v 11

vasper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg lurer på om v11 ikke starter om så alt for lenge, siden nå kan man bare starte på v9 (spiller) v10 (spiller) og classic (spiller)
Så håper det ikke tar så lang tid og få v11 på bena.
 

DeletedUser

Guest
Foreslår at folk som stadig søker seg nye verdener og dualer kanskje burde fokusere mer på en verden, kanskje trenger de ikke dual der engang da.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Donkiller, v10 starta nettopp, og fordi det ikke gikk veien for deg der desverre, kan du ikke forvente at de åpner en ny verden så fort;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
V11 ligger i våre lister pga en misforståelse fra Innogames sin side. Når vi fikk V11 lagt til så var ikke V10 åpna enda (noe dem egentlig trodde at den var). Det er normalt å åpne en ny verden når en ny versjon kommer og med V10 kom da versjon 8.0 som egentlig skulle vært V11. Noe innvikla egentlig, men det er derfor vi har V11 liggende der. Den åpner ikke med det første :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men de instillingene som ligger inne for v11, er disse relevante eller vill de bli endret før en eventuell serverstart?

Fake grensen kunne dere nemmelig spart meg for... (Selom dere kunne blokka fake scriptet og latt oss fake the oldschool way)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er bare standard opplegg som dukker opp automatisk når vi får en ny verden lagt til. :)
Med andre ord; ja, dem vil nok bli endra når den tid kommer.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Den er bruuun :)

Ps. Kan neste verden ha superduper mega treig speed på alt ? <3 Slik at oss late alkoholikere ikke mister altfor mye med å være på fylla annen vær dag
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
kan jo ha tregere troppe hastighet da :)

Er det 0,5 som er det tregeste der? som på v4.

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Ikke tregere troppe hastighet :(
De er trege nok fra før av...
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ikke endre hastighet midt i en verden dessverre :)

er det en mulighet for å ta dette videre til inogame? eller vil serveren bli for ustabil tror du at det går ikke ann å snakke om det engang :) ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er ikke noe poeng å ta det opp engang.
Som sagt i en tidligere tråd en plass her, så har vi visse innstillinger vi har lov til å endre etter en viss tid.. Hastigheten skal aldri røres! =)

Usikker på hva grunnen er, men kan tippe at det er en innstilling som kan skape ubalanse.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hastighet 0.1 ville jo vært glimrende ! :D

Weeeee!!! Bare 14 dager til adelstoget mitt lander ! :D
 

DeletedUser

Guest
hastighet 0.1 på tropper
speed 1 på resten.
kirke
bueskyttere
høres ut som en grei verden
men fra spøk til alvor så synes eg godt vi kunne prøvd på en verden med omdirigering av tropper fra andre landsbyer. slik at de kan mellomlande med byttet i en nærmere landsby også dirigeres ut på nytt raid. det hadde vært noe
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Mja, det synes jeg ville blitt litt teit.. Da er det bare å lage en latterlig svær mengde offbyer langt i safesone.. Så skaffer du deg etpar frontbyer (som selvsakt stackes) Så forer du bare offbyene inn der, så adler du alle andre mens di sover fra deffbyene dine... Blir uansett veldig likt prinsippet med Militærleir. Som aldri helt ble en suksess. Selvom det var veldig morro med ML da :)
 
Topp