe fra dem nå.. Ingen offensiver i det siste. Kanskje de sparer opp krutt for å fyre igjen, BBN, Yakuza og andre som er med i krigen mot dem må snart ta en samlet offensiv og senke de her kraftig.
2 K44
Var tidligere med i US, nå vet jeg ikke helt hvor de står, er en stor stamme i K44 (Boombe :p). De var hvertfall infiltrert med spioner før.. Jeg vet ikke nå lengre. Blir spennende å se på de neste valgene deres.
3 BBN
Thats us :p
4 -=SR=-
Man kan sannelig si dem er stille. Du hører ingenting fra dem på forumet og dem er høyt på ranken. Blir spennende å se i framtiden, blir vel en fight mot LnD i K54 :)
5 Ghetto
Er vel krig mot HZ så vidt jeg har skjønt :p Men tyder liksom ikke så mye på det. Mulig det utveksles flittig med angrep, men jeg vet ikke :p Kan bli en fin fight :) Får ikke håpe at moralen til HZ ødelegger alt da :p
6 XACRIA
Var tidligere i krig med BBN, nå er de med mot BoS. Vet ikke helt hvordan denne stammen her er. Får vel vite det etter krigen ved å ta tilbakeblikk.
7 HZ
Headhunterz, Underdogs og ``The Masters of K55``. Blir interesant å se med dem i framtiden, men hvis de virkelig er så gode som de har vist så langt kan de få problemer etterhvert med at alle i stammen deres får dårlig moral mot resten :p Men de har vel tropper nok til å oppveie for det.
8 LnD
Underdogsa ledet av FortNoxer, kjenner noen av disse fra V2. Kan bli spennende å se disse i framtiden og om de virkelig er aktive nok!
9 USENS
God stamme, tror de kan greie å holde seg oppe der:).
10 Action
En stamme med få medlemmer, ledet av Kongen styremessig og Larsal topper stadig poengranken for spillere. Blir spennende også med disse i framtiden!
11 CMK
Jeg vet ikke helt, men det jeg har hørt om dem er at de er i K55. Begynner bli trangt der!
12 Yakuza
Deff OD`en begynner bli veldig høy og de har stått i mot både US og BoS lenge nå. Blir det paybacktime nå straks da? :)
13 Rebels
Allierte med HZ, vil etterhvert ha full kontroll over K55, de er også aggressive.
14 TDH
Ledet av rakketten og de er ekstremt aggressive. Disse tidligere Renegades spillerene vil nok klatre oppover ranken etterhvert tror jeg!
15 TD-E
En masserekrutteringsstamme. Liker dem ikke nevneverdig, og spesielt ikke etter at en av deres spillere tok en gråby langt innenfor min kirkekrets, 8-10 felter fra sin hovedby. Ekstremt irriterende.
 

DeletedUser

Guest
så så...ting blir ikke alltid slik man vil :)
Liker du ikke å få freshe oppdateringer da? :)

Eneste jeg kan råde deg til er å bli forum moderator i forum her å sette opp forbud på nye tråder! :rolleyes:

Men, seriøst... er det ikke to andre tråder om akkurat det samme temaet her?
Hva skal vi med et nytt et? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ehh?

Hvorfor slutte med topp 20 og kutte av de 5 siste på den forreste listen?:confused:

Du vet vel at USENS snart er ute av topp 15?
 

DeletedUser

Guest
Igjen; kan jeg vel nevne at jeg elsker meg selv, og jeg elsker si min egen mening, men har gitt opp diskutere på dette forumet så lag din liste og slutt å quote meg, labben spurte om liste da lager jeg en.....

Bare tanken at BBN og Action skulle samarbeide er kvalm.
 

DeletedUser

Guest
Men, seriøst... er det ikke to andre tråder om akkurat det samme temaet her?
Hva skal vi med et nytt et? :confused:

Fordi den andre tråden har over 200 poster. Den er infiltrert med spam, uinteresant svada og det generelle pisset som man finner i en tråd med over 200 poster;)
 

DeletedUser

Guest
1 BoS
Bestående av en alt for eplekjekk 'leder'. Sorry nofjon, men hvis dette angrep ikke kommer snart så blir jeg veldig skuffa. Du har enda ikke bevist en dritt mot yakutzi når de stod for tur. Å du nevnte det gang på gang at dem bare skulle vente å se. Nå sier du akkurat det samme til oss. Eneste sjansen du har er hvis du får med BBN, el Rebel + HZ mot oss, men jeg tror du ikke klarer det.


Eplekjekk leder? Mener du den forrige lederen Reisverket, eller tenker du på Sirstei som er leder nå? Har ikke inntrykk av at noen av de er eplekjekke, men tvert i mot er dyktige på det de driver med?

Angrep mot dere kommer selvsagt når du minst venter det. Når det gjelder Yakuzaene så e vi da ikke etter å bevise noe for deg? Må være noe jeg ikke har fått med meg her? Forskjellen på deg og de er at disse har massiv støtte fra BBN, Usens og andre. Hadde de ikke hatt det, så hadde de ikke vært her nå. I tillegg kan de spillet. Jeg tviler på at du/dere kan hamle opp med noe tilsvarende.
Hvem som skal delta mot dere, finner du ut når tiden er inne.


7 HZ
Jeg vil ha fight fight fight! Men såklart ikke med alle stammer, da blir vi pult

Hmmm. Først tror du ikke vi klarer å få med HZ eller Rebels mot dere. Så ypper du de til krig mot dere? Er ikke det en idiotisk strategi fra din side da?
Kanskje BoS frir til begge to for å gi deg en liten lærepenge?


8 LnD
Består av en gjeng med n00bs fra iM tida i verden 1. Med ekstra forterkninger og et knall & fall samhold så tror jeg vi er på samme nivå her. Men som sagt jeg har blitt knust før, så jeg skal ikke være for skråsikker, men jeg tror ikke vi stiller noe sterkere denne gangen

Dette er sant. Enig.
 

DeletedUser

Guest
haha lag din egen liste nofjon, og slutt drit deg ut. Du kunne jo fått til et angrep i påskehelga? Ingen av oss spilte(5 gule el noe), hadde vært bra overaskelsemoment!

Peace
 

DeletedUser

Guest
Massiv støtte? Så du tror vi har massiv støtte? Har stort sett brukt våre egne tropper, Alle nukene jeg har dengt har vært på mine egne tropper... Sorry, dere har ikke overbevist, dere har tvert imot skuffet meget stort...
 
Reaksjonspoeng
3
Massiv støtte? Så du tror vi har massiv støtte? Har stort sett brukt våre egne tropper, Alle nukene jeg har dengt har vært på mine egne tropper... Sorry, dere har ikke overbevist, dere har tvert imot skuffet meget stort...

Jeg vet ikke helt om jeg skal si dette, men vi sitter på info som sier helt klart hvem som er de virkelige underdogsa i denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
Massiv støtte? Så du tror vi har massiv støtte? Har stort sett brukt våre egne tropper, Alle nukene jeg har dengt har vært på mine egne tropper... Sorry, dere har ikke overbevist, dere har tvert imot skuffet meget stort...

Sludder og pølsevev.
Vi har Intel som massivt bekrefter det jeg sier. Mulig det er riktig i ditt tilfelle, men du har heller ikke vært noe stammemål enda.
Alle som har spilt i mer enn 14 dager ser jo ut fra poeng, antall spillere og OD at det du sier ikke stemmer. :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp