V1 om 1 år fra nå?

DeletedUser

Guest
hvem adler ikke barbarer???
jeg adler noen inni mellom, men prøver å holde meg til spillere:)



killguy alt for viking
 

DeletedUser

Guest
ja iron killer, men eg har adlet dem for å flytte meg til krigen!:p forjell det!:p
 

DeletedUser

Guest
jeg tar helst spillere, men vis jeg ikke finner noen tar jeg en barbarby, men adlingen fikk en stopp etter skolen begynte og jeg har ikke fri tid til å adle byer:(

men jeg spår at om et år har IB, JCs og BOL utrydet verandre og en rekke nye stammer kommer som har rundt 30mil hver og de gamle får en økning på noen mill og poengene blir mere jevnt fordelt utover stammene.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
nå som ib blir gråe har snart ikke bol noe annet valg en å adle grått...
 

DeletedUser

Guest
Om ett år er BOL presset tilbake på alle fronter. Sakte, men sikkert. Det blir enda et år med utmattelseskrig, med bytap på begge sider. BOL vil ikke gi seg, men blir svekket.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har skrevet en liten "novelle" om V1 ett år fra nå:

iskrem kikket over byene sine. Det hadde tatt ham en stund, 2 år å skaffe 500 byer. Det føltes ikke lenge siden han begynt, selv om årene hadde gått. Han hadde netopp blitt ferdig med operasjon Totenkopf, iverksatt av IB fam. med allierte. Kampene hadde rast med store tap på begge sider. Han var igang med å slikke sårene, bygge nye nukes og adelstog. Totenkopf hadde gått bra, BOL var prsset tilbake. S-E hadde ham og Olymp kjørt ned etter motoffensiven til S-E for et halvt år siden stagnerte. BOLverket hadde begynt å slå sprekker og der Führer (lillemus) var igang med å planlegge nye offensiver mot BOL. Restene av S-E hadde joinet BOLs akademi. iskrem skuet ut over kartet. Tidligere stammefrender fra Olymp , som hadde fått kalde føtter og gått over til BOL var i fritt fall. BOL hadde kjørt på i Nord mot IB og hatt en liten fremgang, men lot bakdøren stå oppe. Dette hadde Olymp benyttet seg av. Det var svake spiiller i Sør som som var langsomt blitt knust. Disse myggene kunne bare irritere. Men nå visste iskrem at den harde kampen var iferd med å begynne. BOL var i tydelig mindretall, men var innstilt på en skikkelig fight. BOLs innflytelse på Sør-vest var definitivt over, og mens en ny stormakt begynte å ta sin plass i solen senket natten seg over den gamle.
 

DeletedUser

Guest
Har slettet en del usaklig bullshit her nå. Hold dere on topic, eller så stenger jeg tråden. Meget simpelt :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Har slettet en del usaklig bullshit her nå. Hold dere on topic, eller så stenger jeg tråden. Meget simpelt :)

Bra at noen rydder her. Skulle ønske at .no alltid hadde hatt en aktiv forum - mod, men av og til har forumet noen tedenser for og bli...nedspammet.
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig interessant (og UTROLIG IRRITERENDE) at folk har så lett for å gå off topic på temaer som er veldig lette å prate om. Du kan si HVA DU VIL bare det er relatert til temaet. Kan f.eks. si at Tribalwar (spilleren) kommer tilbake fra graven og adler hele V1 på 3 uker. :)

Bra vi har aktive moderatorer, men nå vi være så barnslige at vi alltid spammer... Skjerpings... folkens.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at Tribalwar kommer tilbake fra graven og adler hele V1 på 3 uker.
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig interessant (og UTROLIG IRRITERENDE) at folk har så lett for å gå off topic på temaer som er veldig lette å prate om. Du kan si HVA DU VIL bare det er relatert til temaet. Kan f.eks. si at Tribalwar (spilleren) kommer tilbake fra graven og adler hele V1 på 3 uker. :)

Bra vi har aktive moderatorer, men nå vi være så barnslige at vi alltid spammer... Skjerpings... folkens.

Sjølv synes eg det er heilt omvendt. Folk er alt for raske med å rope ut SPAMMER når man ikkje svarar direkte til førstepost. Uansett. Tribalwar, tre ukar, vinn.
 

DeletedUser

Guest
Om et år ser det så og si likt ut som det gjør nå. De samme stammene sloss mot hverandre. Krigen har bare flyttet seg litt. BOL står fortsatt stille. RNG Går mot ytterkantene i Nord og Vest mens IB Har sentrum men har presset RNG litt ut mot kantene. Spår at krigen kommer til å fortsette uten noen vinner. Men den som leder i Desember 2012 vinner for da går jorden under :D
 

DeletedUser

Guest
Nah bol og rng tar og øker clusteret med ib nye adlinger, ib lever forsatt men ligger KUN på 3 plass:)
 

DeletedUser

Guest
Lol, har brukt evigheter på å lese gjennom alt sammen! Dere er gode å skrive... xD ANER ikke om det er kommet noen tråder oppå denne, men samma det xP

Hvem som vinner? Hmm... Vanskelig spørsmål... Er enig med hansleonard, krigen går under i 2012, og da vinner verdenen med mest poeng... xD De får et eller annet sendt i posten, og alle er glade...:p

Ok, seriøst, min mening:

Etter et år: Ganske som nå. BOL tar innpå IB, og RNG drives tilbake.
To år: BOL har enten nesten tatt igjen, tatt igjen eller overgått IB, RNG fighter så vidt fremdeles, men puster nesten ikke mer... xD
Tre år: Verden har gått under. La oss gå litt tilbake i tid:
Nesten tre år: BOL har knust IB, og holder nå på å gå i oppløsning. RNG er utslettet og oppløst. De av medlemmene som evt. fortsatt spiller adler gråbyer fra IB. På TW hersker det full panikk på grunn av at folk bare har timer igjen å leve. Til slutt stenges TW og BOL vinner. Verden går under...

Si fra alle som støtter dette... xD
 

DeletedUser

Guest
om et år så har IB gått grå.

Gleder meg til den dagen da det har gått ett år og IB har adlet vekk RNG, og BOL har bare noen få byer igjen. Blir moro da bjarto og si at "DU TOK FEIL! MWHAHAHAHA!" :D
 
Topp