Vår -09 Ny liste TOPP 15

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hahahh fyr og flamme :cool: var vel litt å ta i ;) , men vi to hadde det vel sikkert like gøy under de forhandlingene :cool:

Ja, særlig jeg

BTW: Bos har kun satt dere opp på fi.listen på diplomatiet. Det burde ikke hindre noe vekst? lol... Vi skal rive dere ned noe senere. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så, så noffe, nå har du først lovet oss motstand og angrep(en del ganger faktisk).
 

DeletedUser

Guest
Trua dokk? Vi har det ikke trua dokk, når sant skal sies har vi ikke gidda og nevne dokk i forumet nesten engang. Det er nok en annen stamme vi hell på med, og usens blir aldri en slik stamme vi organiserer angrep på dere tar vi på random når vi får tida;) Dessuten har dere så mye 2k byer som ikke er intresangt og adle i hele tatt.

Slik er det her også, men så tøff i trynet som han er så må vi kanskje gi de en lærepenge? ;)
 
Reaksjonspoeng
1
hehhehe helt siden bos og action har trua oss så har vi bare vokst.... skjønner ikke det jeg.

3 uker siden da bos erklærte krig i mot oss så lå vi på 15 plass på stammerankingen, nå er vi vel på 8 plass.....

Vi har da aldri truet dere? Det eneste jeg har fått vite er at

kaffelars den 19.03. klokken 16:46
Tror ikke stammen min har særlig sjanse om noen faktisk erklærer krig mot oss

Ellers har jeg fått
Angriper: IamJaFF
Landsby: #4 Stella(556|482)K45

Kvantitet: 1140 1402 0 0 0 0 0 433 0 0 1 1
Tap 1140 1402 0 0 0 0 0 433 0 0 1 1

Så nå kan du bare GTFO dette forumet, hvis du ikke har en unnskyldning på at deres medlemmer ikke er motiverte og at offbyene deres består av spyd og sverd?
 

DeletedUser

Guest
Nå snakker du uten bedre viten igjen. Sjekk heller hva MaM skriver over her. Hos oss er det en liten farmetropp

heheh hva tapte leetagoo i helgen da? 2 byer? hmmm de to byene var ikke akkurat overfylt. men han hadde vel kanskje en farmtropp?
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg stemmer for at Jugenissen skal bannes fra forumet for idioti. Makan til sprøyt han hoster opp, må man lete lenge etter! (Eventuelt bruke google)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp